دانلود ترجمه مقاله اثر رسانه اجتماعی بر برآورد تجارت – الزویر ۲۰۱۷

دانلود ترجمه مقاله اثر رسانه اجتماعی بر برآورد تجارت – الزویر ۲۰۱۷

دانلود ترجمه مقاله اثر رسانه اجتماعی بر برآورد تجارت – الزویر ۲۰۱۷:وظیفه ی کلی ایجاد مدل مفهومی برای برآورد تاثیر رسانه ی اجتماعی بر کسب و کار رستوران، محقق شد. این رویکرد نشان داد که ایجاد مدل تحلیلی فرایند کسب و کار چندهدفه نیازمند تنوع گسترده ای از داده های آماری بسیار جزئی است. مدل مفهومی، چشم انداز واضحی را در مورد تاثیر بالقوه و مزایای استفاده از رسانه ی اجتماعی برای جذب بازدیدکنندگان رستوران های محلی ارائه می دهد و این مدل به عنوان ابزاری برای تحقق هدف نهایی به کار برده می شود. باید بیان کرد که ضرورت توسعه ی متدولوژی اشکار برای اهداف مربوط به داده کاوی وجود دارد.

عنوان فارسی مقاله:

اثر رسانه اجتماعی بر برآورد تجارت

عنوان انگلیسی مقاله:
سال انتشار میلادی: 2017
نشریه:

Database: Elsevier – ScienceDirect (ساینس دایرکت)

پروسیدیای علوم کامپیوتر – Procedia Computer Science

کلمات کلیدی فارسی:
کلمات کلیدی انگلیسی:
Social media impact – Return-on-investment (ROI) – Business evaluation
تعداد صفحات ترجمه شده: ۱۲ صفحه (شامل ۱ صفحه رفرنس انگلیسی) با فونت ۱۴ B Nazanin
نویسندگان:
Tamara Grizane، Inguna Jurgelane
موضوع:
دسته بندی رشته:
فرمت فایل انگلیسی: 7 صفحه با فرمت pdf
فرمت فایل ترجمه شده: Word
کیفیت ترجمه: عالی
نوع مقاله: isi
تعداد رفرنس: دانلود ترجمه مقاله رسانه اجتماعی

مقاله انگلیسی+ترجمه فارسی

فهرست مقالات

چکیده

۱- مقدمه

۲- چارچوب نظری

۳- مراحل، شرایط و خلاصه ای از تاثیر رسانه ی اجتماعی بر ارزیابی کسب و کار

۴- توصیف تاثیر رسانه ی اجتماعی بر مدل ارزیابی کسب و کار

۵- نتیجه گیری

منابع


چکیده

 در دنیای کسب و کار جهانی و رقابتی، نقش اجتماعی رو به افزایش است. رسانه ی اجتماعی در حال افزایش است. رسانه ی اجتماعی به ابزاری برای بازاریابی تبدیل شده است. با این وجود، ارزیابی سرمایه گذاری در رسانه ی اجتماعی و مزایای آن هنوز انجام نشده است. مدل Stella-Excel پیشنهادی بر مبنای پژوهش های علمی، داده های آماری و مشاهداتی از تعاملات انلاین کاربران رسانه ی اجتماعی است. ۵ رستوران بزرگ واقع در شهرستانJelgava مورد ارزیابی قرار گرفتند. بازه ی زمانی پژوهش از سال۲۰۱۵ تا۲۰۱۶ است. روش مصاحبه ی ساختاریافته برای تایید نظرات مالکان یا کارمندان رستوران در مورد تاثیر فعالیت های رسانه ی اجتماعی بر محیط کسب و کار همراه با پرسشنامه ای جهت بررسی عادات کاربرد رسانه ی اجتماعی به کار گرفته شدند. نتایج نشان می دهند که رسانه ی اجتماعی بر کسب و کار رستوران و عادات مشتری در شهرستانJelgava تاثیر دارد. با این حال، هیچ یکی از رستوران های مورد ارزیابی، حداکثر مزایا و سود را بدست نیاوردند. مدل طراحی شده برای ارزیابی مزایای سرمایه گذاری در کاربرد رسانه ی اجتماعی در سایر زمینه های کسب و کار مناسب است.


Abstract

In a highly globalized and competition driven business world the role of social is growing. Social media is increasing. The social media has become a tool for marketing. Nevertheless the evaluation of investments in the social media and its benefits is still lacking. The proposed Stella-Excel model is based on scientific research, statistical data and observations of social media user online interactions. Five of the largest restaurants located in Jelgava town were assessed. Research period: 2015 – ۲۰۱۶٫ Partly structured interview method is used to acknowledge opinion of restaurant owners’ or employees’ about the impact of social media activities on the business environment along with a questionnaire to examine social media usage habits is deployed. Results show indicate that the social media has an impact on the restaurant business and customer habits in Jelgava town, however none of the assessed restaurants have gained the maximum benefit. The designed model is suitable for assessing the benefits of investments in the use of social media in other business fields.


