دانلود ترجمه مقاله ساختن دانش مدل سازی رفتاری مشتری برای راهبرد بازاریابی رویداد بنگاه به بنگاه – الزویر ۲۰۱۷

دانلود ترجمه مقاله ساختن دانش مدل سازی رفتاری مشتری برای راهبرد بازاریابی رویداد بنگاه به بنگاه – الزویر ۲۰۱۷

دانلود ترجمه مقاله ساختن دانش مدل سازی رفتاری مشتری برای راهبرد بازاریابی رویداد بنگاه به بنگاه – الزویر ۲۰۱۷:نتیجه همکاری در زمینه ی بازاریابی، رویدادی آفلاین و بازار یابی آنلاین یک فعالیت بازاریابی نسبتا جدید را برای بسیاری از شرکت های نرم افزاری سازمانی مطرح کرده است. بر خلاف استراتژی های ارتباطی متعارف، ویژگی بازاریابی رویداد، مشارکت فعال و فیزیکی مشتریان، محدود به فرایند ارتباطات بازاریابی بوده و ویژگی های بازاریابی آنلاین برای گسترش آگاهی از رویداد، نسبت به گستره ی عظیمی از مشتریان در نظر گرفته شده است. پیشرفت تعداد شرکت کنندگان در رویداد مساوی با پیشرفت نرم افزار و آگاهی از سرویس هاست.

عنوان فارسی مقاله: یک روش برای ساختن دانش مدل سازی رفتاری مشتری برای راهبرد بازاریابی رویداد بنگاه به بنگاه
عنوان انگلیسی مقاله:
سال انتشار میلادی: 2017
نشریه:

 الزویر

کنفرانس بین المللی دانش مبتنی بر اطلاعات و سیستم های مهندسی هوشمند

کلمات کلیدی فارسی:
کلمات کلیدی انگلیسی:
B2B industry
Marketing event
Enterprise software company
Consumer behaivior
تعداد صفحات ترجمه شده: 14 صفحه با فونت ۱۴ B Nazanin
نویسندگان:
TakumiOzawaaAkiyukiSekiguchibKazuhikoTsuda
موضوع:
دسته بندی رشته:
فرمت فایل انگلیسی: 8 صفحه با فرمت pdf
فرمت فایل ترجمه شده: Word
کیفیت ترجمه: عالی
نوع مقاله: isi
تعداد رفرنس: دانلود ترجمه مقاله ساختن دانش

مقاله انگلیسی+ترجمه فارسی

فهرست مقالات

چکیده

۱ . مقدمه

۲ . درباره مدل سازی رفتار مشتری

۲٫۱ . هدف

۲٫۲ . تحقیق قبلی

۳ . روش مدل سازی رفتار مشتری

۳٫۱ . موضوع مدل سازی رفتار مشتری

۳٫۲ . اجرای مدل سازی رفتار مشتری

۴ . نتایج مدل سازی رفتار مشتری

۴٫۱ . نتایج حضور جلسه ی واقعی

۴٫۲ . نتایج مطالعه بازخورد مشتری به وسیله ی انواع جلسات

۵ . نتیجه


چکیده

همکاری در زمینه ی بازاریابی، رویدادی آفلاین و بازاریابی آنلاین یک فعالیت بازاریابی نسبتا جدید را برای بسیاری از شرکت های نرم افزاری سازمانی مطرح کرده است. بر خلاف استراتژی های ارتباطی متعارف، ویژگی بازاریابی رویداد، مشارکت فعال و فیزیکی مشتریان، محدود به فرایند ارتباطات بازاریابی بوده و ویژگی های بازاریابی آنلاین برای گسترش آگاهی از رویداد، نسبت به گستره ی عظیمی از مشتریان در نظر گرفته شده است. مشتریان و شرکت ها اغلب رویداد بازاریابی را به منظور بهبود آگاهی در رابطه با نرم افزار و سرویس در صنعت نرم افزاری B2B شرکتی به کار می گیرند. پیشرفت تعداد شرکت کنندگان در رویداد مساوی با پیشرفت نرم افزار و آگاهی از سرویس هاست.

بنابراین، تعداد ثبت رویداد از طریق سایت و حضور واقعی مشتریان جدید لوگو و مشتریان فعلی که اخیرا صاحب نرم افزار بوده اند یا از قبل تجربه ی کار با آن را داشته اند، مورد نیاز است. این قضیه نیاز به نمایش جلسه ی درست به مشتریان درست در رویداد بازاریابی و وب سایت دارد چرا که هر کاربر دارای انگیزه، طرح تجاری، مدل تجاری مختلف و قواعد و مسئولیت های مختص خود است. در این مطالعه، ما به سنجش تفاوت های متعدد رفتار مشتری در رویداد بازاریابی و اثر بخشی اثر تجاری پس از رویداد بین دو دسته از مشتریان یعنی مشتریان دعوت شده و مشتریان دعوت نشده می پردازیم.


