مدیریت بازاریابی و فروش
پرسشنامه استاندارد نگرش مشتریان نسبت به عملکرد سازمان کاو(2006)
12,000 تومان
مدیریت بازاریابی و فروش
پرسشنامه استاندارد توانمندسازی کارکنان مرتبط با مشتری ملهم(2004)
12,000 تومان
مدیریت بازاریابی و فروش
پرسشنامه استاندارد وفاداری مشتری به خدمات سازمان آلبرت کاروانا(2002)
12,000 تومان
مبانی نظری و پیشینه گرایش به خرید(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
ادبیات و مبانی ارزش ویژه برند(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
پرسشنامه اثربخشی فعالیت های بازاریابی کاتلر(2006)
ادبیات و مبانی نظری برند(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
پرسشنامه استاندارد خرید آنی انلاین (آزاد،1394)
مبانی نظری و پیشینه رضایت شغلی 2(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
پرسشنامه استاندارد عوامل موثر بر ارتقای برند شرکت یو، دانتو و لی (2000):به نقل از خاکی نهاد(1393)
پرسشنامه استاندارد بهره وری سازمانی(هرسی وگلداسمیت (1980)، محمدی وهمکاران(1387)، لو و سی (2001)، ججرالد (2005))
پرسشنامه استاندارد کیفیت خدمات فروشگاه
پرسشنامه استاندارد ارزش ادراک شده برای مشتریان
پرسشنامه توسعه استراتژی بازاریابی شولینگ لی (2000) 