ادبیات و مبانی نظری
ادبیات نظری بازاریابی دهان به دهان الکترونیک(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
ادبیات و مبانی نظری
ادبیات و مبانی نظری بازاریابی شبکه های اجتماعی(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
ادبیات و مبانی نظری
ادبیات و مبانی نظری بازاریابی الکترونیک(فصل دوم پایان نامه- ادبیات نظری)
ادبیات و مبانی نظری
ادبیات و مبانی نظری بازاریابی اجتماعی(فصل دوم پایان نامه- ادبیات نظری)
مدیریت بازاریابی و فروش
پرسشنامه استاندارد اعتماد در مدیریت زنجیره تأمین کوان و همکاران(2005)
مدیریت دانش و فناوری اطلاعات
مدیریت دانش و فناوری اطلاعات
پرسشنامه استاندارد رضایت کاربر از تجارت الکترونیک برای خرید اینترنتی لی و همکاران(2007)
مدیریت دانش و فناوری اطلاعات
پرسشنامه استاندارد تأثیر فناوری اطلاعات بر عملکرد بازاریابی نو(1999)
مدیریت بازاریابی و فروش
پرسشنامه استاندارد عوامل اثر گذار بر واردات کالا کی یون و همکاران(1999)
مدیریت بازاریابی و فروش
پرسشنامه استاندارد کیفیت خدمات مربوط به سفارشات و دریافت کالا وتزلس و همکاران(1996)
مدیریت بازاریابی و فروش
پرسشنامه استاندارد تعاملات بین خریداران و عرضه کنندگان بلانسیرو(1997)
مدیریت بازاریابی و فروش
پرسشنامه استاندارد نگرشها نسبت به خرید از فروشگاه رنتمیکی(2006)
ادبیات و مبانی نظری محصول جدید(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
پرسشنامه استاندارد عوامل اثر گذار بر واردات کالا کی یون و همکاران(1999)
پرسشنامه استاندارد ارزش ویژه برند
پرسشنامه استاندارد کیفیت خدمات فروشگاه
پرسشنامه استاندارد خرید آنی انلاین (آزاد،1394)
ادبیات و مبانی نظری بازاریابی اجتماعی(فصل دوم پایان نامه- ادبیات نظری)
پرسشنامه استاندارد روابط در زنجیره تأمین ماهر و ایپکمن(2005)
پرسشنامه استاندارد رضایتمندی مشتریان خدمات هواپیمایی
مبانی نظری وپیشینه بازاریابی دهان به دهان(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
پرسشنامه استاندارد مدیریت زنجیره تأمین تان و همکاران(2002)
ادبیات و مبانی بازخورد رفتار مشتری(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
مبانی نظری و پیشینه بازاریابی ویروسی بخش دوم(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
پرسشنامه استاندارد ارزش درک شده خرید کارپنتر(2005) 