کاربردهای مطلب:
منبعی
برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و…
پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها،
استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی
مشخصات محصول:
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی داردبه شیوه (APA)
فهرست
2-2-1 مشتري
2-2-2تعريف مشتری و انواع آن
2-2-3 انواع مشتری
2-2-3-1 انواع مشتري از نظر رفتاري
2-2-3-2 انواع مشتري از نظر قدمت
2-2-3-3 انواع مشتري از نظر ميزان درآمد و سودآوري
2-2-3-4 ارزش مشتري
2-2-4 مفهوم رضايت مندي مشتري
2-2-5 اهميت دستيابي به رضايت مندي مشتري
2-2-6 مدل شكل گيري رضايت مندي مشتري
2-2-7 روش هاي سنجش رضايت مندي مشتري
2-2-8 شاخصهای رضایت ملی مشتری در سایر کشورها
2-2-8-1 شاخص رضايت مشتري سوئدي
2-2-8-2 شاخص رضایت مشتری آمریکایی
2-2-8-3 شاخص رضایت مشتری اروپایی
2-2-8-4 شاخصهای رضایت مشتری نروژي
2-2-8-5 شاخص ملي رضايت مشتري سوئيسی
2-2-8-6 شاخص رضایت مشتری جانسون و ديگران (2001):
2-2-8-7 شاخص رضایت مشتری آمریکایی
ادبیات و مبانی نظری رضایت مشتری(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
ادبیات و مبانی نظری رضایت مشتری(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری):رضايت/ نارضايتي يک پاسخ احساسي است که به ارزيابي از کالا يا خدمتي که مصرف يا ارائه شده است، داده ميشود(روستا و همکاران،1383، ص 65). رضايت ارزيابي مشتري از محصول يا خدمت است، با توجه به اين که آيا محصول يا خدمت نيازها و انتظارات مشتريان را ارضا کرده است يانه؟ شکست در ارضاي نيازها و انتظارات منجر به عدم رضايت نسبت به محصول يا خدمت خواهد شد.
از تعريف پيشگفته چنين برميآيد که رضايت ارزيابي ذهني با احساسات مربوط است. احساس به عنوان تابعي از عدم تطابق و نسبت ستاده به داده ميباشد که نتيجه نهايي يک احساس مثبت يا منفي از کاميابي است(حق شناسی،1382،ص 65).
ادبیات و مبانی نظری رضایت مشتری
در واقع رضايت مندي مشتري احساس يا نگرش نسبت به يك محصول يا خدمت بعد از استفاده از آن است، رضايتمندي مشتري نتيجه اصلي فعاليت بازارياب است به عنوان ارتباطي بين مراحل مختلف رفتار خريد مصرفكننده عمل ميكند مشتريان رضايتمند احتمالاً تكرار خريد خود را ادامه داده و به ديگران نيز توصيه ميكنند(خدایاری فرد و همکاران،1389) تعاريف متعددي از رضايتمندي مشتري در ادبيات بازاريابي ارائه شده است. جانسون، رضايتمندي مشتري را به عنوان نتيجه فرآيندهاي مقايسه روانشناسانه بين واقعيت محصول يا خدمت با انتظارات، خواستهها، اهداف و هنجارهاي اجتماعي در ارتباط با محصول تعريف ميكند(همان منبع).
- اسپکتور، پل.(1387)، روانشناسی صنعتی و سازمانی، ترجمه شهناز محمدی، تهران، انتشارات ارسباران، چاپ اول.
- استوار، صغری، امیرزاده، ماندانا، (1387)، بررسي رابطهي ميان هوش هيجاني، رضايت شغلي و تعهد سازماني در كاركنان كارخانه بخش خصوصي در شهر شيراز، رهیافتی نو در مدیریت آموزشی، شماره 2، 38-23
- آقاحسنعلی، محمود(1387)، تاریخچه هوش عاطفی، نشریه مدیر امروز، شماره 5.،صص 87-92
- باقرزاده، مجید ،باقرزاده، فاطمه،(1388) بررسي كيفيت خدمات مراكزآموزش عالي تبريز با استفاده از مدل سروكوال و رتبه بندي مراكز با استفاده ازفرآيند تحليل سلسله مراتبي، فصلنامه علوم تربیتی، سال دوم، شماره 8صص: 54-31
- تابلی، حمید.(1390)، نقش فناوري اطلاعات در توسعه مديريت ارتباط با مشتري، دومين همايش سراسري فن آوري اطلاعات و ارتباطات، تهران، ایران.
- Adidam Phani Tej, Sampada Gajre And Shubhra Kejriwal, (2009), Cross-Cultural Competitive Intelligence Strategies, Marketing Intelligence & Planning, 27, 666-680
- Akgun A, Keshin J, & Bayrne J, (2013), “Emotional And Learning Capability And Their Impact On Product Innovativeness And Firm Performance”, Technovation, 27, 9, 501-513
- Amram, Y. & Dryer, C. (2007), The Development And Preliminary Validation Of The Integrated Spiritual Intelligence Scale (Isis), Palo Alto, Ca, Institute Of Transpersonal Psychology, Working Paper.
- Antia K. D & Hesford J. W, (2007), “A Process-Oriented View Of Emotional Intelligence And Zts Impact On Organizational Performance”, Journal Of Competitive Intelligence And Management, 4, 3-31
- Bansal, H.S,. Mendelson, M.B., & Sharma, B. (2001). The Impact Of Internal Marketing Activities On External Marketing Outcomes. Journal Of Quality Management