عنوان فارسی:دانلود ترجمه مقاله روند ایمیل مارکتینگ برای ۲۰۱۸
دانلود ترجمه مقاله روند ایمیل مارکتینگ برای ۲۰۱۸:ایمیل خلاقانه واکنشگرا و جذاب
برندها باید در هنگام طراحی پیامهای ایمیلی در سال ۲۰۱۸، روی ایجاد پیامهای جذاب و محتوای بصری کار کنند. کپی کمتر و المانهای بصری بیشتر، بهترین نتایج را در ایمیل به همراه خواهد داشت. از رسانههای اجتماعی ایده بگیرید و گرافیکهای عالی طراحی کنید تا بتوانید روی مخاطب خود تأثیر بگذارید. شخصی سازی پیامهای ایمیل میتواند به درخشش خلاقانه و ترکیب محتوای تعاملی نظیر ویدیوها کمک کند و دکمههای شبکه اجتماعی و گیفهای متحرک میتواند محتوا را جذابتر کند. در نهایت، اطمینان حاصل کنید که تمام ایمیلهای شما در دستگاههای تلفن همراه، واکنشگرا هستند.
عنوان فارسی مقاله: | روند ایمیل مارکتینگ برای ۲۰۱۸ |
عنوان انگلیسی مقاله: | |
سال انتشار میلادی: | 2018 |
نشریه: |
Etargetmedia |
کلمات کلیدی فارسی: |
|
کلمات کلیدی انگلیسی: |
|
تعداد صفحات ترجمه شده: | 4 صفحه با فونت ۱۴ B Nazanin |
نویسندگان: |
|
موضوع: | بازاریابی و تجارت الکترونیک |
دسته بندی رشته: | مدیریت |
فرمت فایل انگلیسی: | 3صفحه با فرمت pdf |
فرمت فایل ترجمه شده: | Word |
کیفیت ترجمه: | عالی |
نوع مقاله: | isi |
تعداد رفرنس: |
مقاله انگلیسی+ترجمه فارسی
فهرست مطالب
ایمیل، سریعترین کانال برای ROI بازاریابی است
هزارهایها هم عاشق ایمیل هستند
ادغام ایمیل
ایمیل و بهینه سازی تلفن همراه
ایمیل خلاقانه واکنشگرا و جذاب
بازاریابی ایمیلی در سال ۲۰۱۸ و بعد از آن
-
بخشی از ترجمه:
ایمیل خلاقانه واکنشگرا و جذاب
برندها باید در هنگام طراحی پیامهای ایمیلی در سال ۲۰۱۸، روی ایجاد پیامهای جذاب و محتوای بصری کار کنند. کپی کمتر و المانهای بصری بیشتر، بهترین نتایج را در ایمیل به همراه خواهد داشت. از رسانههای اجتماعی ایده بگیرید و گرافیکهای عالی طراحی کنید تا بتوانید روی مخاطب خود تأثیر بگذارید. شخصی سازی پیامهای ایمیل میتواند به درخشش خلاقانه و ترکیب محتوای تعاملی نظیر ویدیوها کمک کند و دکمههای شبکه اجتماعی و گیفهای متحرک میتواند محتوا را جذابتر کند. در نهایت، اطمینان حاصل کنید که تمام ایمیلهای شما در دستگاههای تلفن همراه، واکنشگرا هستند.
-
بخشی از مقاله انگلیسی:
Engaging, Responsive Email Creative
When designing email messages in 2018, brands should focus on creating engaging messaging and visual content. Less copy and more visual elements produces the best results in email. Take cues from social media and design really great graphics that will make an impact with your audience. Personalizing email messages can also help your creative shine and incorporating interactive content like videos, social media buttons, and animated gifs can help make creative more engaging. Finally, make sure all of your emails are responsive on mobile devices.
نمونه ترجمه مقاله:
روندهای بازاریابی ایمیلی در سال 2018
سال، نو شده است و به همین خاطر ما قصد داریم که روندهای بازاریابی ایمیلی در سال 2018 را به شما هدیه دهیم. بازاریابی ایمیلی به برتری خود نسبت به تمام کانالهای بازاریابی دیجیتال از جمله رسانههای اجتماعی ادامه میدهد. این روش، کارآمدترین ابزار بازاریابی برای آگاهی از برند، تبدیل و حفظ مشتریان، افزایش فروش و ROI است. ایمیل نسبت به تمام افراد، دستگاهها و صنایع عملکرد بهتری دارد. هیچ استراتژی بازاریابی دیگری نمیتواند ادعای چنین موفقیتی را داشته باشد. اگر میخواهید پیامی را به مشتریان خود منتقل کنید، ایمیل یک روش فوق العاده است.
ایمیل در جذب مشتری بسیار موفق است ولی همراه شدن با روندهای در حال تغییر ایمیل و شناسایی این روندها در کمپینهای ایمیل اهمیت بالایی دارد. بازاریابهای ایمیلی هوشمند همواره به دنبال ارتقای کمپینهای ایمیلی و طراحی خلاقانه ایمیل هستند تا مخاطبان را به سمت خود جذب کنند. بودن در بالای روند ایمیل میتواند به درخشش ایمیل در شرکت شما کمک کند.
ایمیل، سریعترین کانال برای ROI بازاریابی است.
برندها عاشق ایمیل هستند. یک مطالعه از eMarketer نشان داد که بیش از 80 درصد از بازاریابان برند گفتند که بازاریابی ایمیلی موجب جذب و ماندگاری مشتری میشود. جستجوی ارگانیک، جستجوی پولی، رسانه اجتماعی و بازاریابی نمایشی تاکنون نسبت به ایمیل، طرفداران کمتری داشته است. وقتی صحبت از ROI به میان میآید، یک گزارش از Econsultancy نشان داد که 73 درصد از بازاریابان، به ایمیل، رتبه عالی یا خوب دادند. یک مطالعه دیگر نشان داد که بازاریابی ایمیلی میتواند نرخ تبدیل را تا بیش از 50 درصد افزایش دهد و فروش را 50 درصد بیشتر کند. رشد و مومنتوم بازاریابی ایمیلی در سال 2018 به رشد خود ادامه خواهد داد.