دانلود ترجمه مقاله هویت جنسی ناسازگار و محل کار مدرن – الزویر ۲۰۱۷

دانلود ترجمه مقاله هویت جنسی ناسازگار و محل کار مدرن – الزویر ۲۰۱۷

دانلود ترجمه مقاله هویت جنسی ناسازگار و محل کار مدرن – الزویر ۲۰۱۷:همانطور که آگاهی از هویت جنسی ناسازگار در جامعه کمرنگ تر می شود، سازمان چگونگی کشمکش با چالش ها و نگرانی های مختلفِ مرتبط با کار در پیرامون این کارمند منحصربفرد را ادامه خواهند داد. با این حال، این کافی نیست تا ما منتظر قانون ایالتی و فدرالی برای دیکته کردن اینکه در محیط کار چگونه با کارمندانی با هویت جنسی ناسازگار رفتار شود، بمانیم. سازمان هایی که در مورد نیازهای جامع بودن جدی هستند تا گام های فعالی را برای پیاده سازی اقدامات سازمانی مثبت بردارند و منابعی را برای کارگران با هویت جنسی ناسازگار ، و همچنن متحدان فعلی یا احتمالی در آینده، بدون اینکه این اقدامات توسط قانون مورد نیاز باشند، فراهم سازند.

عنوان فارسی مقاله:

هویت جنسی ناسازگار و محل کار مدرن: مرزهای جدید در درک و ترویج بیان هویت جنسیتی در محل کار

عنوان انگلیسی مقاله:
سال انتشار میلادی: 2017
نشریه:

 الزویر

پویایی سازمانی – Organizational Dynamics

کلمات کلیدی فارسی:  
کلمات کلیدی انگلیسی:
 
تعداد صفحات ترجمه شده: ۲۰ صفحه (شامل ۱ صفحه رفرنس انگلیسی) با فونت ۱۴ B Nazanin
نویسندگان:
Katina Sawyer، Christian Thoroughgood
موضوع: ,
دسته بندی رشته:
فرمت فایل انگلیسی: 8 صفحه با فرمت pdf
فرمت فایل ترجمه شده: Word
کیفیت ترجمه: عالی
نوع مقاله: isi
تعداد رفرنس:  

مقاله انگلیسی+ترجمه فارسی

فهرست مقالات

تعریف اصطلاحات کلیدی

مسائل حقوقی ابراز هویت جنسی در محیط کار

بهترین روش های سازمان برای ابراز هویت جنسی در محل کار

مداخلات فردی برای کارمندان با هویت جنسی ناسازگار با عرف جامعه

نتیجه گیری


مقدمه

همانگونه که نقل قول اشاره می کند, هنگامی که کارکنان بتوانند بطورصحیح خود را در محل کار ثابت کنند گرایش بیشتری به شادابی و تندرستی خواهند داشت. امروزه در محل کار مدرن ، مدیران منابع انسانی باید به طور فزاینده ای به مسائل پیچیده متعددی پیرامون هویت و نمود جنسی بپردازند. با تغییر جنسیتی عمومی کایتلین جنر مشهور (ستاره سابق المپیک و تلویزیون), پیدایش رسانه های بیشتری از افراد دگرجنسیتی (تراجنسیتی, ترنس) نظیر LaVerne Cox (بازیگر,بهترین نقش های خود را در سریال های تلویزیونی, نارنجی, همان سیاه جدید است ایفا کرده), و حمایت افزایشی در برنامه های تلویزیونی که ویژگی های تراجنسیتی ها را مشخص می کند ( مثلا آمازون شفاف), مسائل دگرجنسیتی تبدیل به نقطه کانونی در گفتمان ملی شده است.


مقدمه

As the opening quote suggests, when employees can authentically express themselves at work, they tend to be happier and healthier. In today’s modern workplace, HR managers are having to increasingly address the many complex issues surrounding gender identity and expression. With the public gender transitions of celebrities like Caitlin Jenner (reality television star and former Olympian), the greater media visibility of transgender individuals such as LaVerne Cox (actress, best known for her role in the television series, Orange is the New Black), and the increased support for television programming that features transgender characters (e.g., Amazon’s Transparent), transgender issues have become a focal point of discussion in the national discourse.


نمونه ترجمه مقاله:

تعریف اصطلاحات کلیدی

قبل از شرح این موضوع, چندین اصطلاح مهم را تعریف می کنیم. واژه ی ابراز هویت جنسی هر راهی که کارمندان چه تراجنستی و چه کارمندان عادی, خودشان را باتوجه به رفتارها و پوشش جنسی بیان کنند, را شامل می شود. برای مثال, کارمند خانمی که پیراهن یا دامن نمیپوشد, جنسیت را بطور متفاوت تری نسبت به چیزی که از او در محل کار انتظار میرود, تعریف می کند, حتی اگر او خود را بعنوان دگرجنسیتی درنظر نگیرد. بنابراین، با توجه به بیان جنسیتی او، ممکن است پوششش غیر متعارف در نظر گرفته شود. افرادی که با توقعات جنسی سازگار نیستند (به عنوان مثال انتظارات کلیشه ای برای نمایش جنسیت مرد و زن در نحوه پوشش ، شیوه صحبت کردن و غیره) ممکن است آنها خود را “جنسیت نامعلوم” توصیف کنند. افراد تراجنسیتی همتراز با انتظاراتی که از جنس مخالف دارند که با آن انتظارات نیز متولد می شوند, جنسیت خود را نشان می دهند. بعنوان مثال, یک فرد ترنس که با اندام های تناسلی مردانه متولد میشود, اما بعنوان زن شناخته می شود, تمایل دارند جنسیت خود را مطابق با ابراز هویت جنسی زنانه ( مثلا نحوه پوشش و آرایش)  نشان دهند. به این ترتیب, ترنس ها ازنظر جنسی بصورت ضدهنجاری درنظرگرفته می شوند زیرا آنها جنسیت خود را بصورت متفاوتی نسبت به اکثریت مردم نشان می دهند. علاوه براین, ژندرکوییر ها هویت جنسیتی خود را با رفتار انعطاف پذیرتری- نه بعنوان مرد و نه بعنوان زن بلکه بصورت جریان آزاد تر از هویت شخصی که ممکن است شامل ویژگی هایی از از دو یا یکی از آنها باشد, تعریف می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *