دانلود ترجمه مقاله مهندسی مدل کسب و کار برای سیستم های تولید غیر متمرکز – الزویر ۲۰۱۷

دانلود ترجمه مقاله مهندسی مدل کسب و کار برای سیستم های تولید غیر متمرکز – الزویر ۲۰۱۷

دانلود ترجمه مقاله مهندسی مدل کسب و کار برای سیستم های تولید غیر متمرکز – الزویر ۲۰۱۷:طراحی مجدد مفاهیم تولید، شروع شده و مفاهیم جدیدی مثل DMS، در عمل نقش مهمی ایفا خواهند نمود. اتصال و دستاوردهای صورت گرفته در IoT محرکی برای مفاهیم غیر متمرکز بوده و امکان حضور سیستم های برنامه ریزی و کنترل دیگر در تولید براساس تفکر DMS را فراهم می آورد. توسعه مدلهای کسب و کار برای DMS نیز یکی از وظایف ضروری در تحقیق و پیشرفت توسعه در رایانش ابری یا استانداردسازی می باشد. بنابراین این مقاله با سئوال چگونگی طراحی مدلهای کسب و کار برای DMS سرو کار دارد. با شروع مقاله با بخش مروری بر ادبیات DMS، یادگیری نوآوری مدل کسب و کار از شیوه های مهندسی، مطرح و از آن برای طرح شیوه مهندسی مدل کسب و کار با در نظر گرفتن کلیه فازهای مدل کسب و کار، مثل مدل دوره عمر استفاده می شود.

عنوان فارسی مقاله:

مهندسی مدل کسب و کار برای سیستم های تولید غیر متمرکز

عنوان انگلیسی مقاله:
سال انتشار میلادی: 2017
نشریه:

Database: Elsevier – ScienceDirect (ساینس دایرکت)

Procedia CIRP

کلمات کلیدی فارسی:
سیستم های تولید توزیع شده، تولید توزیع شده، شبکه های تولید غیر متمرکز، مدل کسب و کار، نوآوریهای مدل کسب و کار
کلمات کلیدی انگلیسی:
 Distributed manufacturing systems – Distributed manufacturing – Decentralized production networks – Business models – Business model innovations
تعداد صفحات ترجمه شده: 6 صفحه با فونت ۱۴ B Nazanin
نویسندگان:
Sven Seidenstricker، Erwin Rauch، Cinzia Battistella
موضوع:
دسته بندی رشته:
فرمت فایل انگلیسی: 12 صفحه با فرمت pdf
فرمت فایل ترجمه شده: Word
کیفیت ترجمه: عالی
نوع مقاله: isi
تعداد رفرنس:  

مقاله انگلیسی+ترجمه فارسی

فهرست مقالات

چکیده

مقدمه

مروری بر ادبیات

سیستم های تولید توزیع شده

مدل کسب و کار و نوآوریهای مدل کسب و کار

شیوه مهندسی مدل کسب و کار برای سیستم های تولید توزیع شده

مهندسی مدل کسب و کار- یادگیری از شیوه های مهندسی

سیستم های تولید توزیع شده به عنوان یک مفهوم تولید نو و ابتکاری

طراحی مدل کسب و کار مناسب مبتنی بر DMS

پیشنهاد ارزش و طراحی مدل درآمد

زنجیره و فرایندهای ارزش و همچنین تکنولوژیها، شایستگی ها و منابع کلیدی

ترکیب عناصر مدل کسب و کار و اعتبارسنجی طراحی مدلهای کسب و کار توسعه یافته برای DMS

نتیجه گیری


چکیده

سیستم های تولید توزیع شده (DMS) و شبکه های تولید غیر متمرکز مشارکتی، عواملی توانمندکننده برای راه اندازی زنجیره های ارزش رقابتی و پایدار به حساب می آیند. برای حمایت و پشتیبانی از نفوذ DMS، در مرحله اولیه تشکیل چنین زنجیره های ارزشی، توسعه سیستماتیک چند مدل کسب و کار برای DMS باید مد نظر قرار داده شود. در این مقاله یک شیوه مهندسی محور (مبتنی بر مهندسی) برای توسعه و طراحی مدلهای کسب و کار جدید، براساس تمایز چهار عنصر مدل کسب و کار معرفی شده و از مدل سه سطحی برای طراحی، برنامه ریزی و مدیریت عملیات ها جهت نیل به برتری تولید در هر واحد تولید و تضمین احتمال استراتژیک بهبود DMS پیاده شده در مراحل تکاملی بعدی استفاده می گردد.


Abstract

Distributed Manufacturing Systems (DMS) and collaborative, decentralized production networks are enablers to establish sustainable and high-competitive value chains. To support the diffusion of DMS, the systematic development of new business models for DMS should be considered in an early stage of forming such value chains. This paper introduces an engineering-based approach to develop and design new business models based on a distinction of four business model elements and using a three level model for designing, planning and managing operations to achieve production excellence in each production unit and ensure strategic probability to enhance implemented DMS to the next evolutionary stages.


نمونه ترجمه مقاله:

  1. مقدمه

برای اطلاع از تکنولوژیها و فرایندهای تولید مورد نیاز بسته به نیازمندیهای مشتری، از هوش محصول استفاده می شود. به علاوه، تولید کارآمداز لحاظ هزینه، چالشی است که در عنوان صنعت 4.0 و اینترنت اشیاء (IoE) مورد بحث قرار گرفته است. دستاوردها و پیشرفتهای سیستم های تولید خود سازمانده، موافق با تولید یک قطعه و نیازمندیهای تولید، بر تغییر مفاهیم تولید و دستیابی به مفاهیمی نظیر سیستم های تولید توزیع شده (DMS)، اثر اهرم اعمال می نمایند.

در مقایسه با مفاهیم تولید متمرکز سنتی، DMSمزایای مختلفی عرضه می نماید. ابرروندهایی نظیر پایداری، دموکراسی شدن طراحی و نوآوری باز، منطقه ای شدن ، صحت و درستی و دسترس پذیری لحظه ای، توسط DMS عرضه شده و تولید غیر متمرکز سازمانی مدرن را تغییر می دهند. علی رغم مزایای این مفهوم، در عمل موانعی برای کاربرد DMS وجود دارد. از جمله اینها می توان به صرفه جویی مقیاس و کلیه اثرات مثبت مرتبط با تولید و همچنین پیچیدگی مدیریت واحدهای تولید مستقل، اشاره نمود. علاوه بر افزایش هوش و امکانات محصول از طریق سیستم های فیزیکی رمزی (سایبری) در تولید، توسعه مدلهای کسب و کار تطبیق یافته درDMS، در عمل به عنوان یک عامل توانمندکننده مهم جهت تقویت نفوذ DMS شناخته می شود. بنابراین، تحقیق در DMS باید یافته هایی در مورد چگونگی طراحی مدلهای کسب و کار DMS ، فاکتورهای در نظر گرفته شده در فرایند طراحی و چگونگی توسعه چنین مفاهیمی، نیز ارائه نماید.

یکی از موضوعات تحقیق ظهور کرده در چند سال گذشته و همچنین برگرفته از IT و کسب و کار داده محور، نوآوری مدل کسب و کار (BMI) است. بنابراین، در این مقاله از BMI برای رسیدگی به این سئوال استفاده خواهد شد که چگونه مدلهای کسب و کار، عناوین مختلف ارزش و پیشنهادات ارزش DMS غیر متمرکز شبکه بندی شده ، را باهم تطبیق می دهند، و کدام مراحل باید به عنوان جزئی از طراحی مدلهای کسب و کار جدید برای DMS برشمرده شوند.

این مقاله یک روش مبتنی بر مهندسی جهت توسعه مدلهای کسب و کار جدید برای DMS معرفی نموده و بین چهار عنصر مدل کسب و کار تمایز قایل می شود: پیشنهاد ارزش، مدل درآمد، زنجیره و فرایندهای ارزش و همچنین تکنولوژیها، شایستگی ها و منابع کلیدی. برای اعتبارسنجی و افزایش نرخ نفوذ مدل کسب وکار مبتنی بر DMS، و همچنین تقویت شیوه تولید غیر متمرکز و همچنین ابروندهای حامی DMS، یافته های تئوری نفوذباید مورد توجه قرار گیرند.

  1. مروری بر ادبیات
  2. 2. سیستم های تولید توزیع شده

واحدهای تولیدی مستقل و توزیع شده از لحاظ جغرافیایی ، درک مشترکی از کلمه تولید توزیع شده به حساب می آیند.  تولید توزیع شده را به عنوان یک شبکه تولیدی توصیف می نمایند، که تابعیت و عملکردش مستقل از فاصله فیزیکی بین سیستم ها، واحدها و عناصر درگیر است.  مجموعه ای از اشکال مشترک و ممکن تولید توزیع شده را فراهم می نمایند. یکی از آنها که به عنوان کاربردی ترین و نوع پایه تولید توزیع شده عنوان گردید، گسترش جهانی قابلیت های تولیدی اوراق بهادار محصول استاندارد دربازارهای محلی نزدیک مشتریان است. انواع دیگر، ماژولار و کارخانه مدل مقیاس پذیر، کارخانه مدل انعطاف پذیر و قابل پیکره بندی، کارخانه مدل قابل تغییر و هوشمند، تولید قرارداد مدل خدمات، کارخانه مدل متحرک…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *