ادبیات و مبانی نظری
مبانی نظری وپیشینه مدیریت ارتباط با مشتری بخش دوم(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
ادبیات و مبانی نظری
مبانی نظری و پیشینه بازاریابی ویروسی بخش دوم(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
ادبیات و مبانی نظری
مبانی نظری و پیشینه بازاریابی ویروسی بخش اول(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
ادبیات و مبانی نظری
مبانی نظری وپیشینه بازاریابی دهان به دهان(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
ادبیات و مبانی نظری
مبانی نظری و پیشینه ارتباطات سازمانی(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
ادبیات و مبانی نظری
مبانی نظری و پیشینه استراتژی بازاریابی(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
ادبیات و مبانی نظری
مبانی نظری و پیشینه بازاریابی داخلی(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
ادبیات و مبانی نظری
مبانی نظری و پیشینه نگرش شغلی کارمندان (فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
مبانی نظری کیفیت زندگی کاری(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)						
پرسشنامه رهبری اخلاقي مديران براون و همكاران (2005؛ به نقل از اسماعیلی راد، 1392).						
پرسشنامه استاندارد نوآوری سازمانی اتلای و اکیف (به نقل از عزیزی، 1393).						
پرسشنامه مزیت رقابتی پایدار						
پرسشنامه عوامل موثر بر تمایل به کارآفرینی سازمانی فینی و دیگران (2012).						
مبانی نظری وپیشینه بازاریابی دهان به دهان(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)						
مبانی نظری و پیشینه بازاریابی ویروسی بخش دوم(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)						
پرسشنامه استاندارد بازاریابی رابطه مند اندوییسی(2013)						
پرسشنامه استاندارد مدیریت دانش نیومن و کنراد(2000)						
پرسشنامه استاندارد رویکردهای رابطه ای در بازاریابی بنت(2005)						
پرسشنامه استاندارد رضایت مشتری و پیامدهای آن سدرلند(1998)						
پرسشنامه استاندارد مدیریت ارتباط با مشتری سین و همکاران (2005)						
پرسشنامه استاندارد سبک رهبری(1395)						