دانلود ترجمه مقاله ادغام ساخت پذیری و مدیریت ریسک پروژه – اسپرینگر ۲۰۱۸

دانلود ترجمه مقاله ادغام ساخت پذیری و مدیریت ریسک پروژه – اسپرینگر ۲۰۱۸

دانلود ترجمه مقاله ادغام ساخت پذیری و مدیریت ریسک پروژه – اسپرینگر ۲۰۱۸:سه نتیجه اصلی می تواند برجسته شود. PRM و ساخت پذیری به خوبی توسط جهان دانشگاهی به صورت جداگانه توضیح داده شده است، اما کمی در ادغام بحث شده است (R1). مدل پیشنهادی ادغام بین دو رشته را فراهم می کند (R2). این مدل به روش داخلی پیمانکار قابل اجرا است. راحتی آن برای انواع مختلفی از پروژه ها مخصوصاً برای آنهایی که با پیچیدگی فنی بالا و/یا شرایط مرزی پیچیده نشان داده شده است (R3).

عنوان فارسی مقاله:

ادغام ساخت پذیری و مدیریت ریسک پروژه

عنوان انگلیسی مقاله:
سال انتشار میلادی: 2018
نشریه:

اسپرینگر

بسته شدن شکاف بین تمرین و پژوهش در مهندسی صنایع – Closing the Gap Between Practice and Research in Industrial Engineering

کلمات کلیدی فارسی:
کلمات کلیدی انگلیسی:
EPC contractor, Construction. Integration. Constructability. Project risk management
تعداد صفحات ترجمه شده: 10 صفحه با فونت ۱۴ B Nazanin
نویسندگان:
L. Farina, E. Danesi, A. Travaglini, Mauro Mancini and P. Trucco
موضوع:  , ,
دسته بندی رشته:
فرمت فایل انگلیسی: 9 صفحه با فرمت pdf
فرمت فایل ترجمه شده: Word
کیفیت ترجمه: عالی
نوع مقاله: isi
تعداد رفرنس: دانلود ترجمه مقاله مدیریت ریسک پروژه

مقاله انگلیسی+ترجمه فارسی

فهرست مطالب

چکیده

۱- مقدمه

۲- تعریف مساله تحقیق

۳- روش تحقیق

۴- یافته ها

۵- نتیجه گیری و تحقیقات بیشتر


چکیده

این تحقیق مربوط به دنیای EPC و پروژه های مگا (پروژه های بزرگ) می باشد. تمرکز اصلی بر روی دو رشته است: مدیریت ریسک و ساخت پذیری. یک مدل ادغام نوآورانه با هدف پر کردن شکاف های موجود برای حمایت از فرایند تصمیم گیری ساخت یافته و تسهیل ادغام دو رشته با رویکرد و توانایی های مختلف مشخص شده، اما با هدف مشترک پیشنهادی است: موقعیت مگا پروژه. اعتبارسنجی مدل با استفاده از یک تحلیل هزینه/سود بر روی ۴ مورد مطالعاتی از یک پیمانکار EPC انجام شده است (Saipem SpA).


Abstract

The research concerns the EPC world and Mega-Projects. The focus is on two disciplines: Risk Management and Constructability. An innovative integration model is proposed, aiming to bridge the existing gaps, to support a structured decision-making process and to facilitate the integration of the two disciplines characterised by different approaches and competences, but with a common target: the megaproject success. The validation of the model is carried out by mean of a cost/benefit analysis on four case studies of an EPC contractor (Saipem SpA).


نمونه ترجمه مقاله:دانلود ترجمه مقاله مدیریت ریسک پروژه 

1- مقدمه

امروزه پیمانکاران EPC باید به طور فزاینده ای با پروژه های پیچیده سر وکار داشته باشند که با فرایندهای متمایز و مفصل مشخص می شود. توسعه ابزارها و تکنیک های مناسب برای مدیریت کارآمد پروژه و جلوگیری از اتلاف از نظر زمان و منابع، ضروری است. عثمان (2011) اظهار می کند که بسیاری از این مشکلات می تواند با اجرای رویه هایی که بر تکنیک های بهبود کیفیت و کارایی پروژه تمرکز دارند، برطرف شود. به ویژه، استدلال اصلی این تحقیق نیز می باشد. دانشگاهیان و شاغلان به طور جداگانه، مدیریت ریسک پروژه (در حال حاضر بر روی PRM) و ساخت پذیری (دو رشته که اکثراً توسط پیمانکاران EPC پذیرفته شده است) را مورد بررسی قرار داده اند اما یک شکاف بزرگ بر روی ادغام آنها وجود دارد.

2- تعریف مسأله تحقیق

پروژه های ساخت و ساز اغلب بخشی از یک محیط پیچیده و پویا می باشد که منجر به شرایط عدم قطعیت بالا می شود که می تواند موفقیت پروژه را تهدید نماید. PRM، نمی تواند فعالیت های ساخت و ساز را نادیده بگیرد زیرا بخش عمده ای از هزینه ها و تأخیر ناشی از ناکارآمدی ساخت و ساز است (Zhao و Duan، 2008). Schieg (2006) ادعا می کند که ادغام یک سیستم PRM باید تمام زمینه ها، عملکرد ها و فرایندهای یک پروژه را در بربگیرد. Hiley و Paliokostas (2001) استدلال کردند که نیاز به ساختن یک رابطه بهتر بین PRM و فرایندهای ساخت پذیری وجود دارد، زیرا ترویج این می تواند به نوبه خود خطرات خاصی را کاهش دهد. این کار به سؤالات تحقیقاتی زیر پاسخ می دهد: (R1) تکنولوژی جدید PRM و ساخت پذیری چیست و در جه ادغام آنها چه می باشد؟ (R2) چگونه رشته ها می توانند برای بهبود کارایی و اثر بخشی فرایندهای پروژه یکپارچه شوند؟ (R3) اگر امکان سنجی اثبات شده باشد، هزینه ها و مزایای ادغام چیست؟

3- روش تحقیق

فرایندهیا تحقیقاتی زیر با دستورالعمل های پیشنهادی توسط چندین منبع مانند Kumar (2011) مطابقت دارد. مراحل فرایند تصویب شده در شکل 1 نشان داده شده است.

هر مرحله به سؤال تحقیق مربوطه پاسخ می دهد. هدف از بررسی این مقاله (M1) برای درک تکنولوژی و پیشرفت تحقیق در مورد ادغام آنها می باشد. هر دو تحلیل مفهومی و تجربی مورد بررسی قرار گرفته است. علاوه بر این، تحقیقات قبلی و دستورالعمل های اکتشافی را برای ایجاد یک مدل نظری (M2) ارائه کرده است که در آن فرایندهای ساخت پذیری و PRM ادغام شده است. استاندارد مرجع اصلی، IDEF 0 است که برای مدلسازی عملکرد مناسب می باشد. با یکپارچه سازی مفاهیم مدل نظری به روش های Saipem، مدل وابسته به زمان توسعه یافته است (M3). پس از تعریف دامنه خوشه ای برای مطالعات موردی، اعتبار سنجی مدل در 4 پروژه در معرض یک تجزیه و تحلیل هزینه/سود توسعه داده شده اتس. شکل 2، جمع آوری داده ها و توسعه تجزیه و تحلیل را نشان می دهد.

داده های مربوط به بحران های ساخت و ساز (به دلیل عدم ادغام) از اسناد داخلی و مصاحبه هایی با پرسنل درگیر در پروژه های مورد بررسی جمع آوری شده است. مثلث شواهد (Yin، 2012) از منابع مختلف داده و مثلث محقق (Bryman، 2004)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *