عنوان فارسی:دانلود ترجمه مقاله توصیه های مبتنی بر شواهد برای نظارت بر عملکرد کارکنان
دانلود ترجمه مقاله توصیه های مبتنی بر شواهد برای نظارت بر عملکرد کارکنان – الزویر ۲۰۱۸:با استفاده از شواهد تئوری و تجربی، ما پنج توصیه برای به حداکثر رساندن اثرات مثبت و به حداقل رساندن اثرات منفی EPM ارائه می دهیم: 1) صریح بودن با کارکنان در مورد استفاده از EPM، 2) نظارت بر تمام واکنش های احتمالی کارکنان، ( 3) استفاده از EPM برای یادگیری و توسعه به جای بازدارندگی، 4) محدود کردن EPM تنها به رفتارهای مرتبط با کار و (5) در نظر گرفتن ساختار سازمانی در هنگام اجرای یک سیستم EPM.
عنوان فارسی مقاله: |
توصیه های مبتنی بر شواهد برای نظارت بر عملکرد کارکنان |
عنوان انگلیسی مقاله: | |
سال انتشار میلادی: | 2018 |
نشریه: |
Publisher : Elsevier – Science Direct (الزویر – ساینس دایرکت) Journal : Business Horizons, Volume 61, Issue 2, MarchâApril 2018, Pages 251-259 |
کلمات کلیدی فارسی: |
نظارت بر عملکرد الکترونیکی، نگرش کارمند، حریم خصوصی، اخلاق سازمانی،
|
کلمات کلیدی انگلیسی: |
Electronic performance monitoring; Employee attitudes; Privacy; Organizational ethics;
|
تعداد صفحات ترجمه شده: | 15صفحه با فونت ۱۴ B Nazanin |
نویسندگان: | David Tomczak؛Herman Aguinis,Lauren A. Lanzo |
موضوع: | یادگیری سازمانی؛ مدیریت منابع انسانی ؛ منابع انسانی |
دسته بندی رشته: | مدیریت |
فرمت فایل انگلیسی: | 9صفحه با فرمت pdf |
فرمت فایل ترجمه شده: | Word |
کیفیت ترجمه: | عالی |
نوع مقاله: | isi |
تعداد رفرنس: |
مقاله انگلیسی+ترجمه فارسی
فهرست مطالب
چکیده
کلمات کلیدی
1.نظارت الکترونیکی بر عملکرد چیست؟
2. یک درس در مورد پیامدهای ناخواسته نظارت
3. واکنش منفی کارکنان به EPM
4. توصیه مبتنی بر شواهد برای استفاده از EPM
4.1 شفافیت در مورد EPM
جدول 1. توصیه های مبتنی بر شواهد برای پیاده سازی سیستم های نظارت بر عملکرد کارکنان
4.2. آگاهی از تمامی واکنش های احتمالی کارکنان به نظارت.
4.3. استفاده از EPM برای یادگیری و توسعه به جای بازدارندگی
4.4 محدود کردن EPM به رفتارهای مرتبط با کار
4.5 در نظر گرفتن ترتیبات سازمانی هنگام اجرای یک سیستم EPM،
5. خلاصه
ترجمه چکیده
Abstract
From security cameras to GPS tracking systems, nearly 80% of organizations use some type of electronic performance monitoring (EPM). EPM uses technology to gather, store, analyze, and report employee behavior (e.g., productivity, use of company time, incivility). The objective, real-time data that EPM systems collect can be used for performance appraisal, training and development, logistical tracking, wellness programs, employee safety, and more. Despite the organizational benefits of EPM, these systems can have adverse effects on employee satisfaction, organizational commitment, fairness perceptions, and employee behavior.
Research provides evidence, however, that these downfalls can be mitigated by implementing these systems with employee attitudes and privacy perceptions in mind. Using theory and empirical research evidence, we offer five recommendations for maximizing the positive effects and minimizing the negative effects of EPM: (1) Be transparent with employees about EPM use, (2) be aware of all potential employee reactions to being monitored, (3) use EPM for learning and development rather than deterrence, (4) restrict EPM to only work-related behaviors, and (5) consider organizational makeup when implementing an EPM system.