Abstract

Collaborating offline event marketing and online marketing is considered a relatively novel marketing activity for many of the enterprise software companies. In contrast to conventional communication strategies, event marketing features the active and physical participation of limited customers in marketing communication process and online marketing features to expand event awareness to wide range of customers. For both of customers, the companies often have the marketing event to improve software and service awareness in enterprise B2B Software industry. Improving the number of the event attendees is equal to improving the software and service awareness.

Therefore, it is required target number of event registration through the website and actual attendance of both new logo customer and existing customers who recently owns or has experiences to use software before. It requires to show the right session to the right customers at the marketing event and website because each user has each different motivation, business scheme, business model, and own role and responsibility. In this study, we could figure out several differences of customer behavior at the marketing event and effectiveness of business impact after the event between 2 segmented customers, such as invited customers and non-invited customers.


نمونه ترجمه مقاله:دانلود ترجمه مقاله ساختن دانش 

1 . مقدمه  

همکاری در زمینه ی بازاریابی رویدادی آفلاین و بازار یابی آنلاین یک فعالیت بازاریابی نسبتا جدید را برای بسیاری از شرکت های نرم افزاری سازمانی همانند سیستم های Adobe ،Microsoft ،Oracle ،IBM و غیره مطرح کرده است. بر خلاف استراتژی های ارتباطی متعارف، ویژگی بازاریابی رویداد، مشارکت فعال و فیزیکی مشتریان،  محدود به فرایند ارتباطات بازاریابی بوده و ویژگی های بازاریابی آنلاین برای گسترش آگاهی از رویداد، نسبت به گستره ی عظیمی از مشتریان در نظر گرفته شده است. مشتریان و شرکت های نرم افزاری سازمانی اغلب رویداد بازاریابی را به منظور بهبود آگاهی در رابطه با نرم افزار و سرویس در صنعت نرم افزاری B2B شرکتی به کار می گیرند.

بنابراین، تعداد ثبت رویداد از طریق سایت و حضور واقعی مشتریان جدید لوگو  که از هیچ نرم افزار/ سرویسی استفاده نکرده اند و همچنین مشتریان موجود که اخیرا صاحب نرم افزار بوده اند یا تجربه ی کار با آن را از قبل داشته اند، مورد نیاز است.

نمایندگان فروش شرکت را با اسم مشتریان به جلسه ای در محل دعوت می کنند، اما برای مشتریانی با اندازه ی  کوچک یا متوسط این قضیه با رویکردی مشابه کاربرد ندارد. استراتژی منصوب نمایندگان فروش تنها برای مشتریان شرکت کاربرد دارد، و به دلیل عدم وجود منابع انسانی و سرمایه گذاری به صورت واقع بینانه برای مشتریانی با اندازه ی کوچک و متوسط کاربرد ندارد. فرصت های بسیاری برای شرکت های نرم افزاری B2B سازمانی به منظور تولید پیشرفت هایی جدید وجود دارد.  بدین منظور، بسیاری از شرکت های نرم افزاری B2B سازمانی نیاز به توسعه ی وب سایت های تاثیر گذار برای بهبود آگاهی در رابطه با رویداد و تامین امنیت ثبت مشتری را داشته و پس از آن، این وب سایت مشتریان را به سمت ثبت جلسات به صورت صحیح  برای نیاز های مشتری  و استراتژی سمت فروش به همراه سیستم هدف کاربر هدایت می کند. شکل  1مروری بر رویداد نرم افزاری B2B دارد. به منظور توسعه ی رویداد تاثیر گذار برای دستیابی به هدف خود، این رویداد بایستی محتواها/ جلسات صحیح را به مشتریان صحیح تحویل دهد چرا که آنان بسته به انگیزه های مختلف، دارای طرح تجاری ، مدل تجاری و همچنین قواعد و مسئولیت های متعلق به خود هستند.

این مطالعه، مشتریان را به دو دسته تقسیم کرده است: “مشتریان دعوت شده  ” و ” مشتریان دعوت نشده نشده  ”  که به وسیله ی AVC (ارزش قرارداد سالانه ) و استراتژی فروش (بودجه ی سالانه ی IT / بازاریابی: $10M+  ،حضور صنعت: آگاهی از برند، تعداد کارکنان : 500+ و غیره) تقسیم شده اند. پس از ثبت رویداد، مشتریان نیاز به انتخاب جلساتی دارند که به آن ها علاقه مند هستند، و همانندقابلیت راه حل جدید و امکان حل مسائل/ چالش ها به وسیله ی سرویس های جدید، به منظور فهم جزئیات را ه حل، در هر جلسه حضور یافتند. و بالاخره این که شرکت کنندگان بازخورد نظر سنجی را ارسال کردند، کاتالوگ راه حل/ سرویس را دانلود کردند ،و/یا درخواست برای پیشنهاد فروش داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *