ادبیات و مبانی نظری
مبانی نظری و پیشینه بازاریابی ویروسی بخش دوم(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
ادبیات و مبانی نظری
مبانی نظری و پیشینه بازاریابی ویروسی بخش اول(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
ادبیات و مبانی نظری
مبانی نظری وپیشینه بازاریابی دهان به دهان(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
ادبیات و مبانی نظری
مبانی نظری و پیشینه استراتژی بازاریابی(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
ادبیات و مبانی نظری
مبانی نظری و پیشینه بازاریابی داخلی(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
مدیریت بازاریابی و فروش
پرسشنامه استاندارد استراتژی زنجیره تامین ناب و چابکی قی و همکاران(2017)
مدیریت بازاریابی و فروش
پرسشنامه استاندارد استراتژی زنجیره تامین ناب قی و همکاران(2017)
ادبیات و مبانی نظری محصول جدید(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
پرسشنامه استاندارد عوامل اثر گذار بر واردات کالا کی یون و همکاران(1999)
پرسشنامه استاندارد ارزش ویژه برند
پرسشنامه استاندارد کیفیت خدمات فروشگاه
پرسشنامه استاندارد خرید آنی انلاین (آزاد،1394)
ادبیات و مبانی نظری بازاریابی اجتماعی(فصل دوم پایان نامه- ادبیات نظری)
پرسشنامه استاندارد روابط در زنجیره تأمین ماهر و ایپکمن(2005)
پرسشنامه استاندارد رضایتمندی مشتریان خدمات هواپیمایی
مبانی نظری وپیشینه بازاریابی دهان به دهان(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
پرسشنامه استاندارد مدیریت زنجیره تأمین تان و همکاران(2002)
ادبیات و مبانی بازخورد رفتار مشتری(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
مبانی نظری و پیشینه بازاریابی ویروسی بخش دوم(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری) 