ادبیات و مبانی نظری
مبانی نظری مدل ها و شاخص های زنجیره تأمین چابک(فصل دوم پایان نامه-ادبیات و مبانی نظری)
ادبیات و مبانی نظری
مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری(فصل دوم پایان نامه-ادبیات و مبانی نظری)
ادبیات و مبانی نظری
مبانی نظری کیفیت وبسایت اجتماعی(فصل دوم پایان نامه- ادبیات و مبانی نظری)
ادبیات و مبانی نظری
مبانی نظری کارت ارزیابی متوازن(BSC)(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
ادبیات و مبانی نظری
ادبیات و مبانی نظری مرکز خرید(شاپینگ مال)(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
ادبیات و مبانی نظری
ادبیات و مبانی نظری و پیشینه تصویر شرکت(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
ادبیات و مبانی نظری
ادبیات و مبانی نظری تحقیقات بازاریابی(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
ادبیات و مبانی نظری
ادبیات و مبانی نظری بازاریابی رابطه مند(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
پرسشنامه استاندارد فعالیتهای رسانه های اجتماعی
پرسشنامه استاندارد تأثیر فناوری اطلاعات بر عملکرد بازاریابی نو(1999)
مقاله ترجمه شده فارسی اثرات مستقیم و غیر مستقیم تطابق تصویر از خود بر روی وفاداری به مارک تجاری
ادبیات و مبانی نظری مرکز خرید(شاپینگ مال)(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری) 