پرش به محتوا
موضوعات جدید و مقاله بیس پروپزال مدیریت –گرایش مدیریت دانش و بازاریابی(2018-2019)
- ارائه الگوی نقش میانجیگری نوآوری باز و ظرفیت نوآوری بر رابطه بین نظام مدیریت دانش و ظرفیت مدیریت دانش( مطالعه موردی شرکت….)
- تاثیر کارآفرینی، بازار و رویکردهای مدیریت دانش بر روی تولید پاک و مزیت رقابتی پایدار( مطالعه موردی شرکت….)
- ارائه الگوی فرآیندهای بحرانی در مدیریت دانش: رویکردی به سوی ایجاد ارزش مشتری( مطالعه موردی شرکت….)
- تاثیر مستقیم جهت گیری نظارتی بر روی مدیریت دانش از طریق میانجیگری جهت گیری هدف کارکنان( مطالعه موردی سازمان….)
- ارائه الگوی ارتقای موفقیت بازاریابی: نقش مبادله دانش ضمنی بین فروش و بازاریابی( مطالعه موردی شرکت….)
- تاثیر منابع فناوری اطلاعات، قابلیت مدیریت دانش بر مزیت رقابتی با نقش تعدیل کننده تعهد منابع( مطالعه موردی شرکت….)
- ارائه الگوی اثرات ابعاد مدیریت دانش ضمنی بر عملکرد سازمانی( مطالعه موردی سازمان….)
موضوعات جدید و مقاله بیس پروپزال مدیریت بازاریابی- گرایش مشتری مداری (2018-2019)
- بررسی اثرات تفاضلی مشتری مداری بر خلاقیت فروشنده
- بررسی نقش تعدیلگری مشتری مداری در ارتباط بین بازار گرایی رفتارها و عملکرد خدمات بلادرنگ در بین مدیران رابطه در صنعت بانکداری کسب و کار
- بررسی تاثیر دیدگاه کار احساسی در رابطه بین مشتری مداری و رضایت شغلی(مورد مطالعه ….)
- بررسی تاثیر درک رابطه بین کارمند خط مقدم(اصلی) و مشتری مداری(مورد مطالعه ….)
- بررسی اثرات افزایش عملکرد صادرات: شرط بندی در مشتری مداری، تعهد رفتاری و ارتباطی(مورد مطالعه ….)
- بررسی اثر تقویت مشتری مداری و عرضه اساس گرایش بر عملکرد شرکت (مورد مطالعه ….)
- بررسی رابطه هویت سازمانی، مشتری مداری و عملکرد شرکتهای کوچک و متوسط(مورد مطالعه ….)
- بررسی رابطه بین مشتری مداری، نوآوری شایستگی، و عملکرد شرکت(مورد مطالعه ….)
- بررسی عوامل استژهای اجتماعی مربوط به مشتری در پیش بینی خستگی عاطفی، مشتری مداری و بهبود عملکرد خدمات (مورد مطالعه ….)
موضوعات جدید و مقاله بیس پروپزال مدیریت –گرایش شبکه اجتماعی و برند (2018-2019)
- تلاشهای بازاریابی اجتماعی از برندهای لوکس: تاثیر بر ارزش ویژه برند و رفتار مصرفکننده
- بررسی تاثیر فعالیتهای بازاریابی رسانههای اجتماعی بر روی ارزش ویزه برند و پاسخ مشتری
- نام تجاری برند و ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرفکننده در فیس بوک: نقش واسطهای تعامل مصرفکننده – برند و عشق به برند
موضوعات جدید و مقاله بیس پروپزال مدیریت –گرایش رفتارمصرف کننده (2018-2019)
- بررسی و ارزیابی رابطه بین شهرت نیروی فروش و رفتاری مشتری
- بررسی اثرات ویروسی شبکه اجتماعی و رسانه بر تمایل به خرید مصرف کنندگان
- نقش تفاوتهای جنسیتی در تأثیرگذاری ارتباط بازاریابی آنلاین بر تمایلات رفتاری مشتریان اینترنتی
- بررسی عوامل موثر بر رفتار خرید آنلاین با نقش میانجیگری نیت و قصد از خرید
- بررسی تاثیر کیفیت خدمات و درک از قیمت خدمات بر تبلیغات دهان به دهان و قصد بازدید مجدد
- بررسی عوامل تعیین کننده وفاداری به برند در بازار های B2B:
- بررسی اثرات مختلف کار احساسی بر رابطه بین مشتری مداری و رضایت شغلی
- بررسی اثر وابستگی به برند و طلیعه آن بر تعهد، رضایت، اعتماد، و ارزش ویژه برند در محیط مؤسسات آموزش عالی
- بررسی تاثیر قابلیت بازاریابی استراتژیک بر (کسب موفقیت) مزیت محصول جدید
- بررسی تاثیر حمایت اجتماعی بر رضایت و رفتار شهروندی مصرف کننده با نقش تعدیل کننده منبع حمایتی
موضوعات جدید و مقاله بیس پروپزال مدیریت –گرایش استراتژی بازاریابی (2018-2019)
- بررسی چشم انداز، استراتژی و منابع انسانی بر عملکرد خدمات سازمان (مطالعه موردی شرکت…)
- بررسی تاثیر رهبری و نوآوری بر استراتژی تمایز و عملکرد شرکت(مطالعه موردی شرکت…)
- بررسی تاثیر قابلیت بازاریابی استراتژیک بر (کسب موفقیت) مزیت محصول جدید(مطالعه موردی شرکت…)
- بررسی استراتژی کسب و کار،دارایی شرکت و شدت صنعت بر عملکرد(مطالعه موردی شرکت…)
- بررسی نقش رهبری و نوآوری بر استراتژی تمایز و عملکرد کسب و کار(مطالعه موردی شرکت…)
- بررسی نقش قابلیت های محیطی بر استراتژی های محیطی و عملکرد محیطی زنجیره تامین سبز(مطالعه موردی شرکت…)
موضوعات جدید و مقاله بیس پروپزال مدیریت –گرایش بازرگانی(2018-2019)
- ارائه الگوی در خصوص درك انگیزه خرید مصرف کننده در بازار خرده فروشی مد(مطالعه موردی شرکت….)
- ارائه مدلی در چهار چوب فعالیت هاي بازاریابی رسانه هاي اجتماعی بر ارزش ویژه برند و پاسخ مشتري در صنعت (مطالعه موردی صنعت….)
- ارائه الگوی نقش ابعاد انگیزه مشتری و منابع مشتری بر ارزش خلق مشترک مشتری(مطالعه موردی شرکت….)
- ارائه الگوی تأثیر کارآفرینی، بازار، رویکردهاي مدیریت دانش در تولیدکنندگان شوینده و مزیت رقابتی پایدار(مطالعه موردی شرکت….)
- ارائه مدلی در چهار چوب نقش کارآفرینی، قابلیتهای بازاریابی، سرمایه رابطهای و توانمندسازی نسبت به قابلیت نوآوری و عملکرد (مطالعه موردی شرکت….)
- ارائه الگوی نقش محرک های استراتژیک (جهت گیری کارآفرینی، جهت گیری بازار و مدیریت دانش) بر تولید شرکت و مزیت رقابتی پایدار(مطالعه موردی صنعت….)
برای دریافت موضوعات جدیدتر و کامل تر با ما تماس بگیرید.
مشاوره رایگان با محقق
آقای شمس:
اشتراکها: موضوعات جدید و مقاله بیس پروپزال مدیریت –گرایش استراتژیک (2018-2019)بررسی تاثیر