ادبیات و مبانی نظری
مبانی نظری مدل ها و شاخص های زنجیره تأمین چابک(فصل دوم پایان نامه-ادبیات و مبانی نظری)
ادبیات و مبانی نظری
مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری(فصل دوم پایان نامه-ادبیات و مبانی نظری)
ادبیات و مبانی نظری
مبانی نظری کیفیت وبسایت اجتماعی(فصل دوم پایان نامه- ادبیات و مبانی نظری)
ادبیات و مبانی نظری
مبانی نظری کارت ارزیابی متوازن(BSC)(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
ادبیات و مبانی نظری
ادبیات و مبانی نظری مرکز خرید(شاپینگ مال)(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
ادبیات و مبانی نظری
ادبیات و مبانی نظری و پیشینه تصویر شرکت(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
ادبیات و مبانی نظری
ادبیات و مبانی نظری تحقیقات بازاریابی(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
ادبیات و مبانی نظری
ادبیات و مبانی نظری بازاریابی رابطه مند(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
پرسشنامه استاندارد وفاداری مشتریان
مبانی نظری و پیشینه بازاریابی ویروسی بخش اول(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
پرسشنامه تاثیر تبلیغات بر موفقیت برند(2009)
دانلود ترجمه مقاله تعریف جدید و بررسی تاریخچه برند لوکس – الزویر ۲۰۱۹
دانلود ترجمه مقاله برق رسانی : پیوند بین رفتار مصرف کننده و سیاست عمومی_الزویر 2018
ادبیات و مبانی نظری خرید مشتری(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری) 