عنوان فارسی مقاله:دانلود ترجمه مقاله بخش بندی مشتری در تجارت الکترونیک: کاربردهای مدل کسب و کار بازپرداخت نقدی
دانلود ترجمه مقاله بخش بندی مشتری در تجارت الکترونیک: کاربردهای مدل کسب و کار بازپرداخت نقدی:این مقاله یک بخشبندی برای مشتریان وب سایتهای بازپرداخت نقدی ارائه میدهد. بخشبندی براساس فعالیت جاری مشتریان و نقش آنها در شبکه اجتماعی سایت مورد نظر میباشد. در این شبکه اجتماعی، مشتریان از تعاملات صورت گرفته برروی وب سایتهای وابسته سودمند می شوند.
عنوان فارسی مقاله: | بخش بندی مشتری در تجارت الکترونیک: کاربردهای مدل کسب و کار بازپرداخت نقدی |
عنوان انگلیسی مقاله: | |
سال انتشار میلادی: | 2018 |
نشریه: |
Publisher : Elsevier – Science Direct (الزویر – ساینس دایرکت) Journal : Journal of Business Research, Volume 88, July 2018, Pages 407-414 |
کلمات کلیدی فارسی: |
بازپرداخت نقدی، شبکه اجتماعی، تجارت الکترونیک، رفتار مشتری، وفاداری، بازاریابی وابسته،
|
کلمات کلیدی انگلیسی: |
Cashback
Social network
E-commerce
Customer behavior
Loyalty
Affiliate marketing
|
تعداد صفحات ترجمه شده: | 18صفحه |
نویسندگان: | María TeresaBallestarPilarGrau-CarlesJorgeSainz |
موضوع: | تجارت و کسب و کار الکترونیک |
دسته بندی رشته: | مدیریت |
فرمت فایل انگلیسی: | |
فرمت فایل ترجمه شده: | Word |
کیفیت ترجمه: | عالی |
نوع مقاله: | isi |
تعداد رفرنس: |
مقاله انگلیسی+ترجمه فارسی
کلمات کلیدی
1.مقدمه
2. پیش زمینه نظری
3. جمع¬آوری داده
3.1. قابلیت معامله مشتری
3.1.1. معاملات یک-کلیک یا بازدید
3.1.2. ثبت نام
3.1.3. خرید محصولات و خدمات
3.1.4. معاملات رهبر ذی صلاح
3.1.5. معاملات پردازش شده به صورت دستی
3.2. ویژگی های مشخصی
3.2.1. نقش مشتری در شبکه اجتماعی
3.2.2. ارشدیت مشتری
4. تجزیه و تحلیل و نتایج عددی
جدول 1. لیست متغیرهای گنجانده شده در تجزیه و تحلیل خوشه دو-مرحله ای
4.1. ساختار خوشه بندی کاربران وب سایت بازپرداخت نقدی
5. بحث و مفاهیم
5.1. خوشه های خریداران آسوده
شکل 1. نمودار توزیع خوشه
5.1.1. خوشه 5: خریداران آسوده با پتانسیل
5.1.2. خوشه 7: خریداران در تعامل آسوده
جدول 2. ویژگی های خوشه: مرکزوارهای متغیرهای مستمر و فراوانی متغیرهای طبقه بندی
شکل 2. ویژگی های خوشه: نقش مشتری در شبکه اجتماعی، ارشدیت، سودآوری و معاملات.
شکل 3. میزان معامله خوشه با توجه به نوع معامله برروی وب سایت بازپرداخت نقدی.
5.2. خوشه های ارجاع با عملکرد متوسط-پایین
5.2.1. خوشه 1: فرد ارجاع شده نابالغ
5.2.2. خوشه 6: افراد ارجاع شده در حال توسعه
5.2.3. خوشه 8: افراد ارجاع شده در تعامل
5.3. خوشه های مشتریان دارای عملکرد بالا
5.3.1. خوشه 3: کاربران سنگین تمامی انواع معاملات با حساسیت اندک به پرداخت هزینه (سودآوری بالا)
5.3.2. خوشه 2: افراد ارجاع شده کاربر سنگین که در وب سایت زمان صرف میکنند (سودآوری کم)
5.3.3. خوشه 4: سودآوری توصیه شده و کاربران آسوده-محور (سودآوری متوسط-بالا)
5.4. خلاصه یافته
6. نتیجه گیری
ترجمه چکیده
چکیده انگلیسی
نمونه ترجمه مقاله:
- مقدمه
میلیونها وب سایت تجاری رقابتی وجود داشته، جذب و دستیابی به مشتریان با کیفیت برای موفقیت آنها حیاتی است. به منظور دستیابی به مزیت رقابتی در برابر رقبا، این وب سایتها از روشهای مختلف بازاریابی استفاده نموده، که بسیاری از آنها براساس نسخههای به روز رسانی شده، مبتنی بر اینترنت از استراتژیهای سنتی بازاریابی هستند (Libai, Biyalogrosky & Gerstner, 2003; Rapp, Trainor & Agnihotri, 2010). Hoffman و Novak (2000) تلاش برای درک نیازهای مشتریان و دستیابی به رضایت آنها را به عنوان “یک کار در حال انجام” توصیف میکنند. کاربردهای نظری و تجربی جدید به طور مداوم در حال تقویت متون موجود هستند. Zhang, Hu, Guo و Liu (2017) و Hair, Hult, Ringle, Sarstedt و Thiele (2017) برروی اعمال روشهای سنتی برروی سایتهای تجارت الکترونیک و گسترش این روشها تمرکز نمودند. در مطالعات سایتهای بازپرداخت نقدی، این نوع کاربردها نتایج قابل توجهی به همراه داشتهاند.
وب سایتهای بازپرداخت نقدی براساس نوعی خاص از بازاریابی وابسته بوده، که …” یک روش بازاریابی مبتنی بر وب بوده که در آن یک کسب و کار برای هر بازدیدکننده یا مشتری وارد شده در نتیجه تلاشهای بازاریابی وابسته به یک یا چند وابسته پاداش میدهد” (ryan, 2016، ص. 206). در مورد وب سایتهای بازپرداخت نقدی، وب سایتهای وابسته مشتریان را به ازای یک پاداش به ازای هر بازدیدکننده، معامله یا استفاده از یک وب سایت شخص ثالث جذب میکنند. بزرگترین وب سایت بازپرداخت نقدی در آمریکا، Ebates، بیش از 2000 سایت خرید را پوشش داده و دارای بیش از 2.5 میلیون مشتری بوده که در سال 2013 بیش از 2.3 میلیارد دلار خرید کردند. TopCashback، بزرگترین فروشگاه بازپرداخت نقدی انگلستان، به مشتریان اجازه میدهد با بیش از 4000 فروشگاه، از جمله برخی مغازههای بزرگ کشور، ارتباط برقرار کنند.