ادبیات و مبانی نظری
ادبیات نظری بازاریابی دهان به دهان الکترونیک(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
ادبیات و مبانی نظری
ادبیات و مبانی نظری بازاریابی شبکه های اجتماعی(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
ادبیات و مبانی نظری
ادبیات و مبانی نظری بازاریابی الکترونیک(فصل دوم پایان نامه- ادبیات نظری)
ادبیات و مبانی نظری
ادبیات و مبانی نظری بازاریابی اجتماعی(فصل دوم پایان نامه- ادبیات نظری)
مدیریت بازاریابی و فروش
پرسشنامه استاندارد اعتماد در مدیریت زنجیره تأمین کوان و همکاران(2005)
مدیریت دانش و فناوری اطلاعات
مدیریت دانش و فناوری اطلاعات
پرسشنامه استاندارد رضایت کاربر از تجارت الکترونیک برای خرید اینترنتی لی و همکاران(2007)
مدیریت دانش و فناوری اطلاعات
پرسشنامه استاندارد تأثیر فناوری اطلاعات بر عملکرد بازاریابی نو(1999)
مدیریت بازاریابی و فروش
پرسشنامه استاندارد عوامل اثر گذار بر واردات کالا کی یون و همکاران(1999)
مدیریت بازاریابی و فروش
پرسشنامه استاندارد کیفیت خدمات مربوط به سفارشات و دریافت کالا وتزلس و همکاران(1996)
مدیریت بازاریابی و فروش
پرسشنامه استاندارد تعاملات بین خریداران و عرضه کنندگان بلانسیرو(1997)
مدیریت بازاریابی و فروش
پرسشنامه استاندارد نگرشها نسبت به خرید از فروشگاه رنتمیکی(2006)
پرسشنامه استاندارد اثربخشی تبلیغات تلویزیونی بانک راسل کالی (1961؛کلسون(2007)به نقل از جمشیدی،1394)
پرسشنامه استاندارد محیط فروشگاه جانگ می و همکارران(2008)
مبانی نظری لجستیک الکترونیک(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
پرسشنامه استاندارد خرید مشتری حاجیلو(1394)
مبانی نظری کیفیت وبسایت اجتماعی(فصل دوم پایان نامه- ادبیات و مبانی نظری)
پرسشنامه استاندارد مولفه های چابکی زنجیره تامین
پرسشنامه استاندارد میزان توجه به برند سازمان بامگارز(2010)
پرسشنامه استاندارد رقابت پذیری کالا
پرسشنامه استاندارد تأثیر فناوری اطلاعات بر عملکرد بازاریابی نو(1999) 