ادبیات و مبانی نظری
ادبیات و مبانی نظری عوامل موثر بر یادگیری بازارهای خارجی (فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
	20,000 تومان
	
			
		ادبیات و مبانی نظری
ادبیات و مبانی نظری کسب و کار الکترونیک (فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
	20,000 تومان
	
			
		ادبیات و مبانی نظری
ادبیات و مبانی نظری رسانه های اجتماعی(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
	23,000 تومان
	
			
		ادبیات و مبانی نظری
مبانی نظری مدیریت استراتژیک منابع انسانی(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
	22,000 تومان
	
			
		ادبیات و مبانی نظری
مبانی نظری و پیشینه عوامل موثر بر ارتقای برند(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
	18,000 تومان
	
			
		 پرسشنامه استاندارد تصویر برند
پرسشنامه استاندارد تصویر برند						 پرسشنامه استاندارد چابک سازی سازمانی برگرفته از مدل فیسل( حاجی بزرگی،1396)
پرسشنامه استاندارد چابک سازی سازمانی برگرفته از مدل فیسل( حاجی بزرگی،1396)						
 
				 
				 
				 
				 
				 
				 
				 
				 
				 
				 
				 
				 
				 
				 
				 
				 
				 
				 
				 
				 
				