ادبیات و مبانی نظری
مبانی نظری و پیشینه بازاریابی ویروسی بخش دوم(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
ادبیات و مبانی نظری
مبانی نظری و پیشینه بازاریابی ویروسی بخش اول(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
ادبیات و مبانی نظری
مبانی نظری وپیشینه بازاریابی دهان به دهان(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
ادبیات و مبانی نظری
مبانی نظری و پیشینه استراتژی بازاریابی(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
ادبیات و مبانی نظری
مبانی نظری و پیشینه بازاریابی داخلی(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
مدیریت بازاریابی و فروش
پرسشنامه استاندارد استراتژی زنجیره تامین ناب و چابکی قی و همکاران(2017)
مدیریت بازاریابی و فروش
پرسشنامه استاندارد استراتژی زنجیره تامین ناب قی و همکاران(2017)
دانلود ترجمه مقاله ارزشمند بودن یا نبودن سرمایه گذاری در بازاریابی رابطه مند – الزویر ۲۰۱۹
پرسشنامه هویت برند سازمان باتاچاریا(2003)
پرسشنامه استاندارد توسعه محصول جدید بر اساس مدل(کسزی و بیمنز ، ۲۰۱۶)
پرسشنامه اعتماد به برند (انگوک فن و قنتوس ؛2013)
پرسشنامه استاندارد مدیریت ارتباط با مشتری سین و همکاران (2005)
پرسشنامه استاندارد بازاریابی تعاملی (ادرکن و همکاران؛ 2003)
پرسشنامه بازاریابی داخلی (مونی و فورمن ؛1995)
پرسشنامه مشتری مداری
پرسشنامه مدیریت ارتباط با مشتری بر اساس مدل مامون و همکاران (2011)
پرسشنامه موانع صادرات داسیلوا(2001)
مبانی نظری مشتری (فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری) 