دانلود ترجمه مقاله گزارشات پایداری در سازمان های بخش دولتی – الزویر ۲۰۱۷

دانلود ترجمه مقاله گزارشات پایداری در سازمان های بخش دولتی – الزویر ۲۰۱۷

دانلود ترجمه مقاله گزارشات پایداری در سازمان های بخش دولتی – الزویر ۲۰۱۷:اگرچه برخی از PSO ها شروع به مشارکت با پایداری کرده اند برای مثال از طریق نظارت جنبه های پایداری و انتشار گزارشات، اما SR همچنان فرآیند داوطلبانه است و بسیاری از PSO ها این گزارشات را منتشر نکرده اند. این مقاله بینش هایی در مورد رابطه بین SR و OCMS در PSO فراهم می کند.
نتایج نشان داد که فرآیند SR اساسا توسط انگیزه های درونی تهییج می شود که کارمندان اغلب در این فرآیند دخیل هستند. فرآیند در دسترس بودن داده ها بر SP را افزایش داد، که منجر به افزایش اطلاعات در دسترس بر وضعیت کنونی SP سازمان شد.
اگر سازمان ها به صورت دوره ای گزارش دهند، ممکن است که بتوان SP را نظارت کرد تا موانع را شناسایی کرد و استراتژی هایی برای غلبه بر موانع به صورت موثر تر برنامه ریزی کرد. همچنین SR وضوح سازمان به سمت سهامداران داخلی و خارجی را افزایش داد همانطور که در نتایج نظرسنجی شناسایی شد. این فرآیند باید در برنامه ریزی تغییر سازمانی ایجاد شود تا پایگاه داده مناسبی بوجود آورد که عملکرد سازمانی را بهبود داده و آن را ارزیابی کند.

عنوان فارسی مقاله: گزارشات پایداری در سازمان های بخش دولتی: بررسی ارتباط بین فرایند گزارشگری و مدیریت تغییر سازمانی جهت پایداری
عنوان انگلیسی مقاله:
سال انتشار میلادی: 2017
نشریه:

 الزویر

مجله مدیریت محیطی – Journal of Environmental Management

کلمات کلیدی فارسی:
کلمات کلیدی انگلیسی:
Sustainability reporting
Global Reporting Initiative
Public sector organisations
Organisational change management for sustainability
تعداد صفحات ترجمه شده: 21صفحه با فونت ۱۴ B Nazanin
نویسندگان:
Ana RitaDominguesabRodrigoLozanocdKimCeulemanseTomás B.Ramos
موضوع: ،    
دسته بندی رشته:
فرمت فایل انگلیسی: 10 صفحه با فرمت pdf
فرمت فایل ترجمه شده: Word
کیفیت ترجمه: عالی
نوع مقاله: isi
تعداد رفرنس: دانلود ترجمه مقاله گزارشات پایداری

مقاله انگلیسی+ترجمه فارسی

فهرست مقالات

چکیده

مقدمه

روش ها

روش تحلیل داده ها

محدودیت های روش

نتایج و یافته ها

انگیزه هایی برای انتشار گزارش پایداری

وضعیت کنونی فرآیند گزارش دهی پایداری

موانع تغییر شناسایی شده در فرآیند گزارش پایداری

استراتژی هایی جهت غلبه بر موانع شناسایی شده در فرآیند گزارش دهی پایداری

تغییرات بدست آمده توسط فرآیند گزارش دهی پایداری

بحث

نتیجه گیری


چکیده

گزارش پایداری به یک عنصر کلیدی در سازمان های مختلف تبدیل شده است. اگرچه نشریات علمی متعددی وجود داشته است که پذیرش گزارش پایداری در بخش عمومی را مورد بحث قرار داده است، اما در مقایسه با مواردی که بر گزارش های شرکت تمرکز دارند از تعداد بسیار کمی برخوردار هستند. علاوه بر این، تحقیقات اندکی در ارتباط بین گزارش پایداری در سازمان های بخش دولتی (PSO) و مدیریت تغییر سازمانی برای پایداری (OCMS) وجود داشته است. این مقاله بر سهم و کمک گزارش پایداری در OCMS متمرکز است. یک نظرسنجی به همه ی PSO ها فرستاده شد که حداقل یک گزارش پایداری را بر مبنای دستورالعمل GRI منتشر کرده اند. این مطالعه تحلیل اساسی ای از رابطه بین گزارش پایداری و OCMS در PSO را فراهم می کند که شامل محرک هایی برای گزارش دهی، تاثیرات بر مدیریت تغییر سازمان و نقش سهامداران در فرآیند است. علارغم اینکه هنوز هم در مسیر گزارش دهی پایداری عقب هستیم، PSO شروع به استفاده از گزارش پایداری به عنوان ابزار ارتباطی کرده اند و این می تواند تغییرات سازمانی را به سمت پایداری سوق دهد.


Abstract

Sustainability Reporting has become a key element in different organisations. Although there have been a number of academic publications discussing the adoption of sustainability reports in the public sector, their numbers have been quite low when compared to those focussing on corporate reports. Additionally, there has been little research on the link between sustainability reporting in Public Sector Organisations (PSOs) and Organisational Change Management for Sustainability (OCMS). This paper focuses on the contribution of sustainability reporting to OCMS. A survey was sent to all PSOs that have published at least one sustainability report based on the GRI guidelines. The study provides a critical analysis of the relation between sustainability reporting and OCMS in PSOs, including the drivers for reporting, the impacts on organisation change management, and the role of stakeholders in the process. Despite still lagging in sustainability reporting journey, PSOs are starting to use sustainability reporting as a communication tool, and this could drive organisational changes for sustainability


نمونه ترجمه مقاله:دانلود ترجمه مقاله گزارشات پایداری 

  1. مقدمه

بخش دولتی نشان دهنده ی بخش مهمی از فعالیت های اقتصادی بین المللی است . سازمان های بخش دولتی (PSOs) توسط OECD (2015) به عنوان سازمان هایی تحت کنترل دولت تعریف شده اند که کالاها یا خدمات را بر طبق طبقه بندی عملکردهای دولت (COFOG) توسعه می دهند. آن ها کارفرماهای اصلی، فراهم آورندگان خدمات و مصرف کنندگان منابع هستند (GRI,2005) که به جنبه های مهم و تاثیرات در پایداری سازمان مرتبط هستند. بخش دولتی همه ی بخش های دیگر را با توجه به اندازه شان و فعالیت های مرتبط، تحت تاثیر قرار می دهد (Ball, Grubnic, 2007). بخش دولتی متشکل از ادارات دولتی محلی و اصلی، آژانس ها، صندوق های معاملاتی و شرکت های دولتی است و چنین سازمان هایی معمولا با ساختارهای بروکراتیک و سلسله مراتبی همراه هستند (Carter و همکاران 1992(. ماهیت سیاسی ورای PSO ویژگی متمایز در پس این بخش است (Lane, 2005).

تحقیقات فزاینده ای در مورد اقدامات گزارش دهی پایداری و محیطی در PSO وجود داشته است: برای مثال، پذیرش گزارش های محیطی و اجتماعی توسط مقامات محلی ایتالیایی ، شیوه های گزارش دهی پایداری دواطلبانه (SR) در PSO که از اقدامات گزارش دهی جهانی (GRI)، دستورالعمل های گزارش دهی پایداری استفاده می کند ؛ انگیزه هایی برای SR در PSO ؛ کاربرد و قابلیت استفاده ی دستورالعمل های GRI در سازمان های دولتی و بخش سوم ؛ شیوه های افشای محیطی در گزارشات سالیانه از PSO ؛ حالت فعلی و آتی SR محلی در استرالیا ؛ شیوه های گزارش دهی سازمانی در PSO   ، شیوه های اندازه گیری عملکرد فعلی در ادارات دولتی در استرالیا ، و شیوه های افشای اطلاعات پایداری توسط دولت های محلی اروپایی آنگلوساکسون و کشورهای وابسته به شمال اروپا .

علازغم پیشرفت هایشان، PSO ها همچنان در SR عقب افتاده هستند ، زمانی که با کمپانی ها و سازمان های آموزشی بالاتر مقایسه می شوند. بر طبق Flynn (2012)، گزارشات بخش دولتی معمولا جنبه های مالی و تطابق با استانداردها را پوشش می دهد که شامل استفاده کارآمد از منابع مالی و تطابق با نیازهای سهامداران داخلی می باشد، اندازه گیری و گزارش دهی کارآمدی بخش مهم مسئولیت و پاسخگویی دولتی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *