ادبیات و مبانی نظری
مبانی نظری وپیشینه مدیریت ارتباط با مشتری بخش دوم(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
ادبیات و مبانی نظری
مبانی نظری و پیشینه بازاریابی ویروسی بخش دوم(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
ادبیات و مبانی نظری
مبانی نظری و پیشینه بازاریابی ویروسی بخش اول(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
ادبیات و مبانی نظری
مبانی نظری وپیشینه بازاریابی دهان به دهان(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
ادبیات و مبانی نظری
مبانی نظری و پیشینه ارتباطات سازمانی(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
ادبیات و مبانی نظری
مبانی نظری و پیشینه استراتژی بازاریابی(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
ادبیات و مبانی نظری
مبانی نظری و پیشینه بازاریابی داخلی(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
ادبیات و مبانی نظری
مبانی نظری و پیشینه نگرش شغلی کارمندان (فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
پرسشنامه استاندارد شکایات مشتری بنت(1997)						
پرسشنامه میزان رضایت مشتریان از خدمات مختلف بانکداری الکترونیک						
پرسشنامه استاندارد فعالیت های بازاریابی مواندو(2000)						
پرسشنامه اثربخشی تبلیغات( قاسمی، 1393).						
پرسشنامه استاندارد رقابت پذیری کالا						
پرسشنامه استاندارد گرایش کارآفرینی سازمان						
پرسشنامه استاندارد استراتژی یادگیری ادریس و همکاران(2013)						
پرسشنامه یادگیری الکترونیکی واتکین و همکاران (2004)						
پرسشنامه ارزیابی تاثیر کاربرد سیستم مدیریت یادگیری بر مدیریت دانش(لوئی، 1393).						
پرسشنامه استاندارد موفقیت هوش تجاری						