ادبیات و مبانی نظری
مبانی نظری و پیشینه بازاریابی ویروسی بخش دوم(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
ادبیات و مبانی نظری
مبانی نظری و پیشینه بازاریابی ویروسی بخش اول(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
ادبیات و مبانی نظری
مبانی نظری وپیشینه بازاریابی دهان به دهان(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
ادبیات و مبانی نظری
مبانی نظری و پیشینه استراتژی بازاریابی(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
ادبیات و مبانی نظری
مبانی نظری و پیشینه بازاریابی داخلی(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
مدیریت بازاریابی و فروش
پرسشنامه استاندارد استراتژی زنجیره تامین ناب و چابکی قی و همکاران(2017)
مدیریت بازاریابی و فروش
پرسشنامه استاندارد استراتژی زنجیره تامین ناب قی و همکاران(2017)
پرسشنامه استاندارد فعالیتهای رسانه های اجتماعی
پرسشنامه استاندارد تأثیر فناوری اطلاعات بر عملکرد بازاریابی نو(1999)
مقاله ترجمه شده فارسی اثرات مستقیم و غیر مستقیم تطابق تصویر از خود بر روی وفاداری به مارک تجاری
ادبیات و مبانی نظری مرکز خرید(شاپینگ مال)(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
پرسشنامه اثربخشی ارزیابی عملکرد (لاری و همکاران ، 2004)
پرسشنامه استاندارد فرآیند برند سازی لیو وهمکاران(2013) 