ادبیات و مبانی نظری
مبانی نظری مدیریت استراتژیک منابع انسانی(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
	22,000 تومان
	
			
		دانلود ترجمه مقاله
	20,000 تومان
	
			
		ادبیات و مبانی نظری
مبانی نظری و پیشینه عوامل موثر بر ارتقای برند(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
	18,000 تومان
	
			
		
	12,000 تومان
	
			
		ادبیات و مبانی نظری
مبانی نظری و پشینه رفتار مصرف کننده(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
	20,000 تومان
	
			
		 پرسشنامه استاندارد بهره وری سازمانی(هرسی وگلداسمیت (1980)، محمدی وهمکاران(1387)، لو و سی (2001)، ججرالد (2005))
پرسشنامه استاندارد بهره وری سازمانی(هرسی وگلداسمیت (1980)، محمدی وهمکاران(1387)، لو و سی (2001)، ججرالد (2005))						 پرسشنامه استاندارد سبک رهبری باس و الیو(2002)
پرسشنامه استاندارد سبک رهبری باس و الیو(2002)						 پرسشنامه استاندارد رضایت بیمار ساهین و بولنت (2013)
پرسشنامه استاندارد رضایت بیمار ساهین و بولنت (2013)						 چگونه مشتریان شما در فرایند خلق مشترک ارزش برند با ارزش می شوند؟ توسعه یک مقیاس ارزش خلق مشترک مشتری ( CCCV)
چگونه مشتریان شما در فرایند خلق مشترک ارزش برند با ارزش می شوند؟ توسعه یک مقیاس ارزش خلق مشترک مشتری ( CCCV)						 پرسشنامه استاندارد قیمت تمام شده محصول
پرسشنامه استاندارد قیمت تمام شده محصول						
 
				 
				 
				 
				 
				 
				 
				 
				 
				 
				 
				 
				 
				 
				 
				 
				 
				 
				 
				 
				