دانلود ترجمه مقاله اهمیت ایمیل مارکتینگ در تجارت الکترونیک – الزویر ۲۰۱۷:بازاریابی ایمیلی مدت مدیدی به طور غیر قابل اعتماد و شکل ناخواستهی مشتریان ارتباطات بازاریابی در نظر گرفته شده است. در حال حاضر وضعیت آن تغییر کردهاست و به عنوان یکی از موثرترین فعالیتهای بازاریابی درگیر در ساخت برند، بهبود روابط با مشتریان، به دست آوردن مخاطبان جدید و فروشهای شرکت تبلیغاتی محسوب می شود.
اینترنت برای محیط تجاری به منظور اجرای فعالیتهای بازاریابی اهمیت دارد، که قادر است نسبت به بازاریابی سنتی به تعداد زیادی از کاربران دست یابد، آن هم با توجه به اینکه تعداد آنها هنوز در حال رشد است.
عنوان فارسی مقاله: |
اهمیت بازاریابی ایمیلی (ایمیل مارکتینگ) در تجارت الکترونیک |
عنوان انگلیسی مقاله: | |
سال انتشار میلادی: | 2017 |
نشریه: |
Database: Elsevier – ScienceDirect (ساینس دایرکت) کنفرانس علمی بین المللی در مورد حمل و نقل پایدار، مدرن و ایمن |
کلمات کلیدی فارسی: | |
کلمات کلیدی انگلیسی: |
E-mail marketing
e-commerce
newsletter
eyetracking
|
تعداد صفحات ترجمه شده: | 8 صفحه با فونت ۱۴ B Nazanin |
نویسندگان: | |
موضوع: | بازاریابی, تجارت الکترونیک |
دسته بندی رشته: | مدیریت |
فرمت فایل انگلیسی: | 6 صفحه با فرمت pdf |
فرمت فایل ترجمه شده: | Word |
کیفیت ترجمه: | عالی |
نوع مقاله: | isi |
تعداد رفرنس: |
مقاله انگلیسی+ترجمه فارسی
فهرست مقالات
چکیده
۱. مقدمه
۲. هدف و روش شناسی
۳.تجزیه و تحلیل
۴. نتایج
۵. نتیجه گیری
چکیده
بازاریابی آنلاین جزء لاینفک تجارت الکترونیک می باشد و بسیاری از روشهای مختلف ارایهی شرکت، همچون بازاریابی ایمیلی ، بازاریابی محتوا، رسانههای اجتماعی، بازاریابی وابسته و غیره را شامل میشود. هدف این مقاله برجسته نمودن اهمیت بازاریابی ایمیلی به دلیل این واقعیت است که به عنوان یکی از موثرترین ابزارهای ارتباطی تلقی میشود. بخشی از مقاله نیز معیارهای بنیادی است که در بازاریابی ایمیلی مورد استفاده قرار می گیرد مانند نرخ تحویل، نرخ باز شدن و نرخ کلیک. در پایان مقاله، توصیهها و پیشنهاداتی برای ایجاد ایمیلی موفق وجود دارد. تکنولوژی ردیابی چشم نیز برای تحلیل نگاه کاربران اینترنت در صندوق پستی مورد استفاده قرار گرفت.
Abstract
Online marketing is an integral part of e-commerce nowadays and includes many different ways of company’s presentation, such as e-mail marketing, content marketing, social media, affiliate marketing and so on. The aim of the article is to highlight the importance of e-mail marketing due to the fact, it is considered as one of the most effective communication tools. The part of the article are also fundamental metrics used in e-mail marketing such as delivery rate, open rate and click through rate. In the end of the article are recommendations and suggestions for creating of successful e-mail. The eyetracking technology was also used to analyze the gaze of Internet users at mailbox.
نمونه ترجمه مقاله:
۱. مقدمه
اینترنت میتواند با عنوان یک شبکهی جهانی از شبکهها مشخص شود که شما قادر میباشید از طریق رایانه، تلفن همراه، PDA، تلویزیون دیجیتال و غیره بدان دسترسی داشته باشید. تعداد کاربران اینترنت مداوم رشد میکند و ارتباطات از طریق اینترنت به یک برنامهی روزمره تبدیل شده است. استفاده از اینترنت توسط شرکتها برای ارائه و برند سازی، امری عادی و حتی اجتنابناپذیر گشته است [12]. بازاریابی الکترونیکی (e-marketing) وابسته، به استفاده از رسانههای دیجیتال مانند وب، ایمیل، رسانههای بیسیم اشاره دارد، اما همچنین شامل مدیریت الکترونیک مدیریت رابطه مشتری و نیز مدیریت دادههای مشتری دیجیتال است [3, 14]. بازاریابی ایمیلی به عنوان بخشی از بازاریابی الکترونیکی برای افزایش ترافیک سایت و حمایت از فروش کاربرد دارد [5]. این میتواند با عنوان ارسال هدفمندی شدهی پیامهای تجاری و غیر تجاری به یک لیست دقیق از گیرندهها به ترتیب آدرسهای ایمیل تعریف شود. خبرنامه به عنوان ابزار بازاریابی ایمیلی میتواند به خبرنامه الکترونیکی نیز ارجاع داده شود. اینها ایمیل هایی هستند که معمولا در فرمت HTML مرتبا به مشتریان ثبتشده ارسال میشوند [1]. خبرنامه در حال حاضر یک ابزار مدرن، ارزان و محبوب بازاریابی میباشد [10].