دانلود ترجمه مقاله آپدیت کردن در مورد آب بندی محفظه روغن یاتاقان هواپیما – الزویر ۲۰۱۸

دانلود ترجمه مقاله آپدیت کردن در مورد آب بندی محفظه روغن یاتاقان هواپیما – الزویر ۲۰۱۸

دانلود ترجمه مقاله آپدیت کردن در مورد آب بندی محفظه روغن یاتاقان هواپیما – الزویر ۲۰۱۸:نشت سطح پایین دود روغن که شامل مواد خطرناک و مضر است در پروازهای عادی، و از طریق منبع تامین هوای فشرده شده هواپیما، اتفاق می افتد. این امر موجب اثرات ناگوار در پرواز می شود و خطر ایمنی پرواز را ایجاد می کند. شکافی بین الزامات گواهی هواپیما برای تهیه هوای تمیز در بخش های خدمه پروازی و مسافران با استفاده از سیستم هوای فشرده شده ورودی به کابین و پیاده سازی مستندات نظری و عملی این الزامات وجود دارد. نتیجه گیری کلیدی شامل موارد زیر است: ۱- مقررات: مقررات و استانداردها و وسایل قابل قبول در ارتباط با کیفیت هوای کابین وجود دارند

عنوان فارسی مقاله:

آپدیت کردن در مورد آب بندی محفظه روغن یاتاقان هواپیما

عنوان انگلیسی مقاله:
سال انتشار میلادی: 2018
نشریه:

Database: Elsevier – ScienceDirect (ساینس دایرکت)

فن آوری آب بندی – Sealing Technology

کلمات کلیدی فارسی:
 –
کلمات کلیدی انگلیسی:  –
تعداد صفحات ترجمه شده: 10صفحه با فونت ۱۴ B Nazanin
نویسندگان:
Michael Khonsari
موضوع: ,
دسته بندی رشته:
فرمت فایل انگلیسی: 3 صفحه با فرمت pdf
فرمت فایل ترجمه شده: Word
کیفیت ترجمه: عالی
نوع مقاله: isi
تعداد رفرنس:  

مقاله انگلیسی+ترجمه فارسی

فهرست مطالب

مقررات صدور گواهینامه هواپیما، استانداردها و راهنماها

آب بندی روغن-دانش مستند

تحقیق

نتیجه گیری

دیگر ابتکارات اخیر


نمونه متن ترجمه

در مورد هواپیما، استفاده معمول از کمپرسور موتور، هوای فشرده شده برای آب بندی محفظه روغن یاتاقان و به عنوان منبعی برای  تامین هوای فشرده شده کابین مکانیزمی را برای نشتی سطح پایین روغن در شرایط کاری معمول موتور ایجاد می کند. این موضوع اهمیت ویژه ای دارد و قبلا در این خبرنامه تحت عنوان “آب بندی محفطه روغن و آلودگی هوای کابین هواپیما” (تکنولوژی آب بندی، آوریل 2016، صفحات 7-10) مورد بحث قرار گرفته شد. علاوه بر این مقاله، یک مدرک فوق لیسانس برای دکتر سوزان مایکلز به دلیل کارهای گسترده در تحقیق روی موضوع نشت روغن از آب بندی های موتورهای توربین گاز هواپیما، اعطا شده است. در این مقاله یک بروزرسانی روی این تحقیق و ابتکارات مرتبط ارائه شده است.

گزارش های گسترده ای پیرامون نگرانی در مورد آلودگی منبع تامین هوای فشرده هواپیما، از دهه 1950همچنان ادامه دارد. نگرانی خاصی نسبت به نشتی روغن، سیال هیدرولیک و ضد یخ در منبع تامین هوای هواپیما مطرح شده است که برای مدت ها دلیل اصلی این آلودگی، نشت روغن از موتورها و واحد قدرت کمکی به محیط کابین شناخته شده است.

طرح های متعددی که در حال حاضر در حال اجرا هستند، این موضوع را مورد توجه قرار می دهند. این طرح ها شامل مطالعات گسترده توسط آژانس ایمنی هوایی اروپا، در ارتباط با کمیسیون اروپا، استاندارد سازی اتحادیه اروپا، آژانس شیمی اروپا، بررسی های شیمیایی و مسیرهای مربوط به مراقبت های دولتی می شوند. دفاتر بین المللی ایمنی هوایی گستره ای از یافته ها و توصیه ها در ارتباط با ورود دود (آلاینده) به هوای کابین را مطرح کرده اند و سازمان بین المللی حمل و نقل هوایی کتابچه راهنمایی را در این موضوع منتشر کرده است.

به تازگی، تعدادی مقاله منتشر شده اند که به جنبه های سلامتی مرتبط با قرار گرفتن در معرض هوای آلوده هواپیما می پردازند، این مقالات پیشنهاد می دهند که یک رابطه علت و معلولی بین در معرض دودهای روغن، هیدرولیک و سیالات دیگر قرار گرفتن وجود دارد.


نمونه متن انگلیسی

On board aircraft, the common use of engine compressor, pressurised air to seal the oil bearing chamber and as a source for the cabin bleed-air supply provides a mechanism for low-level oil leakage in routine engine operations. This is of great concern and was discussed previously in this newsletter in a feature entitled ‘Oil bearing seals and aircraft cabin air contamination’ (Sealing Technology April 2016, pages 7–10). Further to this article, Dr Susan Michaelis has now been awarded an MSc for her extensive work in researching the issue of oil leakage past seals in aircraft gas turbine engines.[1] An update on this research and associated initiatives is provided by this article.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *