ادبیات و مبانی نظری
ادبیات نظری بازاریابی دهان به دهان الکترونیک(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
ادبیات و مبانی نظری
ادبیات و مبانی نظری بازاریابی شبکه های اجتماعی(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
ادبیات و مبانی نظری
ادبیات و مبانی نظری بازاریابی الکترونیک(فصل دوم پایان نامه- ادبیات نظری)
ادبیات و مبانی نظری
ادبیات و مبانی نظری بازاریابی اجتماعی(فصل دوم پایان نامه- ادبیات نظری)
مدیریت بازاریابی و فروش
پرسشنامه استاندارد اعتماد در مدیریت زنجیره تأمین کوان و همکاران(2005)
مدیریت دانش و فناوری اطلاعات
مدیریت دانش و فناوری اطلاعات
پرسشنامه استاندارد رضایت کاربر از تجارت الکترونیک برای خرید اینترنتی لی و همکاران(2007)
مدیریت دانش و فناوری اطلاعات
پرسشنامه استاندارد تأثیر فناوری اطلاعات بر عملکرد بازاریابی نو(1999)
مدیریت بازاریابی و فروش
پرسشنامه استاندارد عوامل اثر گذار بر واردات کالا کی یون و همکاران(1999)
مدیریت بازاریابی و فروش
پرسشنامه استاندارد کیفیت خدمات مربوط به سفارشات و دریافت کالا وتزلس و همکاران(1996)
مدیریت بازاریابی و فروش
پرسشنامه استاندارد تعاملات بین خریداران و عرضه کنندگان بلانسیرو(1997)
مدیریت بازاریابی و فروش
پرسشنامه استاندارد نگرشها نسبت به خرید از فروشگاه رنتمیکی(2006)
پرسشنامه استاندارد اثربخشی تبلیغات تلویزیونی بانک راسل کالی (1961؛کلسون(2007)به نقل از جمشیدی،1394)
پرسشنامه استاندارد محیط فروشگاه جانگ می و همکارران(2008)
مبانی نظری لجستیک الکترونیک(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
پرسشنامه استاندارد خرید مشتری حاجیلو(1394)
مبانی نظری کیفیت وبسایت اجتماعی(فصل دوم پایان نامه- ادبیات و مبانی نظری)
پرسشنامه استاندارد مولفه های چابکی زنجیره تامین
پرسشنامه استاندارد میزان توجه به برند سازمان بامگارز(2010) 