ادبیات و مبانی نظری
مبانی نظری وپیشینه مدیریت ارتباط با مشتری بخش دوم(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
ادبیات و مبانی نظری
مبانی نظری و پیشینه بازاریابی ویروسی بخش دوم(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
ادبیات و مبانی نظری
مبانی نظری و پیشینه بازاریابی ویروسی بخش اول(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
ادبیات و مبانی نظری
مبانی نظری وپیشینه بازاریابی دهان به دهان(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
ادبیات و مبانی نظری
مبانی نظری و پیشینه ارتباطات سازمانی(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
ادبیات و مبانی نظری
مبانی نظری و پیشینه استراتژی بازاریابی(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
ادبیات و مبانی نظری
مبانی نظری و پیشینه بازاریابی داخلی(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
ادبیات و مبانی نظری
مبانی نظری و پیشینه نگرش شغلی کارمندان (فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
مبانی نظری و پیشینه نوآوری صادرات(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)						
پرسشنامه مدیریت استعداد فیلیپس و راپر (2009).						
پرسشنامه قصد خرید مجدد (دورواسولا، 2004؛ راجت گرا، 2011؛ به نقل از غفوری، 1393).						
پرسشنامه استاندارد رضایت مشتری						