ادبیات و مبانی نظری
مبانی نظری مدل ها و شاخص های زنجیره تأمین چابک(فصل دوم پایان نامه-ادبیات و مبانی نظری)
ادبیات و مبانی نظری
مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری(فصل دوم پایان نامه-ادبیات و مبانی نظری)
ادبیات و مبانی نظری
مبانی نظری کیفیت وبسایت اجتماعی(فصل دوم پایان نامه- ادبیات و مبانی نظری)
ادبیات و مبانی نظری
مبانی نظری کارت ارزیابی متوازن(BSC)(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
ادبیات و مبانی نظری
ادبیات و مبانی نظری مرکز خرید(شاپینگ مال)(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
ادبیات و مبانی نظری
ادبیات و مبانی نظری و پیشینه تصویر شرکت(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
ادبیات و مبانی نظری
ادبیات و مبانی نظری تحقیقات بازاریابی(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
ادبیات و مبانی نظری
ادبیات و مبانی نظری بازاریابی رابطه مند(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
ادبیات و مبانی نظری محصول جدید(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
پرسشنامه استاندارد عوامل اثر گذار بر واردات کالا کی یون و همکاران(1999)
پرسشنامه استاندارد ارزش ویژه برند
پرسشنامه استاندارد کیفیت خدمات فروشگاه
پرسشنامه استاندارد خرید آنی انلاین (آزاد،1394)
ادبیات و مبانی نظری بازاریابی اجتماعی(فصل دوم پایان نامه- ادبیات نظری)
پرسشنامه استاندارد روابط در زنجیره تأمین ماهر و ایپکمن(2005)
پرسشنامه استاندارد رضایتمندی مشتریان خدمات هواپیمایی
مبانی نظری وپیشینه بازاریابی دهان به دهان(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
پرسشنامه استاندارد مدیریت زنجیره تأمین تان و همکاران(2002)
ادبیات و مبانی بازخورد رفتار مشتری(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
مبانی نظری و پیشینه بازاریابی ویروسی بخش دوم(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
ادبیات و مبانی نظری تحقیقات بازاریابی(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری) 