دانلود ترجمه مقاله ارزیابی مهارت های ارتباطی کارکنان اتاق عمل – الزویر 2018

دانلود ترجمه مقاله ارزیابی مهارت های ارتباطی کارکنان اتاق عمل – الزویر 2018

دانلود ترجمه مقاله ارزیابی مهارت های ارتباطی کارکنان اتاق عمل – الزویر 2018:نتیجه: این نتایج به رهبران کمک می نماید تا ارتباطات بین کارکنان اتاق عمل را بهبود دهند. پیشنهاد می شود که به منظور ارزیابی عینی تر مهارت های ارتباطی کارکنان اتاق عمل، نتایج بدست آمده از مطالعات انجام شده در زمینه این موضوع در بیمارستان های مختلف افزایش یابد.

عنوان فارسی مقاله:
ارزیابی مهارت های ارتباطی کارکنان اتاق عمل
عنوان انگلیسی مقاله:
سال انتشار میلادی: 2018
نشریه:

الزویر

Journal: Journal of Interprofessional Education & Practice – Volume 10, March 2018, Pages 44-46

کلمات کلیدی فارسی:
کلمات کلیدی انگلیسی:
Communication
Operating room
Nurse
Surgeon
Anaesthetist
تعداد صفحات ترجمه شده: 8 صفحه با فونت ۱۴ B Nazanin
نویسندگان:
Ebru Önler, Tülin Yildiz, Semiha Bahar,
موضوع:  
دسته بندی رشته:
فرمت فایل انگلیسی: 3 صفحه با فرمت pdf
فرمت فایل ترجمه شده: Word
کیفیت ترجمه: عالی
نوع مقاله: isi
تعداد رفرنس: دانلود ترجمه مقاله ارزیابی مهارت های ارتباطی کارکنان

مقاله انگلیسی+ترجمه فارسی

فهرست مقالات

چکیده

کلمات کلیدی

1.مقدمه

2- متدهای انجام مطالعه

1-2. پس زمینه و طراحی مطالعه

2-2 ابزارهای سنجش

3-2 جمع آوری داده ها

4-2 تحلیل داده ها

5-2 ملاحظات اخلاقی

3 نتایج

4- بحث

5- نتیجه گیری


ترجمه چکیده

هدف: هدف این مطالعه ارزیابی مهارت های ارتباطی کارکنان اتاق عمل است. متدهای مطالعه: از پرسشنامه ارزیابی مهارت های ارتباطی و فرم اطلاعات کارکنان برای جمع آوری اطلاعات استفاده شد. گروه نمونه شامل: 62 پرستار (34.6%) ، 73 جراح (40.8%) و 44 متخصص هوشبری (24.6%) بود. نتایج: نمره مهارت های ارتباطی کارکنانی که سن بالای 51 سال داشتند، 21 سال یا بیشر تجربه کاری داشنند و سال های بیشتری در بخش فعلی خود کار کردند و پرستاران بالا است (p . نمره مهارت های ارتباطی پرستاران از جراحان و متخصصان هوشبری بالاتر بود. این نمره با افزایش سن، تجربه کاری و افزایش سال-های کاری در یک بخش افزایش می یابد. نتیجه: این نتایج به رهبران کمک می نماید تا ارتباطات بین کارکنان اتاق عمل را بهبود دهند. پیشنهاد می شود که به منظور ارزیابی عینی تر مهارت های ارتباطی کارکنان اتاق عمل، نتایج بدست آمده از مطالعات انجام شده در زمینه این موضوع در بیمارستان های مختلف افزایش یابد.


چکیده انگلیسی

The results provide direction on how leaders can improve communication between OR staff. In order to evaluate the communication skills of OR staff more concretely it is suggested that the results of studies which were carried out in this subject at different hospitals are increased.
 

نمونه ترجمه مقاله:دانلود ترجمه مقاله ارزیابی مهارت های ارتباطی کارکنان

1- مقدمه

اتاق­های عمل (OR) محیط­های کاری پر ریسکی هستند که متکی به تیم­های متشکل از رشته­های مختلف می­باشند و یک کارمند خوب اتاق عمل باید توانایی کار تیمی داشته باشد. ارتباطات بین پرستارها، جراحان و هوشبران برای ارائه مراقبت ایمن و موثر در اتاق عمل بسیار مهم است. ناتوانی در برقراری ارتباط خوب بین کارکنان یکی از مهمترین عواملی است که باعث بروز حوادث حین جراحی و به خطر افتادن ایمنی بیماران می­شود. خطاهای پزشکی بیشتر ناشی از نقص­هایی مثل ارتباطات ضعیف بین کارکنان هستند تا نقص در توانایی­های فنی. بهبود روابط بین کارکنان یکی از مهمترین ملاحظاتی است که در اهداف ایمنی ملی بیماران منتشر شده توسط کمیسیون مشترک سال 2016 آمده است. برقراری ارتباط خوب یکی از مهمترین ارکان کیفیت مراقبت، ایمنی بیماران و رضایت کارکنان و بیماران است. مطالعاتی که در زمینه ارتباط انجام شده است اصولا محدود به گزارشاتی است که دانشجویان رشته­های مرتبط با پزشکی درباره طرز برخورد ارائه می­دهند.

2- متدهای انجام مطالعه

1-2. پس­زمینه و طراحی مطالعه

به منظور بهبود توانایی­های ارتباطی کارکنان بخش­های مراقبت و درمان لازم است که این توانایی­های آنها اندازه­گیری و سنجش شوند تا بتوان کیفیت مراقبت و درمان، ایمنی بیماران و رضایت کارکنان و بیماران را ارتقاء بخشید. این مطالعه برای ارزیابی مهارت­های ارتباطی کارکنان اتاق عمل از جمله پرستاران، جراحان و هوشبران  انجام شد. بر اساس وضعیت سازمانی بیمارستان­ها، 4 بیمارستان در بخش غربی ترکیه انتخاب شدند ( 1 بیمارستان دولتی، 2 بیمارستان خصوصی و 1 بیمارستان دانشگاهی). تعداد کلی کارکنان اتاق عمل این چهار بیمارستان متشکل از 300 نفر بود. تعداد افراد حاضر در این نمونه 179 نفر بود با فاصله اطمینان 95% و خطای نمونه­گیری  . از این تعداد، 45 نفر (25.1%) از کارکنان بیمارستان دانشگاهی بودند، 108 نفر از بیمارستان دولتی (60.3%) و 26 نفر (14.5%) از بیمارستان­های خصوصی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *