دانلود ترجمه مقاله
دانلود ترجمه مقاله
دانلود ترجمه مقاله ارزشمند بودن یا نبودن سرمایه گذاری در بازاریابی رابطه مند – الزویر ۲۰۱۹
ادبیات و مبانی نظری
ادبیات و مبانی نظری اعتماد عمومی مشتریان(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
ادبیات و مبانی نظری
ادبیات و مبانی نظری برند سازی (فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
پرسشنامه
پرسشنامه
پرسشنامه
ادبیات و مبانی نظری
ادبیات و مبانی نظری عوامل موثر بر یادگیری بازارهای خارجی (فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
پرسشنامه
پرسشنامه استاندارد
پرسشنامه
ادبیات و مبانی نظری
ادبیات و مبانی نظری کسب و کار الکترونیک (فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)