دانلود ترجمه مقاله
20,000 تومان
ادبیات و مبانی نظری
مبانی نظری و پیشینه عوامل موثر بر ارتقای برند(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
18,000 تومان
ادبیات و مبانی نظری
مبانی نظری و پشینه رفتار مصرف کننده(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
20,000 تومان
ادبیات و مبانی نظری
مبانی نظری وپیشینه مدیریت ارتباط با مشتری بخش دوم(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
22,000 تومان
پرسشنامه استاندارد عوامل موثر بر پذیرش کسب و کار های الکترونیک
پرسشنامه بازار محوری نارور و اسلاتر(1990)
پرسشنامه استاندارد کیفیت مدیریت ارتباط با مشتریان
دانلود ترجمه مقاله معیارها و آنالیز رسانه های اجتماعی در بازاریابی – الزویر ۲۰۱۸
پرسشنامه هوشمندی رقابتی دشامپس و نایاک(1995)
پرسشنامه استاندارد کیفیت خدمات ارتباط با مشتری(CRM) 