دانلود ترجمه مقاله ایجاد کار گروهی با کارکرد بالا در سازمان ها – الزویر ۲۰۱۷

دانلود ترجمه مقاله ایجاد کار گروهی با کارکرد بالا در سازمان ها – الزویر ۲۰۱۷

دانلود ترجمه مقاله ایجاد کار گروهی با کارکرد بالا در سازمان ها – الزویر ۲۰۱۷:مقالات در مورد مساله خاص فعلی، سه راه را برای پیشبرد دانش و عمل کار تیمی با عملکرد بالا ارایه می دهند. اول این که مقالات بررسی های نوشتاری هدفمندی را عرضه می نمایند که دانش فعلی را تلخیص می کنند. این امر می ‌تواند به خوانندگان کمک کند تا سریعا وضعیت علم را در یک محدوده موضوعی کار تیمی خاص درک نمایند. دوم، این مقالات برنامه‌ های پژوهشی قابل پیگیری را فراهم می نمایند که گام ‌های مستقیم بعدی برای پژوهش های تجربی را پیشنهاد می‌ دهند. این پژوهش تجربی می تواند اصلاحاتی را برای نظریه‌ های پیشنهادی تصدیق نماید، مردود بداند و ارایه نماید. سوم، هر مقاله مفاهیم، مثال‌ ها و / یا توصیه ‌هایی برای کارورزان ارایه می نماید. بنابراین، کارورزان باید قادر به اجرای رویکردهای جدید برای ایجاد کار تیمی با عملکرد بالا در سازمان‌ ها براساس توصیه‌ ها و بینش‌ های ارایه شده توسط نویسندگان باشند.

عنوان فارسی مقاله:

ایجاد کار گروهی با کارکرد بالا در سازمان ها

عنوان انگلیسی مقاله:
سال انتشار میلادی: 2017
نشریه:

 الزویر

بررسی مدیریت منابع انسانی – Human Resource Management Review

کلمات کلیدی فارسی:
 –
کلمات کلیدی انگلیسی:  –
تعداد صفحات ترجمه شده: 14 صفحه با فونت ۱۴ B Nazanin
نویسندگان:
LigangZhongaLamiaChouroubYangNi
موضوع:
دسته بندی رشته: ,
فرمت فایل انگلیسی: 7 صفحه با فرمت pdf
فرمت فایل ترجمه شده: Word
کیفیت ترجمه: عالی
نوع مقاله: isi
تعداد رفرنس: دانلود ترجمه مقاله ایجاد کار گروهی با کارکرد بالا در سازمان ها – الزویر ۲۰۱۷

مقاله انگلیسی+ترجمه فارسی

فهرست مقالات

چکیده

۱. مقدمه

۲. کار تیمی با عملکرد بالا

۲.۱. تعریف انجام شده

۲.۲. چالش ها

۲.۳. پیچیدگی کار

۲.۴. گرایش های صنعت

۳. بهره‌ برداری از پتانسیل کامل تیم‌ ها

۳.۱. کار در میان مرزهای تیمی

۳.۲. ساخت فرایند ها و حالات تیمی موثر

۳.۳. مدیریت مسایل توسعه تیمی

۳.۴. اهرم بندی سرمایه انسانی

۴. مسائل مفهومی در پژوهش تیم ها

۴.۱. پیشروی

۴.۲. واقعیت مبنی بر این که تیم‌ ها در سیستم‌ های چند تیمی جای گرفته‌ اند

۴.۳. واقعیت شبکه های اجتماعی داخل و خارج از تیم

۴.۴. واقعیت مبنی بر این که ساختارها به عنوان یک سیستم به جای جداسازی رخ می‌ دهند

۴.۵. واقعیت مبنی بر این که کار تیمی پویا است — در طول زمان ظهور پیدا می کند

۴.۶. واقعیت مبنی بر اینکه امنیت روانی برای کار تیمی حائز اهمیت است

۴.۷. واقعیت مبنی بر اینکه تیم ها باید نهادهای اجتماعی انطباقی و خود تعدیل یافته باشند

۵٫ نتیجه گیری


چکیده

اتخاذ تیم ها تقریبا در هر حوزه از زندگی کاری مدرن، افزایش مداوم دارد. در مقاله فعلی ما شواهدی از پیچیدگی کار مدرن، روندهای صنعتی در استفاده از تیم‌ ها و چالش‌ های دستیابی به پتانسیل کامل تیم‌ های کاری سازمانی را بررسی می نماییم. هدف ما این بود که با استفاده از مجموعه ای متمرکز از مقالات بازبینی در مساله خاص فعلی، دانش کار تیمی با عملکرد بالا را به طور معنی ‌داری به پیش ببریم. ما چهار موضوع را در نظر می‌ گیریم که مقالاتی را در این مساله خاص و راه‌ های دستیابی به پتانسیل کامل تیم ‌ها بدست می ‌آورند: (۱) کار در طول مرزهای تیمی؛ (۲) ساخت فرایند ها و حالات تیمی موثر؛ (۳) مدیریت مسایل توسعه تیمی؛ و (۴) اهرم بندی سرمایه انسانی. در مجموع، محتوای این مساله خاص فرصت های جدید مهمی را برای پیشبرد تحقیقات آتی و ایجاد یک تفاوت عملی در اثربخشی تیم ‌ها در سازمان‌ ها ارایه می ‌دهد. ما شش حوزه را شناسایی می نماییم که در آن تلاش ‌های پژوهشی آینده در کار تیمی با عملکرد بالا باید براساس “واقعیت هایی” باشد که در نظر ما باید مورد توجه قرار گیرد.


