دانلود ترجمه مقاله
20,000 تومان
ادبیات و مبانی نظری
مبانی نظری و پیشینه عوامل موثر بر ارتقای برند(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
18,000 تومان
ادبیات و مبانی نظری
مبانی نظری و پشینه رفتار مصرف کننده(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
20,000 تومان
ادبیات و مبانی نظری
مبانی نظری وپیشینه مدیریت ارتباط با مشتری بخش دوم(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
22,000 تومان
پرسشنامه استاندارد شناسایی فرصت های گردشگری سلامت
پرسشنامه استاندارد استراتژی بازاریابی سبز کومار و همکاران(2015)
پرسشنامه استاندارد عوامل موثر بر ارتقای برند شرکت یو، دانتو و لی (2000):به نقل از خاکی نهاد(1393)
مبانی نظری و پیشینه برند شرکتی(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
چگونه مشتریان شما در فرایند خلق مشترک ارزش برند با ارزش می شوند؟ توسعه یک مقیاس ارزش خلق مشترک مشتری ( CCCV)
پرسشنامه استاندارد رضایت مشتری
پرسشنامه استاندارد استراتژی بازاریابی سبز
پرسشنامه استاندارد تصویر ذهنی برند(حسینی و همکاران،1389)
مبانی نظری وپیشینه مدیریت ارتباط با مشتری بخش دوم(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری) 