دانلود ترجمه مقاله مفهوم گردشگری هوشمند در زمینه خدمات اطلاعات گردشگری – الزویر ۲۰۱۷:این مقاله، ویژگی های خدمات اطلاعات گردشگری سنتی و موارد موجود در گردشگری هوشمند را مقایسه می کند. براساس مفاهیم، توصیه های ارائه شده است، و جهات پژوهشی / صنعتی آینده توضیح داده می شود. در مورد بازار گردشگری چین، گردشگری هوشمند، جهت جدیدی را نشان می دهد، که به تأثیر قابل توجه بر مقاصد گردشگری، شرکت ها و همچنین خود گردشگران اشاره دارد.
عنوان فارسی مقاله: |
مفهوم گردشگری هوشمند در زمینه خدمات اطلاعات گردشگری |
عنوان انگلیسی مقاله: | |
سال انتشار میلادی: | 2017 |
نشریه: | Database: Elsevier – ScienceDirect (ساینس دایرکت) Journal: Tourism Management – Volume 58, February 2017, Pages 293-300 |
کلمات کلیدی فارسی: | |
کلمات کلیدی انگلیسی: |
Smart tourism
Concept
Tourism information systems
Tourist information service
|
تعداد صفحات ترجمه شده: | 26 صفحه با فونت ۱۴ B Nazanin |
نویسندگان: |
Yunpeng Li, Clark Hu, Chao Huang, Liqiong Duan,
|
موضوع: | مدیریت استراتژیک, مدیریت جهانگردی |
دسته بندی رشته: | مدیریت |
فرمت فایل انگلیسی: | 8 صفحه با فرمت pdf |
فرمت فایل ترجمه شده: | Word |
کیفیت ترجمه: | عالی |
نوع مقاله: | isi |
تعداد رفرنس: |
مقاله انگلیسی+ترجمه فارسی
فهرست مقالات
چکیده
کلمات کلیدی
1.مقدمه
2- تجزیه و تحلیل فعلی در مورد مفهوم گردشگری هوشمند
2-1- درک دقیق گردشگری هوشمند
2-2- تفاوت های بین زرنگی و هوش
2-3- درک مفهوم گردشگری هوشمند در کشورهای خارجی
2-4- گردشگری هوشمند در چین
3- مبنای گردشگری هوشمند: تجزیه و تحلیل
4- تعریف و معنای گردشگری هوشمند
4-1- تعریف گردشگری هوشمند
4-2- معنای پایه گردشگری هوشمند
4-3- گسترش پایه گردشگری هوشمند
4-4- مقایسه تعاریف: خانه (داخل کشور) و خارج از کشور
5- نتیجه گیری و بحث
ترجمه چکیده
گردشگری هوشمند در سرزمین چین بسیار محبوب شده است. انواع مختلف رویدادها و فعالیت ها به عنوان گردشگری هوشمند طبقه بندی شده اند، که به سوء استفاده از این اصطلاح منجر می شود. در نتیجه، گردشگری هوشمند چیست؟ چگونه تعریف می شود؟ اگر چه محققان، این اصطلاح را تعریف کرده اند، هیچ توافقی در مورد تفسیر پذیرفته شده آن وجود نداشته است. تعریف ارائه شده توسط این مطالعه، بر گردشگری هوشمند به عنوان یک سیستم پشتیبانی گردشگری فردی در زمینه سرویس اطلاعات و فناوری فراگیر تأکید دارد. این مقاله، ویژگی های خدمات اطلاعات گردشگری سنتی و موارد موجود در گردشگری هوشمند را مقایسه می کند. براساس مفاهیم، توصیه های ارائه شده است، و جهات پژوهشی / صنعتی آینده توضیح داده می شود. در مورد بازار گردشگری چین، گردشگری هوشمند، جهت جدیدی را نشان می دهد، که به تأثیر قابل توجه بر مقاصد گردشگری، شرکت ها و همچنین خود گردشگران اشاره دارد.
چکیده انگلیسی
Smart tourism has become increasingly popular in mainland China. Different types of events and activities have been classified as smart tourism, leading to the misuse of the term. What, then, is smart tourism? How to define it? Although researchers have defined the term, there has not been any consensus on a widely accepted interpretation. The definition provided by this study emphasizes smart tourism as an individual tourist support system within the context of information services and an all-encompassing technology. This paper compares the characteristics of both traditional tourist information services and those incorporated in smart tourism. Based on the concepts, recommendations are provided and future research/industrial directions are discussed. For the Chinese tourism market, smart tourism represents a new direction implying a significant influence on tourist destinations, enterprises, and also tourists themselves.
نمونه ترجمه مقاله:دانلود ترجمه مقاله گردشگری هوشمند
1- مقدمه
پس از معروف شدن مفهوم سیاره هوشمند توسط رئیس جهمور اوباما در ژانویه 2009، متخصصان چینی مفهوم گردشگری هوشمند را پیشنهاد کردند. در ژوئیه 2011، Qiwei Shao، مدیر اداره گردشگری ملی چین (CNTA)، به طور رسمی بیانیه مأموریت را برای تسهیل و حمایت از گردشگری هوشمند در دهه آینده اعلام کرد. این مورد، مرحله برجستهای در انتقال گردشگری هوشمند از مفهومسازي دانشگاهی به عمل صنعت بود. اعلام رسمی چین زیبا توسط CNTA در سال 2014 – سال گردشگری هوشمند در 5 نوامبر 2013، گردشگری هوشمند را به عنوان یک طرح ابتکاری مهم در سیاست گردشگری چین تعیین کرد، که به توسعه گردشگری هوشمند در مرحله جدید منجر شد.
پس از پنج سال کار، درک متخصصان داخلی در مورد گردشگری هوشمند توسعه یافته است، و شیوه صنعتی به سرعت در حال رشد است. با این حال، آگاهی از مبانی نظری گردشگری هوشمند، نامشخص است. با توجه به این عدم وضوح، شیوههایی مانند ریختن شراب قدیمی در بطریهای جدید و حرکت به سمت اقدامات جمعی، به سادگی به دور جدیدی از تخصیص منابع نامناسب منجر شد، و در نتیجه، اعتماد به بخش شرکتها و مقامات دولتی را کاهش داد. تحت چنین شرایطی، این خطر وجود دارد که مفهوم گردشگری هوشمند رها شود (Lu, 2011). بنابراین، در حال حاضر، باید مفهوم گردشگری هوشمند را توضیح داده و روشن کنیم، و همچنین عناصر کلیدی موجود در توسعه گردشگری هوشمند را مشخص کنیم، و نیاز به شناسایی هسته گردشگری هوشمند از طریق تحقیق، توسعه جهت بهتر برای شیوه کسب و کار، و ترویج توسعه گردشگری هوشمند وجود دارد (Zhang, 2012). به نظر میرسد که تاکنون بحث درباره تعریف، روششناسی، شیوههای عمل، ویژگیها و کارکردهای گردشگری هوشمند و غیره، توافقی در مورد اصطلاحات با محتوا در جامعه دانشگاهی به دست نیاورده است، و نتایج تحقیقات هنوز نامشخص است (Lin, 2013). بنابراین، این مقاله سعی میکند مفهوم گردشگری هوشمند را از دیدگاه خدمات اطلاعات گردشگری تفسیر کند.