عنوان فارسی:دانلود ترجمه مقاله یک تحلیل طولی در مورد پیش بینی شرکت و تاثیر آن در عملکرد شرکت
دانلود ترجمه مقاله یک تحلیل طولی در مورد پیش بینی شرکت و تاثیر آن در عملکرد شرکت – الزویر ۲۰۱۸:مشوق مطالعات ما با کمبود شواهد و مدارک، تاثیر CF بر عملکرد شرکت بود. ما چالش های مرتبط با تحقیق در رابطه که شامل عوامل تاثیرگذار دیگری در رابطه و اختلاف زمانی که باید بین عملیات برتر CF و اقتباس یک دوره برتر از عمل و تاثیرگذار در عملکرد شرکت باشد را شرح دادیم. برای محاسبه اختلاف زمانی، مطالعات تک موضوعی قابل توجهی وجود دارد که در آن به عنوان مثال گوتی و منون (۲۰۱۶) نشان می دهد که چگونه کارلز مریل استراتژی پیش بینی را در ایجاد مدل کسب و کار مالی سوپر مارکت، انقلابی کردن صنعت و دستیابی به موقعیت برتر در این بازار تغییر یافته به کار گرفته است. با توجه به دانش ما، مطالعات ما قادر به گزارش تکامل استراتژی پیش بینی شرکت ها و تاثیر آن در عملکرد شرکت در یک مجموعه بزرگ می باشد.
عنوان فارسی مقاله: |
دانلود ترجمه مقاله یک تحلیل طولی در مورد پیش بینی شرکت و تاثیر آن در عملکرد شرکت – الزویر ۲۰۱۸ |
عنوان انگلیسی مقاله: | |
سال انتشار میلادی: | 2018 |
نشریه: |
Publisher : Elsevier – Science Direct (الزویر – ساینس دایرکت) پیش بینی های فن آوری و تغییرات اجتماعی – Technological Forecasting and Social Change |
کلمات کلیدی فارسی: |
عملکرد شرکت، پیش بینی شرکت، آمادگی برای آینده، نظریه رفتاری شرکت
|
کلمات کلیدی انگلیسی: |
Corporate foresight, Future preparedness, Firm performance, Behavioural theory of the firm
|
تعداد صفحات ترجمه شده: | 25صفحه با فونت ۱۴ B Nazanin |
نویسندگان: |
René Rohrbecka, Menes Etingue Kum
|
موضوع: | مدیریت عملکرد، مدیریت کسب و کار و مدیریت استراتژیک |
دسته بندی رشته: | مدیریت |
فرمت فایل انگلیسی: | 12صفحه با فرمت pdf |
فرمت فایل ترجمه شده: | Word |
کیفیت ترجمه: | عالی |
نوع مقاله: | isi |
تعداد رفرنس: |
مقاله انگلیسی+ترجمه فارسی
فهرست مطالب
چکیده
۱٫معرفی
۲٫ مفهوم سازی آمادگی برای آینده
۲٫۱٫ پیش بینی شرکت
۲٫۲٫ مفهوم سازی آمادگی برای آینده
۲٫۳٫ سنجش تکامل پیش بینی شرکت
۲٫۴٫ سنجش نیاز های پیش بینی شرکت
۲٫۵٫ ساختن آمادگی برای آینده
۳٫ رویکرد های تحقیق
۳٫۱٫ چالش ها و طرح تحقیقات
۳٫۲٫ نمونه و جمع آوری اطلاعات
۳٫۳٫ پنج رویکرد برای مطالعه رابطه بین آمادگی برای آینده و عملکرد شرکت
۴٫ نتایج
۴٫۱٫ وضعیت آمادگی برای آینده در سال ۲۰۰۸
۴٫۲٫ رابطه آمادگی برای آینده در سال ۲۰۰۸ با عملکرد شرکت در سال ۲۰۱۵ (اولین تست)
۴٫۳٫ رابطه ی آمادگی برای آینده در سال ۲۰۰۸ و عملکرد شرکت در سال ۲۰۰۸ (تست دوم)
۴٫۴٫ تجزیه و تحلیل مهاجرت (آزمایش سوم)
۴٫۵٫ تحقیقات کیفی بین رابطه آمادگی برای آینده و عملکرد شرکت (آزمایش چهارم)
۴٫۶ برآورد پاداش / تخفیف آمادگی برای آینده بالا / پایین (آزمون پنجم)
۵٫ بحث
۶٫ نتیجه گیری
چکیده
پیش بینی شرکت به منظور کمک به شرکت ها برای جلوگیری از وابستگی به مسیر، کمک به تصمیم گیرندگان برای تعریف دوره های برتر عملی و فراهم کردن عملکرد برتر شرکت به صورت نامحدود، به کار می رود. برای بررسی تجربی این فرضیه، ما یک مدل طراحی کرده ایم که آمادگی برای آینده (FP) شرکت را با ارزیابی نیاز های پیش بینی شرکتی (CF) و مقایسه آن با پیش بینی شرکت، تشخیص می دهد. ما یک طرح طولی در نظر گرفته ایم که بوسیله آن آمادگی برای آینده را در سال ۲۰۰۸ و تاثیر آن در عملکرد شرکت در سال ۲۰۱۵ را ارزیابی می کند. نتایج آمادگی برای آینده برای تبدیل شدن به یک پیشگوی قدرتمند، یک عمل کننده برتر در صنعت، دستیابی به سودآوری عالی و به دست آوردن رشد سرمایه ای در بازار را نشان می دهد. در این مقاله، ما همچنین میانگین پاداش/ جریمه که توسط شرکت هایی که برای آینده به اندازه کافی/ غیر کافی آماده شده اند را محاسبه می کنیم.
Abstract
Corporate foresight is applied with the expectation that it will help firms to break away from path dependency, help decision makers to define superior courses of action, and ultimately enable superior firm performance. To empirically test this assumption, we developed a model that judges a firm’s future preparedness (FP) by assessing the need for corporate foresight (CF) and comparing it to the maturity of its CF practices. We apply a longitudinal research design in which we measure future preparedness in 2008 and its impact on firm performance in 2015. The results indicated future preparedness to be a powerful predictor for becoming an outperformer in the industry, for attaining superior profitability, and for gaining superior market capitalization growth. In the article, we also calculate the average bonus/discount that can be expected by sufficiently/insufficiently future-prepared firms.
نمونه ترجمه مقاله:
.معرفی
تمرینات و تحقیقات پیش بینی استراتژیک ( که ما با عنوان پیش بینی شرکت بیان می کنیم) دارای یک دیرینه ای است که به دهه ی 1940 بر می گردد. این گونه تمرینات در سازمان ها یک دوره طلایی را در دهه ی1950 گذرانده است و توسط “La Prospective” یک مدرسه در شهر گاستون برگر در کشور فرانسه و اقدامات هرمن کان عضو شرکت رنک در ایالات متحده آمریکا مورد بررسی و مطالعه قرار گرفته است (روربک ات ال (2015)). از آن زمان بسیاری از شرکت ها در واحد های پیش بینی شرکت (CF) سرمایه گذاری کرده اند (باتیستلا (2014)، مانند: بکر (2002)، داهم و اورز (2008))، که شامل سیسکو ( بو لیلگراون و مونترد (2015))، دایملر (راف (2015))، بانک Deutsche (رولوگن ات ال (2008)، Deutsche Telekom (روربک ات ال (2007))، France Telecom (لسورن و استفس (1996))، L’Orea ( لسورن و استفس (1996))، پپسی (فارینگتون ات ال (2012)، سیمنس (شویر (2001)) و SNCF ( لسورن و استفس (1996)). انتظار می رود که CF بتواند این شرکت ها را فراهم کند تا روند کار را برای رقبا نشان دهند، و دیدگاه عمیقی را نسبت به این که چگونه این اقدامات در سازمان تاثیر می گذارند را بدست آورده و تاثیر گذارترین پاسخ را شناسایی کنند و در نهایت مزیت رقابتی را بدست آورند (همل و پرهالاد (1994)، هینس و گلد (2015)).
با وجود این سنت دیرینه به کارگیری عملیات CF، شواهد نادری از تاثیر آن ها در عملکرد شرکت وجود دارد. اینگونه تحقیقات دیدگاه عمیقی را نسبت به رابطه ای که بین عملیات پیش بینی شرکت و عملکرد شرکت وجود دارد را به ما ارائه می دهد. و شواهد بی نظیری در تاثیر گذاری آن ارائه شده است (روربک، (2012)، روف (2006)، روف (2015)). دلیل اصلی برای نایاب بودن مدارک و شواهد قطعی در تاثیرگذاری CF، مشکلات مربوط به سنجش آن است. برای مثال، ساختن یک پیوند در طول زمان و به کارگیری این اثرگذاری می تواند چندین سال موثر باشد و با بسیاری از عوامل دیگر مخالف باشد. رقیبان صنعتی شاید در نهایت بتوانند راهی برای مقابله با آن با استفاده از مزایایی که توسط CF به دست آمده، پیدا کنند؛ عوامل اقتصاد کلان دوباره تغییر می کند، تاثیرات اقدامات ناشی از CF کاهش می یابد و قوانین بازی در صنعت با ورود رقیبان جدید تغییر می کند (هلفت ات ال (2007)).
در این مقاله، با استفاده از طرح تحقیقات طولی، تاثیرات CF بر روی عملکرد شرکت را بررسی خواهیم کرد. با استفاده از اطلاعات تکمیلی CFاز سال های 2008 و 2015، قادر به بررسی تاثیرات با تاخیر زمان هستیم که می تواند دلیل کافی برای تاثیرگذاری CF باشد. بعلاوه، ما یک ساختار جدید آماده می کنیم که عنوان آن را آمادگی برای آینده گذاشته ایم که این آمادگی با مقایسه ی نیازهای CF و تکمیلCF به وجود می آید.
این مقاله از 5 قسمت اصلی تشکیل یافته است. در قسمت دوم، ما آمادگی برای آینده را مفهموم سازی کرده و ساختار های اصلی حالت سنجش، نیاز های CF، بلوغ CF و عملکرد شرکت را معرفی می کنیم. در قسمت سوم طرح تحقیقات را شرح خواهیم داد. در قسمت چهارم، یافته های خود را گزارش می کنیم، در قسمت پنچم محدودیت های تحقیقات خود را شرح داده و راه هایی را برای تحقیقات آینده پیشنهاد خواهیم کرد. سرانجام قسمت ششم مشارکت های ما را در این زمینه خلاصه خواهد کرد.
- مفهوم سازی آمادگی برای آینده
2.1. پیش بینی شرکت