ادبیات و مبانی نظری
مبانی نظری مدل ها و شاخص های زنجیره تأمین چابک(فصل دوم پایان نامه-ادبیات و مبانی نظری)
ادبیات و مبانی نظری
مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری(فصل دوم پایان نامه-ادبیات و مبانی نظری)
ادبیات و مبانی نظری
مبانی نظری کیفیت وبسایت اجتماعی(فصل دوم پایان نامه- ادبیات و مبانی نظری)
ادبیات و مبانی نظری
مبانی نظری کارت ارزیابی متوازن(BSC)(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
ادبیات و مبانی نظری
ادبیات و مبانی نظری مرکز خرید(شاپینگ مال)(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
ادبیات و مبانی نظری
ادبیات و مبانی نظری و پیشینه تصویر شرکت(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
ادبیات و مبانی نظری
ادبیات و مبانی نظری تحقیقات بازاریابی(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
ادبیات و مبانی نظری
ادبیات و مبانی نظری بازاریابی رابطه مند(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
پرسشنامه استاندارد نگرش مشتریان نسبت به عملکرد سازمان کاو(2006)
پرسشنامه استاندارد نقش لجستيك الكترونيك در مديريت زنجيره تامين (1393)
ادبیات و مبانی بازاریابی شبکه های اجتماعی(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
مبانی نظری لجستیک الکترونیک(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری) 