دانلود ترجمه مقاله تاثیر سیستم های مدیریت چرخه محصول بر عملکرد توسعه محصول جدید – الزویر ۲۰۱۷

دانلود ترجمه مقاله تاثیر سیستم های مدیریت چرخه محصول بر عملکرد توسعه محصول جدید – الزویر ۲۰۱۷

دانلود ترجمه مقاله تاثیر سیستم های مدیریت چرخه محصول بر عملکرد توسعه محصول جدید – الزویر ۲۰۱۷:این مطالعه چندین محدودیت دارد. اول، تمرکز آن محدود به سه ویژگی خاص مدیریت بود، که ترکیبی از آن تنها ۴۲٫۶٪ از واریانس عملکرد NPD را توضیح می دهد. بنابراین، دیگر قابلیت های مدیریت ممکن است بر عملکرد NPD تأثیر بگذارد. تحقیقات بیشتر می تواند سایر قابلیت های مدیریتی را که ممکن است در زمینه های NPD مورد نیاز باشد، را بازگو کند. دوم، اندازه گیری عملکرد NPD ذهنی است، زیرا بر اساس پاسخ مدیران توسعه محصول با استفاده از مقیاس لیکرت می باشد. یک روش هدفمندتر، به دست آوردن و تجزیه و تحلیل داده های عملکرد شرکت (مانند داده های مالی و دیگر داده های عملکرد کمی) برای اندازه گیری عملکرد NPD خواهد بود.

سوم، به این دلیل که ارزش تولید نیمه رسانا ها، صنایع الکترونیک و تجهیزات جانبی کامپیوتر تقریبا به ۵۰ درصد از تولید ناخالص داخلی تایوان (اداره صنعتی توسعه، ۲۰۱۲) کمک می کند، اکثر پاسخ دهندگان ما در این مطالعه از سه صنعت (جدول ۱) که ذاتا پویا هستند، می باشند. ترجیحات مشتری ها معمولا ناهمگن هستند و اغلب تغییر می کنند. بنابراین، فناوری و ساختار رقابتی این سه صنایع پویا هستند.

عنوان فارسی مقاله:

 تاثیر سیستم های مدیریت چرخه محصول بر عملکرد توسعه محصول جدید

عنوان انگلیسی مقاله:
سال انتشار میلادی: 2017
نشریه:

Database: Elsevier – ScienceDirect (ساینس دایرکت)

مجله مهندسی و مدیریت فناوری – Journal of Engineering and Technology Management

کلمات کلیدی فارسی:
کلمات کلیدی انگلیسی:
New product development – Product lifecycle management systems – Process management capability – Coordination capability – Absorptive capability
تعداد صفحات ترجمه شده: ۳۹ صفحه (شامل ۲ صفحه رفرنس انگلیسی) با فونت ۱۴ B Nazanin
نویسندگان:
MortezaYazdaniaPrasenjitChatterjeeb Edmundas Kazimieras Zavadskas cSarfarazHashemkhani Zolfanid
موضوع:
دسته بندی رشته:
فرمت فایل انگلیسی: 17 صفحه با فرمت pdf
فرمت فایل ترجمه شده: Word
کیفیت ترجمه: عالی
نوع مقاله: isi
تعداد رفرنس:  

مقاله انگلیسی+ترجمه فارسی

فهرست مقالات

چکیده

۱- مقدمه

۲- پیش زمینه مفهومی و مدل تحقیق

۲-۱- سیستم های PLM

۲-۲- مدل تحقیق و فرضیه ها

۳- روش تحقیق

۳-۱- جمع آوری داده ها

۳-۲- معیارها

۴- آنالیز داده ها و نتایج

۴-۱- بایاس روش متداول

۴-۲- ارزیابی مدل سنجش

۴-۳- بررسی مدل مرتبه دوم

۴-۴- تست مدل ساختاری

۴-۵- ارزیابی نقش میانجی گری قابلیت های مدیریت

۵- نتیجه گیری

۵-۱- بحث

۵-۲- پیامدهای تحقیق

۵-۳- مفاهیم تمرین

۵-۴- محدودیت ها و تحقیقات آینده

منابع


چکیده

برای بررسی تأثیر سیستم های مدیریت چرخه عمر محصول (PLM) بر توسعه عملکرد محصول جدید (NPD)، این مطالعه یک مدل مفهومی را ایجاد می کند که توانایی شرکت ها در انتشار و بهینه سازی سیستم های PLM در فرایندهای NPD (قابلیت سیستم PLM) را با استفاده از مدیریت فرایند، هماهنگی و قابلیت های جذب به هم پیوند می دهد. این مطالعه بر این فرض بنا شده است که قابلیت های مدیریتی انتخاب شده، تأثیرات قابلیت سیستم PLM را روی عملکرد NPD متمرکز می کند. نتایج تجربی از روابط نظری پشتیبانی می کند که نشان می دهد قابلیت سیستم PLM، توانایی های شرکت ها را برای مدیریت فرایند NPD، هماهنگی شغلی و جذب دانش شکل می دهد که در نتیجه عملکرد NPD تحت تاثیر قرار می گیرد. بنابراین، برای بهبود عملکرد NPD، مدیران باید شرایط مساعدی را برای اجرای سیستم های PLM ایجاد کنند تا قابلیت های مدیریتی مورد نیاز NPD را افزایش دهند.