نمونه ترجمه مقاله:
1.نظارت الکترونیکی بر عملکرد چیست؟
نظارت الکترونیکی بر عملکرد (EPM) به سیستم های سازمانی اشاره دارد که از تکنولوژی برای جمع آوری، ذخیره، تجزیه و تحلیل و گزارش داده های رفتار کارکنان برای ارزیابی عملکرد و انجام اقدامات در محل کار استفاده می کنند. بررسی 2007 نشان داد که 78٪ از سازمان ها از برخی از انواع EPM استفاده می کنند و امروزه این تعداد با تکامل فن آوری به احتمال زیاد بالاتر است. در ابتدایی ترین شکل، EPM شامل دوربین های نظارت تصویری و سیستم های کنترل و نظارت بر کامپیوتر و تلفن است اما دنیای EPM پیشرفت کرده است و فناوری های پوشیدنی و گوشی های هوشمند، از جمله Fitbits و برنامه های کاربردی ردیابی موبایلی GPS محبوب شده اند. در حقیقت، در محل های کار مدرن، “هر ایمیل، پیام فوری، تماس تلفنی، هر خط برنامه نوشته شده و کلیک ماوس، یک سیگنال دیجیتالی ایجاد می کند، و به سازمان ها اجازه می دهد تا الگوهای رفتار کارکنان را استخراج کرده و تصمیمات بزرگی مبتنی بر اطلاعات برای بهبود بهره وری و نوآوری بگیرند. دلایل اجرای EPM در دو سطح فردی و گروهی هستند و برای اندازه گیری رفتارهای مثبت (مثلا عملکرد شغلی، بهره وری) و منفی کارکنان مانند رفتارهای غیر مولد (CWBs) به کار می روند. CWB ها، رفتارهای عمدی کارکنان هستند که مخالف منافع و عملکرد یک سازمان هستند، مانند سرقت، غیبت و ولگردی در اینترنت (مانند صرف زمان در اینترنت برای خرید آنلاین یا بازی و غیرو). در نتیجه، سیستم های EPM ممکن است برای جلوگیری از سرقت، نظارت بر استفاده از زمان در شرکت و استفاده شخصی از منابع، و جلوگیری از ولگردی در اینترنت نظارت بر استفاده از اینترنت و مسدود کردن وب سایت های غیر مرتبط با کار استفاده شود.. سیستم های EPM می توانند بر رفتارهای مثبت کارکنان نیز نظارت کنند، مانند بهره وری، عملکرد، ایمنی و حتی رفتارهای بهداشت شخصی، آموزش / توسعه و مدیریت کار. نرم افزار های ردیابی مانند WorkIQ و Desk Time به شرکت ها اجازه می دهد داده های رفتاری کارکنان را در زمان واقعی به صورت گزارش های هفتگی یا سه ماهه آماده کنند. این گزارش ها نشان می دهد که کارکنان چگونه از زمان خود در طول هفته استفاده می کنند. گزارش ها به منظور کمک به کارکنان در شناخت رفتارهای کاریشان تهیه می شوند، اما می توانند برای استخدام، ارتقاء یا تنبیه نیز مورد استفاده قرار گیرند. علاوه بر این، سیستم های ردیابی موبایلی می توانند معیارهای لجستیکی و زمانی مفیدی برای کمک به سازمان در پیش بینی زمان تحویل و کمک به کارکنان در مورد رفتارهای امن، فراهم کنند. به عنوان مثال، شرکت رایدر اخیرا دوربین ها و سیستم های نظارت ماهواره ای را برای ضبط رفتارهای مثبت و منفی راننده مانند عدم بهره وری، سرعت، چرخش ایمن، ترمز ناگهانی و توقف غیر مجاز، به کار برده است. هدف اصلی سیستم این است که اطلاعات دقیقه به دقیقه در مورد بهره وری خودرو، مصرف سوخت، و ساعات خدمات دهی به شرکت بدهد، اما داده ها همچنین به رانندگان اطلاعات مفیدی در مورد ایمنی رانندگی ارائه می دهند، و آنها می