دانلود ترجمه مقاله
20,000 تومان
ادبیات و مبانی نظری
مبانی نظری و پیشینه عوامل موثر بر ارتقای برند(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
18,000 تومان
ادبیات و مبانی نظری
مبانی نظری و پشینه رفتار مصرف کننده(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
20,000 تومان
ادبیات و مبانی نظری
مبانی نظری وپیشینه مدیریت ارتباط با مشتری بخش دوم(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
22,000 تومان
مبانی نظری و پیشینه گرایش به خرید(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
ادبیات و مبانی ارزش ویژه برند(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
پرسشنامه اثربخشی فعالیت های بازاریابی کاتلر(2006)
ادبیات و مبانی نظری برند(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
پرسشنامه استاندارد خرید آنی انلاین (آزاد،1394)
مبانی نظری و پیشینه رضایت شغلی 2(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری) 