دانلود ترجمه مقاله بررسی رابطه بین مدیریت سود و نقدینگی بازار – الزویر ۲۰۱۷

دانلود ترجمه مقاله بررسی رابطه بین مدیریت سود و نقدینگی بازار – الزویر ۲۰۱۷

دانلود ترجمه مقاله بررسی رابطه بین مدیریت سود و نقدینگی بازار – الزویر ۲۰۱۷:محیط اطلاعاتی غنی احتمالا نقدینگی بازار سهام را گسترش و هزینه سرمایه شرکت را کاهش می دهد (Bostosan & Plumlee 2002; Hail 2002 ). این یافته نظری، رغبت عملی در مدیران برای افشای منظم اطلاعات مالی را نشان می دهد. هدف این مقاله ترکیب تحقیق نظارت شرکت با تحقیق خرد ساخت بازار می باشد. این مقاله تاثیر کیفیت اطلاعات بررسی شده با تعهدات بر نقدینگی بازار فرانسه را بررسی می کند. در حقیقت، در پیشینه تحقیق روی این رابطه بحث شده است. نتایج بدست آمده در محیط بین اللملی و در ایالات متحده بدلیل وضعیتهای سازمانی فراگیر نیستند.

عنوان فارسی مقاله:

بررسی رابطه بین مدیریت سود و نقدینگی بازار

عنوان انگلیسی مقاله:
سال انتشار میلادی: 2017
نشریه:

 الزویر

تحقیق در امور بین الملل و امور مالی – Research in International Business and Finance

کلمات کلیدی فارسی:
کلمات کلیدی انگلیسی:
Earnings management – Bid-ask spreads – stock liquidity – discretionary accruals
تعداد صفحات ترجمه شده: ۲۰ صفحه (شامل ۲ صفحه رفرنس انگلیسی) با فونت ۱۴ B Nazanin
نویسندگان:
Aymen Ajina، Aymen Habib
موضوع: حسابداری مالی
دسته بندی رشته:
فرمت فایل انگلیسی: 13 صفحه با فرمت pdf
فرمت فایل ترجمه شده: Word
کیفیت ترجمه: عالی
نوع مقاله: isi
تعداد رفرنس:  

مقاله انگلیسی+ترجمه فارسی

فهرست مقالات

چکیده

۱- مقدمه

۲- مدیریت سود و نقدینگی : مرور ادبیات

۲-۱- پدیده مدیریت سود ها

۲-۲- مدیریت سودها ، عدم تقارن اطلاعات و نقدینگی

۳- نمونه و روش

۳-۱- داده ها

۳-۲- تعریف و مقیاس های متغیرها

۳-۳- روش

۴- نتایج کاربردی

۴-۱- تحلیل توصیفی

۴-۲- تحلیل چند متغیره


چکیده

هدف اصلی این مقاله، بحث کردن پیرامون حوزه ای است که مدیریت سودها، نقدینگی را کاهش می دهد. مدیریتی که بایستی عدم تقارن اطلاعات و نقدینگی مخرب بازرگانی را بهبود ببخشد. ما با استفاده از یک نمونه از شرکتهای فرانسوی از سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۱ به این نتیجه دست یافتیم که شرکتهایی که سودها را مدیریت می کنند، شکاف قیمت پیشنهادی خرید و فروش (اسپرد بید اسک) گسترده تری دارند.

نتایج تحقیق ما برای هر دو مقیاس مسلم نقدینگی بازار ، محکم می باشند. بنابراین، نتایج تجربی نشان می دهند که شرکتهایی که مدیریت سودی بیشتری از خود نشان می دهند نقدینگی بازار کمتری دارند. این یافته ها که با کژگزینی مرتبط و نقش ابزارهای مدیریت شرکت را مشخص میکند، می تواند در امر پشتیبانی از سود سهامداران نقش ایفا کند که به طبع به افزایش سطوح نقدینگی بازار سهام منجر می شود.


Abstract

The main purpose of this paper is to argue the extent that earnings management lowers liquidity. It should increase information asymmetry and impair trading liquidity. Using a sample of French firms from 2008 to 2011, we find that firms that manage earnings have wider bid-ask spreads. Our results are robust for both of two well-established measures of market liquidity. Therefore, the empirical results indicate that firms that exhibit greater earnings management are associated with lower market liquidity. These findings are in line with adverse selection and shed light on the role corporate governance devices can play in the consideration of shareholder interest’s protection, which leads to improved stock market liquidity levels.


