دانلود ترجمه مقاله اثر رسانه های اجتماعی بر کارکرد شرکت – الزویر ۲۰۱۷

دانلود ترجمه مقاله اثر رسانه های اجتماعی بر کارکرد شرکت – الزویر ۲۰۱۷

دانلود ترجمه مقاله اثر رسانه های اجتماعی بر کارکرد شرکت – الزویر ۲۰۱۷:نتایج این تحقیق مفاهیم عملی را ارائه می دهد. از لحاظ مشارکت عملی، این تحقیق بینشی را برای شرکت های کوچک و متوسط (SME) و به خصوص هتل / مالک / مدیران فراهم می کند که با استفاده از رسانه های اجتماعی منتخب، شبکه های آنها را بطور مثبت بهبود می بخشد و عملکرد کسب و کار آنها را افزایش می دهد. دسترسی به شبکه های اجتماعی آنلاین و اینترنت به معنی استفاده کامل از منابع نیست. شرکت ها نیاز دارند تا قابلیت های بازاریابی، برند سازی و نوآوری را برای به کارگیری بیشتر رسانه های اجتماعی توسعه دهند.

عنوان فارسی مقاله:

اثر رسانه های اجتماعی بر کارکرد شرکت

عنوان انگلیسی مقاله:
سال انتشار میلادی: 2017
نشریه:

 الزویر

نقش کامپیوترها در رفتار انسانی – Computers in Human Behavior

کلمات کلیدی فارسی:  , , ,
کلمات کلیدی انگلیسی:
Social media – Branding – Innovation – Firm performance – Hotel industry
تعداد صفحات ترجمه شده: ۲۳ صفحه (شامل ۲ صفحه رفرنس انگلیسی) با فونت ۱۴ B Nazanin
نویسندگان:
Rana Tajvidi، Azhdar Karami
موضوع: ,
دسته بندی رشته:
فرمت فایل انگلیسی: 10 صفحه با فرمت pdf
فرمت فایل ترجمه شده: Word
کیفیت ترجمه: عالی
نوع مقاله: isi
تعداد رفرنس: دانلود ترجمه مقاله رسانه های اجتماعی

مقاله انگلیسی+ترجمه فارسی

فهرست مقالات

چکیده

۱- مقدمه

۱-۱- صنعت مهمان نوازی

۲- زمینه نظری

۲-۱- دیدگاه مبتنی بر منبع

۲-۲- رسانه های اجتماعی و عملکرد شرکت

۲-۳- نقش واسطه قابلیت بازاریابی

۳- روش

۳-۱- اطلاعات و نمونه

۳-۲- معیارها

۴- نتایج

۴-۱- تحلیل توصیفی

۴-۲- مدل اندازه گیری داده ها

۴-۳- تحلیل عامل تأییدی

۴-۴- مدل برآورد و نتایج

۵- بحث و نتیجه گیری

۶- مفاهیم علمی و عملی

۷- محدودیت ها و مسیری برای مطالعات آینده

منابع


چکیده

این مطالعه یک دیدگاه جدید در مورد تاثیر رسانه های اجتماعی در شرکت های کوچک و متوسط SME ارائه می دهد. هدف این مقاله بررسی تاثیر رسانه های اجتماعی بر عملکرد شرکت با نقش میانجی قابلیت های بازاریابی در صنعت هتلداری بریتانیا، می باشد. در این تحقیق، یک روش مدل سازی معادلات ساختاری برای تحلیل داده ها بکار گرفته شده است. داده های نظرسنجی توسط پیمایش های پستی از ۳۸۴ هتل در بریتانیا جمع آوری شده اند. نتایج تجزیه و تحلیل داده ها، رابطه مثبت و معناداری بین استفاده از رسانه های اجتماعی و عملکرد شرکت را نشان می دهد. با این حال، یافته ها نشان می دهد که قابلیت های بازاریابی، مانند برندسازی و نوآوری، ارتباط مثبت و معناداری را بین استفاده از رسانه های اجتماعی و عملکرد شرکت را برجسته می سازد. در دو دهه گذشته، نوآوری های اینترنتی نقش مهمی در عملکرد کسب و کار ایفاء کرده اند (Kim, Li, & Brymer, 2016).


Abstract

This study provides a new perspective on the effect of social media use in SMEs. The purpose of this paper is to investigate the influence of social media on firm performance with mediating role of marketing capabilities in the UK, hotel industry. In this research, a structural equation modelling method has been employed for data analysis. The survey data has been collected by mail survey from a sample of 384 hotels in the UK. Results from the data analysis demonstrate the positive and significant relationship between social media use and firm performance. However, the findings highlighted that marketing capabilities, namely branding and innovation, positively and significantly mediate the association between social media use and firm performance.