Abstract

To examine the effects of product life cycle management (PLM) systems on new product development (NPD) performance, the study developed a conceptual model linking firms’ ability to diffuse and routinize PLM systems in NPD processes (called “PLM system capability”) with process management, coordination, and absorptive capabilities. The study assumed that the selected management capabilities mediate the effects of PLM system capability on NPD performance. The empirical results supported the theorized relationships, indicating that PLM system capability shapes firms’ capabilities for NPD process management, partner coordination, and knowledge absorption, which subsequently affect NPD performance. Therefore, in order to improve NPD performance, managers must create conditions conducive for implementing PLM systems to enhance NPD-required management capabilities.


نمونه ترجمه مقاله:دانلود ترجمه مقاله سیستم های مدیریت چرخه محصول

  1. مقدمه

چالش هایی مانند کاهش چرخه های عمر محصول و اولویت های ناهمگون مشتری ها، شرکت های تولیدی را مجبور کرده اند تا متوجه شوند که بیشتر شدن نیازهای رقیبانشان، عملکرد محصولات جدید را بهبود می بخشد (Thomas, 2013; Kettunen et al.,2015). توسعه محصول جدید (NPD) شامل فعالیت های پیچیده و متفاوتی است که از جمله ایجاد و ارزیابی فرصت ها و ایده های محصول جدید، ترکیب نیازهای محصول به مشخصات طراحی نهایی و راه اندازی محصولات در بازار است ( Hilletofth and Eriksson, 2011; Acur et al., 2012). شرکت ها باید به طور موثر با شرکای خارجی خود برای دستیابی به عملکرد عالی NPD همکاری کنند. چنین همکاری شامل فرایندهای بین سازمانی فشرده ای است که نیاز به مکانیسم های هماهنگی دارد که نه تنها باعث ترویج درک متقابل میان شرکت ها و شرکای NPD می شود بلکه فعالیت های شریکان را با اهداف شرکت هماهنگ می کند (Mishra and Shah, 2009; Ma et al., 2012). این تعاملات فشرده سازمانی باعث افزایش تقاضا برای پردازش اطلاعات می شود، که موفقیت آن به شدت به توانایی شرکت در اجرای راه حل های مناسب فناوری اطلاعات (IT) بستگی دارد.

مدیریت چرخه عمر محصول (PLM) یک راهبرد استراتژیک برای مدیریت یکپارچه اطلاعات مرتبط با محصول از طریق چرخه عمر محصول است (Ameri and Dutta, 2005; Schuh et al., 2008; Stark, 2015). PLM ممکن است دلیل پیشرفت های اخیر فن آوری اطلاعات و ارتباطات باشد. سیستم های اطلاعاتی برای حمایت از PLM طراحی شده اند که به طور کلی “سیستم های PLM” نامیده می شوند و شرکت ها را قادر می سازد تا اطلاعات و دانش خود را با وجود مرزهای عملکردی و سازمانی در نگرش NPD، ادغام کنند (Ding et al., 2011; Cantamessa et al., 2012; Merminod and Rowe, 2012). ظهور سیستم های PLM، یک پلت فرم اشتراک گذاری اطلاعات پویا، بین سازمانی، یکپارچه و مبتنی بر اینترنت را به وجود آورد تا سهولت ایجاد، اصلاح و تبادل اطلاعات محصول را از طریق چرخه عمر آن فراهم کند (Pol et al., 2008; Stark, 2015). سیستم های PLM شرکت ها را قادر می سازد تا اوراق بهادار محصول و اطلاعات پروژه توسعه محصول را با حمایت از تعریف و استاندارد سازی جریان های کاری و اهداف اطلاعاتی ایجاد شده در طول توسعه محصول، مدیریت کند (Vezzetti et al., 2011; Merminod and Rowe, 2012). برای بهبود عملکرد NPD، شرکت های متعددی راهکارهای فناوری اطلاعات مرتبط با PLM را برای ساده سازی فرآیندهای مدیریت NPD، بهبود مدیریت شرکت های NPD و بهبود تعاملات شرکای NPD توسعه داده اند. شرکت هایی نظیر بوئینگ (Boeing)، جنرال الکتریک (General Electric)و هوندا (Honda)، سیستم های PLM را برای تسهیل همکاری با شرکای NPD پیاده سازی کرده اند (Fielding et al., 2014; Stark, 2015).

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *