موضوعات جدید  و مقاله بیس  پروپزال مدیریت –گرایش  مدیریت دانش و بازاریابی(2018-2019)

موضوعات جدید  و مقاله بیس  پروپزال مدیریت –گرایش  مدیریت دانش و بازاریابی(2018-2019)

 
  • ارائه الگوی نقش میانجیگری نوآوری باز و ظرفیت نوآوری بر رابطه بین نظام مدیریت دانش و ظرفیت مدیریت دانش( مطالعه موردی شرکت….)
  • تاثیر کارآفرینی، بازار و رویکردهای مدیریت دانش بر روی تولید پاک و مزیت رقابتی پایدار( مطالعه موردی شرکت….)
  • ارائه الگوی فرآیندهای بحرانی در مدیریت دانش: رویکردی به سوی ایجاد ارزش مشتری( مطالعه موردی شرکت….)
  • تاثیر مستقیم جهت گیری نظارتی بر روی مدیریت دانش از طریق میانجیگری جهت گیری هدف کارکنان( مطالعه موردی سازمان….)
  • ارائه الگوی ارتقای موفقیت بازاریابی: نقش مبادله دانش ضمنی بین فروش و بازاریابی( مطالعه موردی شرکت….)
  • تاثیر منابع فناوری اطلاعات، قابلیت مدیریت دانش بر مزیت رقابتی با نقش تعدیل کننده تعهد منابع( مطالعه موردی شرکت….)
  • ارائه الگوی اثرات ابعاد مدیریت دانش ضمنی بر عمل‌کرد سازمانی( مطالعه موردی سازمان….)
مشتری مداری

موضوعات جدید  و مقاله بیس  پروپزال مدیریت  بازاریابی- گرایش مشتری مداری (2018-2019)

 
  • بررسی اثرات تفاضلی مشتری مداری بر خلاقیت فروشنده
  • بررسی نقش تعدیلگری مشتری مداری در ارتباط بین بازار گرایی رفتارها و عملکرد خدمات بلادرنگ در بین مدیران رابطه در صنعت بانکداری کسب و کار
  • بررسی تاثیر دیدگاه کار احساسی در رابطه بین مشتری مداری و رضایت شغلی(مورد مطالعه ….)
  • بررسی تاثیر درک رابطه بین کارمند خط مقدم(اصلی) و مشتری مداری(مورد مطالعه ….)
  • بررسی اثرات افزایش عملکرد صادرات: شرط بندی در مشتری مداری، تعهد رفتاری و ارتباطی(مورد مطالعه ….)
  • بررسی اثر تقویت مشتری مداری و عرضه اساس گرایش بر عملکرد شرکت (مورد مطالعه ….)
  • بررسی رابطه هویت سازمانی، مشتری مداری و عملکرد شرکتهای کوچک و متوسط(مورد مطالعه ….)
  • بررسی رابطه بین مشتری مداری، نوآوری شایستگی، و عملکرد شرکت(مورد مطالعه ….)
  • بررسی  عوامل استژهای اجتماعی مربوط به مشتری در پیش بینی خستگی عاطفی، مشتری مداری و بهبود عملکرد خدمات (مورد مطالعه ….)

موضوعات جدید  و مقاله بیس  پروپزال مدیریت –گرایش شبکه اجتماعی و برند (2018-2019)

 
  • تلاش‌های بازاریابی اجتماعی از برنده‌ای لوکس: تاثیر بر ارزش ویژه برند و رفتار مصرف‌کننده
  • بررسی تاثیر فعالیت‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر روی ارزش ویزه برند و  پاسخ مشتری
  • نام تجاری برند و ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف‌کننده در فیس بوک: نقش واسطه‌ای تعامل مصرف‌کننده – برند و عشق به برند
رفتارمصرف کننده

موضوعات جدید  و مقاله بیس  پروپزال مدیریت –گرایش  رفتارمصرف کننده (2018-2019)

  • بررسی و ارزیابی رابطه بین شهرت نیروی فروش و رفتاری مشتری
  • بررسی اثرات ویروسی شبکه اجتماعی و رسانه بر تمایل به خرید مصرف کنندگان
  • نقش تفاوت‌های جنسیتی در تأثیرگذاری ارتباط بازاریابی آنلاین بر تمایلات رفتاری مشتریان اینترنتی
  • بررسی عوامل موثر بر رفتار خرید آنلاین با نقش میانجیگری نیت و قصد از خرید
  • بررسی تاثیر کیفیت خدمات و درک از قیمت خدمات بر تبلیغات دهان به دهان و قصد بازدید مجدد
  • بررسی عوامل تعیین کننده وفاداری به برند در بازار های B2B:
  • بررسی اثرات مختلف کار احساسی بر رابطه بین مشتری مداری و رضایت شغلی
  • بررسی اثر وابستگی به برند و طلیعه آن بر تعهد، رضایت، اعتماد، و ارزش ویژه برند در محیط مؤسسات آموزش عالی
  • بررسی تاثیر قابلیت بازاریابی استراتژیک بر (کسب موفقیت) مزیت محصول جدید
  • بررسی تاثیر حمایت اجتماعی بر رضایت و رفتار شهروندی مصرف کننده با نقش تعدیل کننده منبع حمایتی
استراتژی بازاریابی

موضوعات جدید  و مقاله بیس  پروپزال مدیریت –گرایش  استراتژی بازاریابی (2018-2019)

  • بررسی چشم انداز، استراتژی و منابع انسانی بر عملکرد خدمات سازمان (مطالعه موردی شرکت…)
  • بررسی تاثیر رهبری و نوآوری بر استراتژی تمایز و عملکرد شرکت(مطالعه موردی شرکت…)
  • بررسی تاثیر قابلیت بازاریابی استراتژیک بر (کسب موفقیت) مزیت محصول جدید(مطالعه موردی شرکت…)
  • بررسی استراتژی کسب و کار،دارایی شرکت و شدت صنعت بر عملکرد(مطالعه موردی شرکت…)
  • بررسی نقش رهبری و نوآوری بر استراتژی تمایز و عمل‌کرد کسب و کار(مطالعه موردی شرکت…)
  • بررسی نقش قابلیت های محیطی بر استراتژی های محیطی و عملکرد محیطی زنجیره تامین سبز(مطالعه موردی شرکت…)
بازرگانی

موضوعات جدید  و مقاله بیس  پروپزال مدیریت –گرایش  بازرگانی(2018-2019)

  • ارائه الگوی در خصوص درك انگیزه خرید مصرف کننده در بازار خرده فروشی مد(مطالعه موردی شرکت….)
  • ارائه مدلی در چهار چوب فعالیت هاي بازاریابی رسانه هاي اجتماعی بر ارزش ویژه برند و پاسخ مشتري در صنعت (مطالعه موردی صنعت….)
  • ارائه الگوی نقش ابعاد انگیزه مشتری و منابع مشتری بر ارزش خلق مشترک مشتری(مطالعه موردی شرکت….)
  • ارائه الگوی تأثیر کارآفرینی، بازار، رویکردهاي مدیریت دانش در تولیدکنندگان شوینده و مزیت رقابتی پایدار(مطالعه موردی شرکت….)
  • ارائه مدلی در چهار چوب نقش کارآفرینی، قابلیت‌های بازاریابی، سرمایه رابطه‌ای و توانمندسازی نسبت به قابلیت نوآوری و عملکرد (مطالعه موردی شرکت….)
  • ارائه الگوی نقش محرک های استراتژیک (جهت گیری کارآفرینی، جهت گیری بازار و مدیریت دانش) بر تولید شرکت و مزیت رقابتی پایدار(مطالعه موردی صنعت….)

برای دریافت  موضوعات جدیدتر و کامل تر  با ما تماس بگیرید.

مشاوره رایگان با محقق

آقای شمس:

    09356462109
     09356462109

1 دیدگاه برای “موضوعات جدید  و مقاله بیس  پروپزال مدیریت –گرایش  مدیریت دانش و بازاریابی(2018-2019)

  1. اشتراک‌ها: موضوعات جدید  و مقاله بیس  پروپزال مدیریت –گرایش  استراتژیک (2018-2019)بررسی تاثیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *