دانلود ترجمه مقاله
20,000 تومان
ادبیات و مبانی نظری
مبانی نظری و پیشینه عوامل موثر بر ارتقای برند(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
18,000 تومان
ادبیات و مبانی نظری
مبانی نظری و پشینه رفتار مصرف کننده(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
20,000 تومان
ادبیات و مبانی نظری
مبانی نظری وپیشینه مدیریت ارتباط با مشتری بخش دوم(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
22,000 تومان
پرسشنامه استاندارد شناسایی فرصت های گردشگری سلامت
پرسشنامه استاندارد استراتژی بازاریابی سبز کومار و همکاران(2015)
پرسشنامه استاندارد عوامل موثر بر ارتقای برند شرکت یو، دانتو و لی (2000):به نقل از خاکی نهاد(1393)
پرسشنامه استاندارد بهره وری سازمانی(هرسی وگلداسمیت (1980)، محمدی وهمکاران(1387)، لو و سی (2001)، ججرالد (2005)) 