Abstract

The adoption of teams continues to increase in almost every domain of modern work life. In the current article we review evidence of the complexity of modern work, industry trends in the use of teams, and the challenges of achieving the full potential of organizational work teams. We aimed to meaningfully move forward the science of high performance teamwork by assembling a focused set of review articles in the present special issue. We consider four themes that capture the articles in this special issue and avenues for achieving the full potential of teams: (1) work across boundaries; (2) build effective team processes and states; (3) manage team development issues; and (4) leverage human capital. Collectively, the contents of this special issue offer important new opportunities for advancing future research and for making a practical difference in the effectiveness of teams in organizations. We identify six areas in which future research efforts in high performance teamwork should be directed based on “realities” that, in our view, need to be addressed


نمونه ترجمه مقاله:دانلود ترجمه مقاله ایجاد کار گروهی با کارکرد بالا در سازمان ها – الزویر ۲۰۱۷

۱. مقدمه

هنگامی که ما برای ایجاد این موضوع خاص طرح ریزی نمودیم، یک هدف در ذهن داشتیم: پیشبرد معنادار دانش و عمل کار تیمی با عملکرد بالا. چرا این موضوع اهمیت دارد؟ اتخاذ تیم ها تقریبا در هر حوزه از زندگی کاری مدرن، افزایش مداوم دارد (کراس، ريبيل، و گرانت، ۲۰۱۶). مشکلات موجود در جهان و سازمان ‌ها چنان پیچیده هستند که همکاری میان افراد با اهداف مشترک، امری اساسی می باشد (سالاس، شافلر، ثاير، بدول، و لازارا، ۲۰۱۵). ما می دانیم که کار تیمی اهمیت دارد، زیرا کار تیمی موثر مربوط به نوآوری، ایمنی، خطاهای کمتر و نجات جان است (به عنوان مثال، هيوز و دیگران، ۲۰۱۶؛ هولشيگر، أندرسون، و سالگادو، ۲۰۰۹). با این حال، دستیابی به کار تیمی با عملکرد بالا دشوار است و بیشتر تیم‌ ها نمی‌ توانند به پتانسیل کامل خود برسند (و بسیاری از آنها به طور اندوه آوری ناکام می مانند؛ هاکمن، ۱۹۹۸). این پتانسیل از دست رفته، خود را با مهار برخی انواع معیارهای کلیدی کار تیمی، مانند تعامل پایین، نوآوری، پیشرفت علمی، بهره‌ وری، کیفیت، رقابت و غیره نشان می ‌دهد. در این مساله خاص، ما بدنبال پیشرفت دانش فعلی اثربخشی تیمی هستیم، برنامه‌ های تحقیقاتی پرثمر را برای مطالعات تجربی آینده ایجاد می ‌کنیم، و مفاهیم مفیدی را برای کارورزان به چالش کشیده با مسایل کار تیمی فراهم می نماییم.

در این مقدمه بر مساله خاص، ما با مروری بر کار تیمی با عملکرد بالا که شامل نیاز به کار تیمی و روندهای صنعتی اخیر در استفاده از تیم‌ ها است، شروع می نماییم. سپس، ما در مورد چهار راه برای مهار پتانسیل از دست رفته تیم ‌ها براساس موضوعات مقالات موجود در مساله خاص فعلی بحث می نماییم. ما با یک بیانیه در این مورد نتیجه گیری می نماییم که چگونه مقالات در این مساله خاص به پیشبرد میدانی کمک خواهند نمود.

۲. کار تیمی با عملکرد بالا

۲.۱. تعریف انجام شده

کار تیمی با عملکرد بالا چندین مورد را معنی می دهد (هاکمن، ۱۹۸۷). اول، تیم‌ ها باید اهداف ذینفعان در بالاترین سطح کیفیت را ارائه نمایند. دوم، تیم‌ ها باید به طور فزاینده ‌ای به صورت واحدهای کاری کارآمد در طول زمان تکامل یابند. سوم، تیم ‌ها باید اعضای خود را جهت توسعه و رشد مداوم توانایی ‌هایشان در طول زمان قادر سازند. این تعریف کار تیمی با عملکرد بالا به طور دانسته ای  گسترده و جهانی است، چرا که تیم‌ ها می ‌توانند مولد باشند، اما در صورتی که قابلیت دوام نداشته باشند، اعضای آنها سرانجام از پا خواهند افتاد (ساندستروم، دي ميوس، و فوتريل، ۱۹۹۰).

۲.۲. چالش ها

یک سری از چالش ‌ها وجود دارند که در دستیابی و حفظ کار تیمی با عملکرد بالا دخیل هستند. واگمن، نیونز، بوروس، وهاكمن (۲۰۰۸)، گزارش دادند که تنها ۲۱ درصد از تیمهای رهبری در سطح برجسته ‌ای عملکرد دارند و ۴۲ درصد از تیمها عملکرد ضعیفی دارند. کتاب هاکمن (۱۹۹۰) با عنوان “گروه هایی که موثر واقع می شوند (و آنهایی که نمی شوند)”، کثرت مشکلات و موانع را در میان انواع گسترده گونه های تیمی بیان نموده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *