ادبیات و مبانی نظری
ادبیات و مبانی نظری رسانه های اجتماعی(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
23,000 تومان
ادبیات و مبانی نظری
ادبیات و مبانی نظری کارآفرینی بین المللی(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
22,000 تومان
ادبیات و مبانی نظری
ادبیات و مبانی نظری قابلیت های بازاریابی(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
20,000 تومان
ادبیات و مبانی نظری
ادبیات و مبانی بازاریابی شبکه های اجتماعی(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
22,000 تومان
ادبیات و مبانی نظری تصمیم گیری استراتژیک (فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
پرسشنامه استاندارد استراتژی بازاریابی بر اساس مدل(کسزی و بیمنز ، ۲۰۱۶)
پرسشنامه مدیریت زمان کافمن و همکاران(1999)
پرسشنامه بازاریابی رابطه مند
ادبیات و مبانی نظری مسئولیت اجتماعی شرکت (فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
پرسشنامه استاندارد ترفیعات فروش
پرسشنامه مدل الماس پورتر در سازمان
پرسشنامه رفتار مصرف کننده لرمن(2006)
پرسشنامه شخصیت برند آکر
پرسشنامه وفاداری مشتری زهیر و همکارانش (2011)
ادبیات و مبانی مدیریت تجربه مشتری(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری) 