نمونه ترجمه مقاله:دانلود ترجمه مقاله رسانه های اجتماعی 

1- مقدمه

در دو دهه گذشته، نوآوری های اینترنتی نقش مهمی در عملکرد کسب و کار ایفاء کرده اند ((Kim, Li, & Brymer, 2016). برنامه های کاربردی وب 2.0، امکان انتقال قابلیت اینترنتی را برای محیط اجتماعی فراهم می کنند که در آن افراد با استفاده از رسانه های اجتماعی آنلاین قادر به ایجاد ارتباط و تعامل با یکدیگر هستند (Sigala & Chalkiti، 2014). رسانه های اجتماعی یک فضای سایبری موثر برای دسترسی به اطلاعات قابل اعتماد و به روز  می باشد (Sigala، 2012). محبوبیت و استفاده فراوان از رسانه های اجتماعی، یادگیری آنلاین و به اشتراک گذاری اطلاعات را تسهیل می کنند (Hur، Kim، Karatepe، & Lee، 2017). رسانه های اجتماعی به کاربران اجازه می دهند تا بدون نیاز به حضور فیزیکی، به برقراری ارتباط و تولید محتوا بپردازند (Zhang، Guo، Hu، و لیو، 2017). علاوه بر این، رسانه های اجتماعی به عنوان یک تابلوی تبلیغاتی موثر برای اهداف تجارتی یک شرکت و عملکرد کسب و کار بهتر در نظر گرفته شده است (Rapp،Beitelspacher، Grewal، & Hughes، 2013). اکثر شرکت ها در حال استفاده از رسانه های اجتماعی برای افزایش تصویر برند کسب وکار و آگاهی برند هستند (Nisar & Whitehead، 2016؛ Pentina، Gammoh، Zhang، & Mallin،2013). علاوه بر این، رسانه های اجتماعی بر استراتژی هایی برند سازی شرکت تاثیر می گذارند که منجر به  eWOM(تبلیغات دهان به دهان) می گردد (Barreda, Bilgihan, Nusair, & Okumus, 2015). بنابراین، eWOM مصرف کنندگان را جذب می کند و تمایل به خرید را در آنها افزایش می دهد (Xie و همکاران، 2016).

مشتریان با استفاده از رسانه های اجتماعی، می توانند به منابع مختلف اطلاعات مشترک مشتریان دیگر در رابطه با تجربیات و توصیه ها آنها دسترسی داشته باشند. این بر تصمیمات خرید آنها تاثیر می گذارد (Chen, Fay, & Wang, 2011). بنابراین، نقش مهم رسانه های اجتماعی به طور قابل توجهی در توسعه اعتماد و داشتن رابطه با مشتریان، تامین کنندگان و شرکای بالقوه برای شرکت ها در نظر گرفته شده است (Rapp و همکاران، 2013). مشارکت شرکت در رسانه های اجتماعی ارزش هایی را برای کسب و کار خود ارائه می دهد از جمله  بهبود ارزش برند (Gensler، Volckner، Liu Thompkins، € & Wiertz، Hudson, Huang, Roth, & Madden, 2016; Nisar & Whitehead, 2016)؛ افزایش فروش (Kumar، Bhaskaran، Mirchandani، & Shah، 2013)؛ تجارت الکترونیکی و تجارت الکترونیک (Hajli، 2014)؛ اعتماد و انعطاف پذیری مشتری (Zhang et al.، 2017)؛ نوآوری و توسعه محصول جدید (Palacios- Palacios-Marques, Merig  o, & Soto-Acosta, 2015; Roberts & Candi, 2014)؛ به اشتراک گذاری دانش  (2014 (Munar & Jacobsen و( (CRM مدیریت ارتباط با مشتری، (Rosman &Stuhura، 2013)، eWOM.

گرچه مطالعات قبلی علاقه مندی به ارزش های رسانه های اجتماعی را برای سازمان ها نشان می دهد، مطالعات تجربی بسیار محدودی در مورد پیدا کردن تاثیر استفاده از رسانه های اجتماعی بر عملکردشرکت های کوچک و متوسط SME) ) در صنعت هتلداری وجود دارد. W. G. Kim، Lim، و Brymer (2015) معتقدند که محققان باید به جای تمرکز بر اصول رسانه های اجتماعی، بر شناسایی تهیه کنندگان و مدیرانی تمرکز کنند که عملکرد کسب و کار را تحت تاثیر قرار می دهند. علاوه بر این، با توجه به دیدگاه مبتنی بر منبع (RBV)، قابلیت ها و منابع شرکت می توانند مزایای رقابتی پایداری را بوجود آورند (Davcik & Sharma، 2016).

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *