ادبیات و مبانی نظری
ادبیات و مبانی نظری رسانه های اجتماعی(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
23,000 تومان
ادبیات و مبانی نظری
ادبیات و مبانی نظری کارآفرینی بین المللی(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
22,000 تومان
ادبیات و مبانی نظری
ادبیات و مبانی نظری قابلیت های بازاریابی(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
20,000 تومان
ادبیات و مبانی نظری
ادبیات و مبانی بازاریابی شبکه های اجتماعی(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
22,000 تومان
ادبیات و مبانی نظری رسانه های اجتماعی(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
پرسشنامه بازاریابی دهان به دهان
ادبیات و مبانی نظری بازاریابی شبکه های اجتماعی(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
پرسشنامه استاندارد قصد خرید الکترونیکی چاتر و همکاران(2008)
ادبیات و مبانی نظری تعهد سازمانی(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
پرسشنامه بررسی نیروهای پنج گانه رقابت پورتر در سازمان
پرسشنامه شخصیتی تیپ A یا B
پرسشنامه عملکرد سازمانی کلایکومب و همکاران (1999)
پرسشنامه هویت برند سازمان باتاچاریا(2003)
پرسشنامه سنجش كارآفرینی درون سازمانی کورنوال و پرلمن(1990)
ادبیات و مبانی نظری کارآفرینی بین المللی(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری) 