نمونه ترجمه مقاله:دانلود ترجمه مقاله رسانه اجتماعی

1.مقدمه:

در دنیای جهانی شده، فاصله ی جغرافیایی و نظری فاقد اهمیت برای سیاست، تجارت و سایر بخش های زندگی است در حالی که منافع و علایق شهروندان و کارافرینان به روندهای جهانی، وابسته و مرتبط است. علاوه بر ارتباطات، دیدگاه نحوه ی انجام کسب و کار و شرایط دولت ها، تولید و تجارت و سرمایه گذاری و ایجاد محصولات و خدمات جدید و فعالیت های بازاریابی منطبق را سازماندهی می کند. اقتصاد جدید، شرایطی را برای شرکت ها فراهم می کند که لجستیک سازمانی بر مبنای ساختار شبکه ای متشکل از فناوری های جدید سازماندهی می شود و هماهنگی و کنترل و ارتباطات را تسهیل می کند.

این امر از طریق افزایش سرعت اینترنت و تعداد کاربرانی توسعه می یابد که منجر به مشارکت حداکثری جمعیت جهان در انواع مختلفی از شبکه های اجتماعی تا سال2025 می شود. کارافرینان توجه بیشتری به نقش شبکه های اجتماعی دارند تا بتوانند اهداف اقتصادی را محقق سازند. جدیدترین تمایلات در بازاریابی اینترنتی و ارتباطات کسب و کار نشان می دهند که تاثیر رسانه ی اجتماعی در حال افزایش است. برخی از بخش های جامعه با استفاده از این ابزار، به طور فعال ارتباط برقرار می کنند در حالی که سایر بخش های جامعه تلاش می کنند تا خود را با این وضعیت تطبیق دهند در حالی که همه ی آن ها تمایل دارند تا ارتباطات شرکت خود در رسانه ی اجتماعی را به صورت موثر سازماندهی نمایند. قبل از این که بازاریابی رسانه ی اجتماعی را بتوان به عنوان روش بازاریابی غیرسنتی در نظر گرفت، این روش به عنوان یک روش کاملا پیشرفته مطرح می شود. علاوه بر تعیین و تنظیم محیط رقابتی، اهمیت رسانه ی اجتماعی در کارافرینی نیز افزایش می یابد. آمار جمع آوری شده توسط اداره ی آمار در سال2015 نشان می دهد که 75 درصد از کارافرینان اتحادیه ی اروپا از رسانه ی اجتماعی برای اهداف بازاریابی تولیدات خود استفاده می کنند در حالی که نسبت مشابهی از شرکت ها دارای صفحات وب هستند. درLatvia، فقط58 درصد از شرکت ها این کار را انجام می دهند( در لتونی78 درصد و در استونی80 درصد)، بنابراین می توان تصور کرد که  سواد کاربرد رسانه ی اجتماعی شرکت هایLatvian کمتر از سایر شرکت هاست. با در نظر گرفتن این نکته که در نیمه ی دوم سال2016، Latvia (کشور لتونی) را می توان به عنوان کشوری در نظر گرفت که دارای ششمین ارتباط اینترنتی سریع در جهان و چهارمین ارتباط اینترنتی سریع در اروپا است و این که خدمات اینترنت در لتونی یکی از خدمات قابل دسترس از نظر قیمت است( به ویژه برای ارتباطاتی با سرعت4تا8 مگا بیت در ثانیه-47درصد ارزان تر از میانگین اروپا است)، 78 درصد از شهروندان روزانه از اینترنت استفاده می کنند و 79 درصد از کاربران اینترنت به صورت آنلاین خرید می کنند. این حقایق نشان می دهند که شهروندان لتونی از کاربرد و استفاده از بازاریابی رسانه ی اجتماعی استقبال می کنند.

از یک سو، سرعت و کیفیت ارتباط اینترنتی بالا است و مشتریان مورد هدف گیری بازاریابی قرار می گیرند، در عین حال و از سوی دیگر، از پتانسیل کامل محیط سودمند استفاده نمی شود. همان طور که توسط معاون انجمن صنفی شرکت های روابط عمومی، اقای نیکیتینا، عنوان کرد، فعالیت اندک شرکت ها در پلت فرم های رسانه ی اجتماعی در مقایسه با نتایج سایر کشورها، نشان دهنده ی سطوح اندک شاخص بازگشت سرمایه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *