ادبیات و مبانی نظری
ادبیات و مبانی نظری رسانه های اجتماعی(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
23,000 تومان
ادبیات و مبانی نظری
ادبیات و مبانی نظری کارآفرینی بین المللی(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
22,000 تومان
ادبیات و مبانی نظری
ادبیات و مبانی نظری قابلیت های بازاریابی(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
20,000 تومان
ادبیات و مبانی نظری
ادبیات و مبانی بازاریابی شبکه های اجتماعی(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
22,000 تومان
پرسشنامه استاندارد عوامل موثر بر مدیریت ارتباط با مشتری
پرسشنامه تعالی سازمانی دمینگ
پرسشنامه استاندارد ریسک استفاده از موبایل بانک(2003)
ادبیات و مبانی نظری محصول جدید(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
پرسشنامه بررسی تاثیر بازاریابی برند بر ایجاد ارزش برند یانگ(2012)
ادبیات و مبانی نظری برند سازی (فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
پرسشنامه استاندارد عملکرد سازمانی
ادبیات و مبانی نظری استراتژی بازاریابی سبز(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
ادبیات و مبانی نظری نوآوری سازمانی(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
پرسشنامه مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود ترجمه مقاله انتخاب حسابرس برای Bradco با استفاده از شاخص های کیفیت ممیزی – الزویر ۲۰۱۸
پرسشنامه ارزش ویژه برند
پرسشنامه استاندارد ارزش ویژه برند 