نمونه ترجمه مقاله:

  1. مقدمه

Healy & Palepu (2001)  اظهار کرد سلسله رسوایی سرمایه گذاران و حسابداران که در اوایل این دهه رقم خورد نقش اطلاعات شفاف و روشن در حفظ یک بازار مالی با عملکرد مناسب را مشخص کرده است. مفهوم نقدینگی بازار به شفافیت اطلاعاتی خیلی وابسته است. نقدینگی بالا به شرکتها اجازه می دهد تا سرمایه های اضافی را در مدت زمانهای مورد دلخواه از طریق هزینه های پایین معاملات و بدون تاخیر زمانی بین عوامل اقتصادی افزایش بدهد (Stoll,1978; Glosten & Milgrom, 1985) . عدم تقارن اطلاعات در بازار ممکن است نقدینگی را کاهش بدهد (Jacoby et al ,2000). بنابراین، نقدینگی مسئله ی بهنگامی را شکل می دهد که به سود در حال افزایشی دست می یابد. این موضوع با تمرکز زیاد بر موضوع کیفیت اطلاعات مرتبط است. تاریخ این تمرکز به سالهای پیش برمی گردد ، اما در سالهای اخیر، و با وجود چندین رسوایی، این موضوع دوباره رایج و جدید شده است (WorldCom,Enron,Vivendi,Parmalat). به دلیل تجدید سود، چندین ابتکار اصلاحی (Sarbanes-Oxley در آمریکا ، قانون وثیقه مالی در فرانسه  ) ایجاد و اقتباس IFRS که با استانداردهای حسابداری 2005 مطابقت داده شده صورت گرفت. این ابتکار عملها بخشی از پروسه هماهنگ کردن گزارش مالی در سطح اروپا و انتخاب همگرایی حسابداری  می باشد. هدف ،کاهش دستکاری های حسابداری و مدیریت سودها در راستای شفافیت مالی بهتر می باشد، که به عنوان یک هدف ضروری جهت افزایش امنیت سرمایه گذاران نمود پیدا می کند.

تحقیق حاضر در باب این زمینه می باشد. در حقیقت، ما سعی داریم در این تحقیق ،رابطه بین کیفیت اطلاعات اعلام شده ، و بطور ویژه سطح مدیریت سودها، و نقدینگی شرکتها را بررسی کنیم. مطالعه این رابطه ، بدلیل داشتن کاربرد مهمی که هم برای شرکتها و هم برای سرمایه گذاران دارد، از اهمیت ویژه ای برخوردار است. کیفیت بهتر اطلاعات به سرمایه گذاران اجازه می دهد تا انتخابهای بهتری برای دارایی هایشان داشته باشند. آنها برای سرمایه گذاری در شرکتهایی که کیفیت پایینی از نتیجه از خود نشان می دهند ، بی میل هستند. این یافته رغبت عملی در مدیرانی که می توانند فرصت توسعه شفاف سازی سیاستشان را به منظور کاهش عدم تقارن اطلاعات در بازار ، افزایش اعتماد سرمایه گذار و افزایش تعداد معاملات برای شرکت هایشان را غنیمت شمارند، نشان می دهد. این رابطه در اصطلاح نظری، می تواند با دو فرضیه اصلی توضیح داده شود. اولین فرضیه در مورد معاملات است که نشان می دهد حجم معاملات که عامل آن شفافیت بیشتر است ، نقدینگی را افزایش می دهد. در حقیقت، میزان شفاف سازی بر سرمایه گذاران تاثیر می گذارد. آنها تشویق خواهند شد تا معاملات چشمگیری را بدلیل حجم سفارشات بازار که به هزینه های پایین معاملات و به طبع، نقدینگی بهتر منجر می شود، انجام بدهند (Healy & Palepu,2001). فرضیه دوم به کژگزینی مرتبط می شود که وجود عدم تقارن اطلاعاتی در بازار که با یک شکاف گسترده منعکس می شود ، را بیان می کند. عللایم مکانیزم اطلاعات به عنصر کژگزینی پایین شکاف پیشنهادی قیمت و افزایش در نقدینگی بازار منتج می شود (Glosten & Milgrom, 1985). این مقاله شواهد تجربی از بازار فرانسه که در آن شیوه ها و رویکردهای حسابداری جدید متناسب با استانداردهای بین اللملی نمود پیدا کرده ، را ارائه می دهد. در حقیقت، زمان تحقیق ما با پذیرش و انطباق با IFRS  مشخص شده است. هدف این استانداردها هماهنگ سازی اطلاعات مالی برای شرکتها به منظور حفظ اعتماد در بازارهای مالی و توسعه کیفیت اطلاعات اعلام شده ،می باشد. بنابراین، مطابقت با این استانداردها می تواند به نقدینگی منجر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *