ادبیات و مبانی نظری
مبانی نظری مدل ها و شاخص های زنجیره تأمین چابک(فصل دوم پایان نامه-ادبیات و مبانی نظری)
ادبیات و مبانی نظری
مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری(فصل دوم پایان نامه-ادبیات و مبانی نظری)
ادبیات و مبانی نظری
مبانی نظری کیفیت وبسایت اجتماعی(فصل دوم پایان نامه- ادبیات و مبانی نظری)
ادبیات و مبانی نظری
مبانی نظری کارت ارزیابی متوازن(BSC)(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
ادبیات و مبانی نظری
ادبیات و مبانی نظری مرکز خرید(شاپینگ مال)(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
ادبیات و مبانی نظری
ادبیات و مبانی نظری و پیشینه تصویر شرکت(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
ادبیات و مبانی نظری
ادبیات و مبانی نظری تحقیقات بازاریابی(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
ادبیات و مبانی نظری
ادبیات و مبانی نظری بازاریابی رابطه مند(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
پرسشنامه استاندارد عوامل موثر بر پذیرش کسب و کار های الکترونیک
پرسشنامه بازار محوری نارور و اسلاتر(1990)
پرسشنامه استاندارد کیفیت مدیریت ارتباط با مشتریان
دانلود ترجمه مقاله معیارها و آنالیز رسانه های اجتماعی در بازاریابی – الزویر ۲۰۱۸
پرسشنامه هوشمندی رقابتی دشامپس و نایاک(1995)
پرسشنامه استاندارد کیفیت خدمات ارتباط با مشتری(CRM) 