پرش به محتوا
	
	
	
	
	
	
	
	
	
		
		
	
موضوعات جدید  و مقاله بیس  پروپزال مدیریت –گرایش  مدیریت دانش و بازاریابی(2018-2019)
 
 	- ارائه الگوی نقش میانجیگری نوآوری باز و ظرفیت نوآوری بر رابطه بین نظام مدیریت دانش و ظرفیت مدیریت دانش( مطالعه موردی شرکت….)
 
 	- تاثیر کارآفرینی، بازار و رویکردهای مدیریت دانش بر روی تولید پاک و مزیت رقابتی پایدار( مطالعه موردی شرکت….)
 
 	- ارائه الگوی فرآیندهای بحرانی در مدیریت دانش: رویکردی به سوی ایجاد ارزش مشتری( مطالعه موردی شرکت….)
 
 	- تاثیر مستقیم جهت گیری نظارتی بر روی مدیریت دانش از طریق میانجیگری جهت گیری هدف کارکنان( مطالعه موردی سازمان….)
 
 	- ارائه الگوی ارتقای موفقیت بازاریابی: نقش مبادله دانش ضمنی بین فروش و بازاریابی( مطالعه موردی شرکت….)
 
 	- تاثیر منابع فناوری اطلاعات، قابلیت مدیریت دانش بر مزیت رقابتی با نقش تعدیل کننده تعهد منابع( مطالعه موردی شرکت….)
 
 	- ارائه الگوی اثرات ابعاد مدیریت دانش ضمنی بر عملکرد سازمانی( مطالعه موردی سازمان….)
 
موضوعات جدید  و مقاله بیس  پروپزال مدیریت  بازاریابی- گرایش مشتری مداری (2018-2019)
 
 	- بررسی اثرات تفاضلی مشتری مداری بر خلاقیت فروشنده
 
 	- بررسی نقش تعدیلگری مشتری مداری در ارتباط بین بازار گرایی رفتارها و عملکرد خدمات بلادرنگ در بین مدیران رابطه در صنعت بانکداری کسب و کار
 
 	- بررسی تاثیر دیدگاه کار احساسی در رابطه بین مشتری مداری و رضایت شغلی(مورد مطالعه ….)
 
 	- بررسی تاثیر درک رابطه بین کارمند خط مقدم(اصلی) و مشتری مداری(مورد مطالعه ….)
 
 	- بررسی اثرات افزایش عملکرد صادرات: شرط بندی در مشتری مداری، تعهد رفتاری و ارتباطی(مورد مطالعه ….)
 
 	- بررسی اثر تقویت مشتری مداری و عرضه اساس گرایش بر عملکرد شرکت (مورد مطالعه ….)
 
 	- بررسی رابطه هویت سازمانی، مشتری مداری و عملکرد شرکتهای کوچک و متوسط(مورد مطالعه ….)
 
 	- بررسی رابطه بین مشتری مداری، نوآوری شایستگی، و عملکرد شرکت(مورد مطالعه ….)
 
 	- بررسی  عوامل استژهای اجتماعی مربوط به مشتری در پیش بینی خستگی عاطفی، مشتری مداری و بهبود عملکرد خدمات (مورد مطالعه ….)
 
موضوعات جدید  و مقاله بیس  پروپزال مدیریت –گرایش شبکه اجتماعی و برند (2018-2019)
 
 	- تلاشهای بازاریابی اجتماعی از برندهای لوکس: تاثیر بر ارزش ویژه برند و رفتار مصرفکننده
 
 	- بررسی تاثیر فعالیتهای بازاریابی رسانههای اجتماعی بر روی ارزش ویزه برند و  پاسخ مشتری
 
 	- نام تجاری برند و ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرفکننده در فیس بوک: نقش واسطهای تعامل مصرفکننده – برند و عشق به برند
 
موضوعات جدید  و مقاله بیس  پروپزال مدیریت –گرایش  رفتارمصرف کننده (2018-2019)
 	- بررسی و ارزیابی رابطه بین شهرت نیروی فروش و رفتاری مشتری
 
 	- بررسی اثرات ویروسی شبکه اجتماعی و رسانه بر تمایل به خرید مصرف کنندگان
 
 	- نقش تفاوتهای جنسیتی در تأثیرگذاری ارتباط بازاریابی آنلاین بر تمایلات رفتاری مشتریان اینترنتی
 
 	- بررسی عوامل موثر بر رفتار خرید آنلاین با نقش میانجیگری نیت و قصد از خرید
 
 	- بررسی تاثیر کیفیت خدمات و درک از قیمت خدمات بر تبلیغات دهان به دهان و قصد بازدید مجدد
 
 	- بررسی عوامل تعیین کننده وفاداری به برند در بازار های B2B:
 
 	- بررسی اثرات مختلف کار احساسی بر رابطه بین مشتری مداری و رضایت شغلی
 
 	- بررسی اثر وابستگی به برند و طلیعه آن بر تعهد، رضایت، اعتماد، و ارزش ویژه برند در محیط مؤسسات آموزش عالی
 
 	- بررسی تاثیر قابلیت بازاریابی استراتژیک بر (کسب موفقیت) مزیت محصول جدید
 
 	- بررسی تاثیر حمایت اجتماعی بر رضایت و رفتار شهروندی مصرف کننده با نقش تعدیل کننده منبع حمایتی
 
موضوعات جدید  و مقاله بیس  پروپزال مدیریت –گرایش  استراتژی بازاریابی (2018-2019)
 	- بررسی چشم انداز، استراتژی و منابع انسانی بر عملکرد خدمات سازمان (مطالعه موردی شرکت…)
 
 	- بررسی تاثیر رهبری و نوآوری بر استراتژی تمایز و عملکرد شرکت(مطالعه موردی شرکت…)
 
 	- بررسی تاثیر قابلیت بازاریابی استراتژیک بر (کسب موفقیت) مزیت محصول جدید(مطالعه موردی شرکت…)
 
 	- بررسی استراتژی کسب و کار،دارایی شرکت و شدت صنعت بر عملکرد(مطالعه موردی شرکت…)
 
 	- بررسی نقش رهبری و نوآوری بر استراتژی تمایز و عملکرد کسب و کار(مطالعه موردی شرکت…)
 
 	- بررسی نقش قابلیت های محیطی بر استراتژی های محیطی و عملکرد محیطی زنجیره تامین سبز(مطالعه موردی شرکت…)
 
موضوعات جدید  و مقاله بیس  پروپزال مدیریت –گرایش  بازرگانی(2018-2019)
 	- ارائه الگوی در خصوص درك انگیزه خرید مصرف کننده در بازار خرده فروشی مد(مطالعه موردی شرکت….)
 
 	- ارائه مدلی در چهار چوب فعالیت هاي بازاریابی رسانه هاي اجتماعی بر ارزش ویژه برند و پاسخ مشتري در صنعت (مطالعه موردی صنعت….)
 
 	- ارائه الگوی نقش ابعاد انگیزه مشتری و منابع مشتری بر ارزش خلق مشترک مشتری(مطالعه موردی شرکت….)
 
 	- ارائه الگوی تأثیر کارآفرینی، بازار، رویکردهاي مدیریت دانش در تولیدکنندگان شوینده و مزیت رقابتی پایدار(مطالعه موردی شرکت….)
 
 	- ارائه مدلی در چهار چوب نقش کارآفرینی، قابلیتهای بازاریابی، سرمایه رابطهای و توانمندسازی نسبت به قابلیت نوآوری و عملکرد (مطالعه موردی شرکت….)
 
 	- ارائه الگوی نقش محرک های استراتژیک (جهت گیری کارآفرینی، جهت گیری بازار و مدیریت دانش) بر تولید شرکت و مزیت رقابتی پایدار(مطالعه موردی صنعت….)
 
برای دریافت  موضوعات جدیدتر و کامل تر  با ما تماس بگیرید.
مشاوره رایگان با محقق
آقای شمس:
    09356462109
     09356462109
	
	 
	
	
        
    	 
	 
 
 
 
	
	
	
    
  	
	
 
اشتراک ها: موضوعات جدید و مقاله بیس پروپزال مدیریت –گرایش استراتژیک (2018-2019)بررسی تاثیر