دانلود ترجمه مقاله
20,000 تومان
ادبیات و مبانی نظری
مبانی نظری و پیشینه عوامل موثر بر ارتقای برند(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
18,000 تومان
ادبیات و مبانی نظری
مبانی نظری و پشینه رفتار مصرف کننده(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
20,000 تومان
ادبیات و مبانی نظری
مبانی نظری وپیشینه مدیریت ارتباط با مشتری بخش دوم(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
22,000 تومان
پرسشنامه استاندارد رضایت مشتری
چگونه مشتریان شما در فرایند خلق مشترک ارزش برند با ارزش می شوند؟ توسعه یک مقیاس ارزش خلق مشترک مشتری ( CCCV) 