دانلود ترجمه مقاله تکنولوژی های بیسیم و کم وزن – الزویر ۲۰۱۸

دانلود ترجمه مقاله تکنولوژی های بیسیم و کم وزن – الزویر ۲۰۱۸

دانلود ترجمه مقاله تکنولوژی های بیسیم و کم وزن – الزویر ۲۰۱۸:تیم نجات درون غار، با استفاده از یک کنفرانس ویدئویی توسط سیستم جدید Ermes، اطلاعات مربوط به نظارت بر بیمار و اسکن اولتراسوند را در زمان واقعی با امدادگران مستقر در ورودی به اشتراک می گذارند. استفاده از مانیتورهای دستی، باتری خور، کم وزن، پارامتریک، دستگاه های اولتراسوند و سیستم های انتقال داده دیجیتال می تواند در شرایط سخت محیطی مانند آنچه در یک غار یافت می شود، کمک های پزشکی کامل را تضمین می کند.

عنوان فارسی مقاله:
تکنولوژی های بیسیم و کم وزن: کمک پزشکی پیشرفته در طول یک عملیات امداد و نجات غار: یک گزارش موردی
عنوان انگلیسی مقاله:
سال انتشار میلادی: 2018
نشریه:

 الزویر

Journal: Wilderness & Environmental Medicine – Volume 29, Issue 2, June 2018, Pages 248-251

کلمات کلیدی فارسی:
کلمات کلیدی انگلیسی:
e-FAST; handheld ultrasound; ultrasound-guided adductor canal block; wireless communication
تعداد صفحات ترجمه شده: 8 صفحه  با فونت ۱۴ B Nazanin
نویسندگان:
Emiliano MD, Barbara MD, Paolo MD, Giuseppe Conti, Stefano MD, Antonella Santini, Pierfrancesco MD,
موضوع:   و
دسته بندی رشته:
فرمت فایل انگلیسی: 4 صفحه با فرمت pdf
فرمت فایل ترجمه شده: Word
کیفیت ترجمه: عالی
نوع مقاله: isi
تعداد رفرنس: دانلود ترجمه مقاله تکنولوژی بیسیم

مقاله انگلیسی+ترجمه فارسی

فهرست مقالات

چکیده

کلمات کلیدی

مقدمه

گزارش موردی

شکل 1. اسکن e-FAST

بحث


ترجمه چکیده

مراقبت تروما در یک عملیات امداد و نجات غار یک وضعیت منحصر به فرد است که به دلیل شرایط محیطی حاد و عوامل تدارکاتی نیاز به یک روش پیشرفته و سازمان یافته با کمک پزشکی و فنی دارد. در حوادث غارنوردی، شایع ترین صدمات شامل اندام های تحتانی است. ما یک عملیات امداد و نجات پیشرفته پزشکی را توصیف می کنیم که توسط Corpo Nazionale del Soccorso Alpino e Speleologico ایتالیایی انجام شده است، و در آن ارزیابی متمرکز گسترده با سونوگرافی برای تروما و یک بلوک کانال اداکتور مبتنی بر اولتراسوند بر روی بیمار دچار انحراف زانو به طور مستقیم در غار انجام شده است. تیم نجات درون غار، با استفاده از یک کنفرانس ویدئویی توسط سیستم جدید Ermes، اطلاعات مربوط به نظارت بر بیمار و اسکن اولتراسوند را در زمان واقعی با امدادگران مستقر در ورودی به اشتراک می گذارند. استفاده از مانیتورهای دستی، باتری خور، کم وزن، پارامتریک، دستگاه های اولتراسوند و سیستم های انتقال داده دیجیتال می تواند در شرایط سخت محیطی مانند آنچه در یک غار یافت می شود، کمک های پزشکی کامل را تضمین می کند.


Abstract

Trauma care in cave rescue is a unique situation that requires an advanced and organized approach with medical and technical assistance because of the extreme environmental conditions and logistical factors. In caving accidents, the most common injuries involve lower limbs. We describe an advanced medical rescue performed by the Italian Corpo Nazionale del Soccorso Alpino e Speleologico, in which extended focused assessment with sonography for trauma and an ultrasound-guided adductor canal block were performed on a patient with a knee distortion directly in the cave. The rescue team inside the cave shared data on patient monitoring and the ultrasound scanning in real time with rescuers at the entrance, using a video conference powered by the new Ermes system. The use of handheld, battery-powered, low-weight, multiparametric monitors, ultrasound machines, and digital data transmission systems could ensure complete medical assistance in harsh environmental conditions such as those found in a cave.


نمونه ترجمه مقاله:دانلود ترجمه مقاله تکنولوژی بیسیم 

مقدمه

اندام های تحتانی شایع ترین محل های آناتومیک آسیب در حوادث غارنوردی هستند. مراقبت تروما در عملیات نجات غار یک وضعیت منحصر به فرد است که نیاز به یک رویکرد پیشرفته با کمک پزشکی و فنی دارد. شرایط محیطی حاد و بسیاری از عوامل تدارکاتی می تواند گزینه های درمانی را محدود کند؛ این شرایط همچنین می تواند نتایج بیمار را نیز تحت تاثیر قرار دهد. در طول عملیات نجات در غار، استفاده از تکنولوژی های بی سیم و دستی می تواند برای تصمیم گیری در محیط های با منابع محدود مفید باشد و می تواند سطح مراقبت را بهبود بخشد.

در این شرایط، دستگاه های اولتراسوند قابل حمل برای ارزیابی درد تروماتیک شکمی و قفسه سینه مفید هستند. این دستگاه ها همچنین می توانند در انجام بلوک های مسکن موضعی در بیماران دچار تروما هدایت کننده باشند. استفاده از یک سیستم بی سیم برای انتقال داده همچنین می تواند راه خوبی برای بهبود ارتباط بین امدادگران داخل و خارج غار باشد.

برای این گزارش موردی، رضایت کتبی آگاهانه اخذ شده است.

گزارش موردی

ما یک عملیات امداد و نجات پیشرفته پزشکی را توصیف می کنیم که توسط Corpo Nazionale del Soccorso Alpino e Speleologico ایتالیایی انجام شده است، و در آن ارزیابی متمرکز گسترده با سونوگرافی برای تروما (e-FAST) و یک بلوک کانال اداکتور مبتنی بر اولتراسوند (USG-ACB) بر روی بیمار دچار انحراف زانو به طور مستقیم در غار انجام شده است.

در تاریخ 3 ژوئن 2017، در دوره آموزش غارنوردی دوره ای برای داوطلبان CNSAS ایتالیایی در Grotta di Monte Cucco (عرض جغرافیایی: 43°22′05.88″N ؛ طول جغرافیایی: 12°44′44.52″E؛ ورودی ارتفاع: 1400 متر بالاتر از سطح دریا، طول کل: 30،000 متر، عمق کل: 929 متر)، یکی از داوطلبان از ارتفاع 4 متری سقوط کرد و قفسه سینه و اندامهای تحتانی او توسط سنگ ها صدمه دید. او در عمق حدود 120 متر و فاصله 1.5 کیلومتر از ورودی غار بود.

او تجهیزات محافظ شخصی خود را همراه داشت. ده نفر از اعضای CNSAS در غار حضور داشتند؛ آنها امدادگر نبودند و در حوزه ی حمایت از زندگی پیش از بیمارستان آموزش ندیده بودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *