عنوان فارسی:دانلود ترجمه مقاله مدیریت خرید و عرضه از دیدگاه بازاریابی صنعتی
دانلود ترجمه مقاله مدیریت خرید و عرضه از دیدگاه بازاریابی صنعتی – الزویر ۲۰۱۸:در بسیاری از شرکت ها، مدیریت خرید و عرضه (PSM) از یک کار تاکتیکی به یک کار استراتژیک تغییر کرده است. این تغییر در پاسخ به تشخیص بخش بزرگی از ارزش است که ناشی از زنجیره تامین می باشد، گرایشی که در سال های اخیر، به عنوان نتیجه ای از برون سپاری افزایش یافته است و به طور گسترده ای به عنوان نیاز به یک کار بالغ PSM اختصاص داده شده به صورت کار مشارکتی در ایجاد ارزش کلی شرکت به جای صرفه جویی …
عنوان فارسی مقاله: |
مدیریت خرید و عرضه از دیدگاه بازاریابی صنعتی |
عنوان انگلیسی مقاله: | |
سال انتشار میلادی: | 2018 |
نشریه: |
Publisher : Elsevier – Science Direct (الزویر – ساینس دایرکت) Journal : Industrial Marketing Management, Volume 69, February 2018, Pages 91-97 |
کلمات کلیدی فارسی: |
خرید
مدیریت تأمین بازاریابی صنعتی شبکه ها را تأمین کنید |
کلمات کلیدی انگلیسی: |
Purchasing
Supply management
Industrial marketing
Supply networks
|
تعداد صفحات ترجمه شده: | 16صفحه با فونت ۱۴ B Nazanin |
نویسندگان: | Thomas E.Johnsen |
موضوع: | تحقیقات بازاریابی؛بازاریابی و مدیریت بازار؛ مدیریت صنعتی؛بازاریابی صنعتی |
دسته بندی رشته: | مدیریت |
فرمت فایل انگلیسی: | 7صفحه با فرمت pdf |
فرمت فایل ترجمه شده: | Word |
کیفیت ترجمه: | عالی |
نوع مقاله: | isi |
تعداد رفرنس: |
مقاله انگلیسی+ترجمه فارسی
فهرست مطالب
ترجمه چکیده
Abstract
The proposal is therefore to dedicate more research to develop further theory on supply networks and how to manage within supply networks, because there is a surprising lack of conceptual clarity as to the meaning of supply networks and the notion of managing supply networks. The paper argues that as increasing supply network complexity and risks, especially concerning sustainability, requires new thinking about how best to influence and manage supply networks.
نمونه ترجمه مقاله:
- مقدمه
در بسیاری از شرکت ها، مدیریت خرید و عرضه (PSM) از یک کار تاکتیکی به یک کار استراتژیک تغییر کرده است. این تغییر در پاسخ به تشخیص بخش بزرگی از ارزش است که ناشی از زنجیره تامین می باشد، گرایشی که در سال های اخیر، به عنوان نتیجه ای از برون سپاری افزایش یافته است و به طور گسترده ای به عنوان نیاز به یک کار بالغ PSM اختصاص داده شده به صورت کار مشارکتی در ایجاد ارزش کلی شرکت به جای صرفه جویی در هزینه تلقی می شود.
PSM با بازتاب این گرایش در عمل، همچنان در جایگاه علمی ایستاده است تا آنجایی که بسیاری از دانشگاه ها و دانشکده های تجاری در حال حاضر درجات تخصصی (مانند کارشناسی ارشد) در PSM را پشنهاد می کنند. علاوه بر این، در حالی که تحقیق PSM به عنوان نگارشی بی معنی و بی ارزش تلقی می شود، اما در حال حاضر به طور گسترده ای به عنوان یک رشته دانشگاهی در حال ظهور (هارلند و همکارانش 2006)دیده می شود، هرچند هنوز در تلاش است تا خود را مستقل سازد. اغلب، PSM به عنوان بخشی از زمینه گسترده تر مدیریت زنجیره تامین (SCM) (لارسون، هالدرسون 2002)، سازمان صنعتی یا حتی بازاریابی صنعتی در نظر گرفته می شود. به نظر می رسد PSM در یک بحران هویت بی پایان است، و برای به رسمیت شناساندن خود در میان همتایان خود، در حال مبارزه است.
مدیریت بازاریابی صنعتی(IMM) به طور طبیعی برای بازاریابی صنعتی اختصاص یافته است، اما PSM (و SCM) را بدون دامنه ژورنال بررسی می کنند. در حقیقت، همانگونه که در این مقاله نشان داده خواهد شد، تعداد رو به رشد و روزافزونی از مقالات PSM تا به امروز در IMM منتشر شده است، و نشان دهنده تمرکز بالایی در PSM در محدوده تحقیقات بازاریابی صنعتی و به طور گسترده ای است. در این مقاله، تکامل تحقیق PSM مورد بررسی قرار گرفته است، پژوهش PSM منتشر شده در IMM با تحقیق PSM به طور کلی به عنوان مثال منتشر شده در جاهای دیگر، مقایسه گردیده است. بنابراین، با استفاده از IMM به عنوان یک پروکسی برای دیدگاه بازاریابی صنعتی در تحقیق PSM، این مقاله نشان دهنده تحقیقات PSM در یک دیدگاه بازاریابی صنعتی است و راه هایی برای تحقیق آینده PSM در یک دیدگاه بازاریابی صنعتی ارائه می دهد. این راه ها مربوط به استدلال نظری بر روی مفهوم شبکه های تامین، بازنگری در مفهوم مدیریت شبکه های عرضه و بحث در مورد “بهترین شیوه ها” در PSM است.
این مقاله با ارائه یک مرور سیستماتیک از تحقیق PSM منتشر شده در IMM آغاز می گردد، یک مرور کلی از تعداد مقالات PSM منتشر شده از آغاز به کار ژورنال در دهه ی 1970و تجزیه و تحلیل دیدگاه های نظری و چگونگی تغییر آنها در طول زمان ارائه شده است. بررسی سیستماتیک، مبنایی برای بحث در مورد مباحث نظری که در IMM ظاهر