ادبیات و مبانی نظری
ادبیات و مبانی نظری رسانه های اجتماعی(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
23,000 تومان
ادبیات و مبانی نظری
ادبیات و مبانی نظری کارآفرینی بین المللی(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
22,000 تومان
ادبیات و مبانی نظری
ادبیات و مبانی نظری قابلیت های بازاریابی(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
20,000 تومان
ادبیات و مبانی نظری
ادبیات و مبانی بازاریابی شبکه های اجتماعی(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
22,000 تومان
پرسشنامه استاندارد استراتژی های نوآوری کارابولت(2008)
پرسشنامه استاندارد بازخورد مشتری
پرسشنامه ارزشیابی اثر بخشی دوره آموزشی(بر اساس مدل کرک پاتریک)
پرسشنامه وفاداری مشتری به خدمات سازمان
پرسشنامه استاندارد هویت سازمان آنت (2006)
پرسشنامه مدیریت نوآوری فرانسیس(2009)
پرسشنامه ساختار سازمانی رابینز
پرسشنامه استاندارد تاثیر رسانه های اجتماعی بر خرید 